Jump to content

C-max


jar_da

Recommended Posts

tak trocha obrázků nového přibližovadla do domácnosti, které vystřídalo opravdu hodně povedenou T4 VW, bohužel čas běží a nemládneme nikdo,

 

se slzami v očích se z mazlíčka stalo montážní auto

post-117-1251530715_thumb.jpg

post-117-1251530742_thumb.jpg

Link to post

jelikož s náma děti už moc jezdit nechtějí, tak nám stačí už něco menšího, na běžný ježdění slouží pořád ke spokojenosti Fábka, vybrali jsme po dlouhém boji (někteří vědí a prožívali ho se mnou  :palec: ), výsledek je C-max, 1,8 benzín atmosféra, 125k, nejvyšší výbava Titanium doplněná o zatmavení skel Privacy, hi-fi Sony, zásuvku 230V, bixeny, odnímatelné tažné Westfalia, dvojité zamykání, vyhřívané přední sklo s dešťákem, to je asi tak všechno, auto má dnes už klasický standart - všechny bagy, esp, dvouzónovku, komplet elektriku, výškově sedačky, bederní opěrky pro obě sedadla, zadní posuvná dělená samostatná sedadla, uložné schránky v podlaze, tempomat, ovládání rádia od volantu ..., chybí jen vyhřívání sedadel (u benzínu a látkových sedadel nepotřebuju) a parkovací senzory (byly drahé)

post-117-1251531273_thumb.jpg

post-117-1251531296_thumb.jpg

post-117-1251531324_thumb.jpg

Link to post

postupně jsem nacházel příjemné věci, jako je pomalé a tlumené otvírání schránek spolujezdce a u čelního skla, madel nade dveřmi, opravdu velké skryté schránky v podlaze vzadu, coming home a to tak, že se aktivuje ťuknutím světelné houkačky, osvětlení nástupního prostoru ...

post-117-1251531512_thumb.jpg

post-117-1251531540_thumb.jpg

post-117-1251531560_thumb.jpg

post-117-1251531584_thumb.jpg

post-117-1251531608_thumb.jpg

Link to post

naopak mě pár věcí zklamalo, tlačítka tempomatu na volantu nejsou podsvícená, což nechápu, když může být osvícen prostor pro nohy u řidiče i spolujezdce, otvírání kapoty klíčem taky není zrovna pohodlné

post-117-1251531807_thumb.jpg

post-117-1251531831_thumb.jpg

Link to post

co mě ale dostává neustále, to je jízdní komfort, díky benzínu je slyšet jen hluk od pneumatik, podvozek je super a jeho limity jsou hodně daleko, naladění je do sportovna, ale ani při mých 17´´ kolech se nepřenášejí žádné rázy, v testech o podvozku psali v superlativech a musím jim dát za pravdu,

post-117-1251532009_thumb.jpg

post-117-1251532032_thumb.jpg

post-117-1251532055_thumb.jpg

post-117-1251532083_thumb.jpg

post-117-1251532446_thumb.jpg

Edited by jar_da
Link to post

interier se docela povedl, super po ruce je řadící páka, palubka má měkčené plasty, spodek je tvrdý, pod oknem je měkký plast a opěrka ve dveřích také - standart dnešní doby, zadní sedačky se dají posunout dozadu a smerem víc k sobě, podobně jako v roomsteru nebo yetim, ale tady je vychytávka, že nemusíte nechat pátou sedačku doma, ale dá se sklopit do kufru a tím ce ucpe díra mezi sedadly, po starnách posunutých sedaček taky nejsou díry, plast kufru na natvarován, aby k němu opěradla dojely a přitiskly se, Ford dodává origo držáky na kola, která se v pohodě přidělaji místo zadních sedadel

post-117-1251532762_thumb.jpg

post-117-1251532780_thumb.jpg

post-117-1251532798_thumb.jpg

post-117-1251533865_thumb.jpg

post-117-1251533882_thumb.jpg

Edited by jar_da
Link to post

tak jsem v pořadí třetím nebo čtvrtým z původního fóra, který pořídil domů Forda, proč? 

 

cena/výbava, vnitřní prostor, rozvor a jízdní vlastnosti, klasický motor bez turba, vstřícnost prodejce (neskutečná)

 

konečná cenovka 495.000,-

post-117-1251533016_thumb.jpg

Link to post

Jelikož jsem už najel okolo 5.000km, tak jsem vyměnil olej (dělám to tak u každého nového auta a žádný si ještě nestěžovalo  :palec: ), Ford má spešl olej 5W-30 se spešl Forďáckou normou, trochu jsem se obával ceny, když jsem začal zjišťovat u Aralu nebo Castrolu, nakonec je nejlevnější přímo Ford olej z náhradních dílů  -  1.000,- s dph za pět litrů oleje docela ujde, 170,- filtr a 290,- výměna.

Link to post

to byl taky jeden z mých požadavků na auto, kola a lyže dovnitř, mají na to origo držák a světe div se - pro dvě kola za 3.200,- Kč, např. držák do roomstera stojí pro dvě kola 5.300,-

post-117-1251534603_thumb.jpg

Link to post
Guest Tomas_ek

Velká nádhera :lol:

 

když si vezmu jaká všechna auta byla ve hře, tak si myslím, že jsi neprohloupil a šel na to s rozumem jak s výběrem motoru, interiéru kol a barvy (tady jsem obzvláště rád, že zvítězila mnou preferovaná :palec: )

Byl jsem mile překvapen při prohlídce a ještě více velice kvalitním poslechem audia. Ještě někdy projížďku.

Prostřední Ford na skupinovce mě jízdně namlsal :huh: (to bude asi majitelovi voda na mlejn a bude se tu za chvíli vytahovat :huh: )

Link to post

je ja si toho nevsim :smich:

 

tak dalsi oval silenej :)

 

on je ford znamej tim ze ND a prislusenstvi ma levny, to my z automobilek vime :smich: je peknej, dal bych ho ale trochu na zem znate me :(

 

jinak pekny, jen ta fotka u aska no to veprostred je skoro voskllivy jak nase laguny :palec:

Link to post

C-MAX byl take v mem vyberu, ale kufrove byl mensi nez to co jsem vzal a navic jsem chtel zustat u koncernu a hlavne chtel T :palec:

Jinak je fakt nadhernej, kola se musi uplne perfektne mit od prachu z desticek a bordelu :D :D

To co me zklamalo u Forda bylo to, ze kdyz tuknes, tak ne ze se ti naraznik vrati svou pruznosti, ale rozstipe se... Treba je tomu jinak, ale bylo to tak

Link to post
Jardo: už se Ti ustálila ta spotřeba? Kolik máš ted? 7-7,5?

 

tak spotřeba je 7,4 průměrka, psal jsem to k Davonovi do tématu - Itálie, cesta tam průměrná rychlost 99 km/h, spotřeba 7,4 l, cesta zpět v ostrém tempu - průměrná rychlost 109 km/h, spotřeba 8,6 l, trasa 950 km Jaroměř - Peschiera a zpět

 

 

 

 

Příště ať vedle toho nemusim parkovat ;)

romane co tě fascinuje ?? Do FII dvě kola narvu taky ( stejně jako Jarda demontuju přední kolo a jdou tam sice na ležáka - ale vejdou se .))

si dej mezi plachtu, votrapo, bych tě chtěl vidět jak bys dovezl stan, lavice, gril a další, by jsi se musel odrážet ještě nohama  :loool: :P :) ,

 

 

ale bohužel tam narveš jen ty dvě kola  :P a musíš je do sebe zasunout jako puzle

 

 

Jardo, 2010 trosku do Kuga design, ale celkem se mi libi! Hlavne 1,6 se 180 kobylama ;)

tak novej c-max se mi líbí, pár detailů sice není podle mého (např trysky ostřikovačů a velká zadní světla), interiér je ještě otázka, doufám, že to nebude jako fiesta, snad zůstane podobný tomu mému, však ho má včetně výplní dveří současná Kuga

 

 

 

http://news.auto.cz/spy/spy-photos-ford-c-max.html

 

 

http://www.novinky.cz/auto/178155-prvni-fo...ovine-2010.html

Edited by jar_da
Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...