Guest michhh Odesláno Březen 22, 2012 Sdílet Odesláno Březen 22, 2012 Zdravím všechny 2.0 Mám combi 2.0 AQY 3 roky a velká spokojenost. Udělalo se hezky, a tak jsem se pustil do oprav které se přes zimu objevili(vodička v motoru a občas nejde nastartovat. Zjistil jsem že se mě na krytu ventilů dělá pěna na víčku (a to dost ošklivě, ta trubka o průměru asi tak 3cm co vede do sání byla zcela neprůchozí plná pěny). Usoudil jsem že bude asi těsnění fuč, a pustil se do opravy.Hlavu jsem nechal přebrousit a udělat tlakovou zkoušku.Všechno to zase poskládal(samozřejmě nové těsnění a šrouby), nastartoval a pochválil se(nevěřil jsem že to dám vůbec dohromady). Teď když ujedu méně než tak 20Km – mám na víčku kapky (jako když se odklopí puklice na hrnci), po ujetí nad 20km je víčko suchý. Tak nevím jestli to tak má být nebo tam pořád teče voda. Nemáte s tím někdo nějaké zkušenosti ? Nebo kudy ještě by se tam mohla dostávat ta voda? Druhý problém byl asi zapalovací modul(prasklý plast na cívkách a vyrezlí kontakty mezi modulem a cívkami),koupil jsem českou prvovýrobu Tesla (nemeckej originál nebyl skladem a netroufal jsem si dále čekat).Ale auto jede teď nějak divně na to že má krásnej novej zap. modul(jako by měl pomalý reakce když přidám plyn),nepočítám lehké poškubávání kolem 2000 otáček (to si už poškubává celý ty 3 roky co to auto mám.Jinak kontrolka diagnostiky je zhasnutá a celou dobu se tváří jako by se jí to netýkalo a všechno bylo ready. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pavlus Odesláno Březen 23, 2012 Sdílet Odesláno Březen 23, 2012 K té vodě - to je kondenzát, mě to dělá v zimě taky. V létě v sucho, v zimě kapky. Hlavně ty kratší trasy. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Březen 23, 2012 Sdílet Odesláno Březen 23, 2012 Jak už napsal Pavlus, ten kondenzát je normální, pokud se ti voda nestrácí, tak je to OK. Co se týká toho poškubávání, zkus vyčistit škrtící klapku :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
zdenda2.0 Odesláno Březen 24, 2012 Sdílet Odesláno Březen 24, 2012 Tak tak... voda se tvoří kondenzací u každáho auta... já to dělám tak, že tu vodu z víčka, když jedu krátké trasy vždycky otřepnu a pak utřu čistým hadříkem. Teď už se jí i v zimě tvoří minimum. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest michhh Odesláno Březen 26, 2012 Sdílet Odesláno Březen 26, 2012 Jak už napsal Pavlus, ten kondenzát je normální, pokud se ti voda nestrácí, tak je to OK. Co se týká toho poškubávání, zkus vyčistit škrtící klapku :) Tak to jsem rád že voda je O.K. Problém mě dělá to poškubávání, a teď se k tomu ještě přidalo že nejde občas nastartovat. Jak se motor ohřeje a já někde na chvilku zastavím tak ho nenatočím i kdybych se pos..l. Musím počkat 5- 45minut než to trochu vychladne.Vyměnil jsem i zapalovací modul Ale pořád stejný.Tak nevím co by to mohlo ještě dělat, jestli čidlo teploty nebo nejakej snímač otáček. Má 2.0 jen ten snímač otáček nahoře na rozvodech nebo má i na klice? Kontrolka diagnostiky je pořád zhasnutá,to je taky divný.Jinak samozřejmě veškeré filtry ,svíčky i zap. kabely jsou nové. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.