Jump to content

chiptuning


Rejd

Recommended Posts

Dat na brzu a pokud se nameri dobre parametry tak lze upravit, pripadne preventivne vymena trysek za sportovni s vetsim prutokem a doladit program, bude navysenej vykon a i udrzba. Jinak 250tis jsem tady mel mraky aut co to melo a jezdej po uprave dal.

Link to comment
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 1 year later...
  • 6 months later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...
Guest MrGerard

Zdar, chci se zeptat - mám nalítáno cca 280 tis km (motor ALH), chci to nechat chipnout na 85kw. Turbo 3 roky starý, auto šlape jako hodinky. Někdo mi říkal, že je to blbost, že je motor už zvyklej na svůj výkon a že se mi to pak posere.. Co vy na to? Díky

Link to comment

Mám Alh 66kw....mám trysky a chip od Tdifun.cz a maximální spokojenost.....jedna rada je nesetrit! Opravdu si zaplatit profika.... Já jsem fakt max spokojen :) mám 148 koni :) turbo okej a spojka taky.....brzdy taktéž.... Mohl jsem mít chip za 2000,- kluci odtud mne odradily...a za to jsem rad....takže nešetří a jdi do toho.

Link to comment
Guest MrGerard

Při kolika km si to dělal? Právě kamarád mechanik (fakt borec) má kámoše, dělá to už cca 15 let, normálně za to chce 10k, mě by to udělal za hodně lepší cenu. Spíš mi jde o tu důvěru.. Když mi řekne, že je dobrej, tak mu věřim. Takže mě víc zajímá ta technická stránka..

Link to comment

Mám Alh 66kw....mám trysky a chip od Tdifun.cz a maximální spokojenost.....jedna rada je nesetrit! Opravdu si zaplatit profika.... Já jsem fakt max spokojen :) mám 148 koni :) turbo okej a spojka taky.....brzdy taktéž.... Mohl jsem mít chip za 2000,- kluci odtud mne odradily...a za to jsem rad....takže nešetří a jdi do toho.

 

A jak to máš se spotřebou... je reálné aby chipnutím klesla spotřeba??.. Taky uvažuji že se stavim k TDIFun ja bych šel asi jen do Chipu za těch 5500,- ... Jak dlouho už máš chip udělany?? A taky by mě zajimalo jak moc tím bude motor trpět celková životnost atd...

 

Link to comment
  • 3 weeks later...

být tebou při Tvých Km, tak bych dal rovnou nové trysky a SW a bude to jezdit úplně jinak než jen s čipem. Taky jsem kdysi dal jen chip a byl spokojen, ale s jídlem roste chuť a pak jsem platil znovu. Kdyby se Ti povedlo sehnat dobré turbo z ALH nebo ASV, pak dát trysky a chip, tak jsi v pohodě na 150 koních. Jezdí se s tím moc pěkně, na Octávku je to velice příjemný výkon :palec: .

Link to comment

Jenže když tam dá turbo z ALH/ASV, tak mu to nikdy nebude fungovat. Musel by to AGRko předělat komplet na podtlak regulaci a přeházet plno dalších věcí kolem aby to chodilo. To už se ale finančně kvůli cca 140PS nevyplatí. Šel bych cestou výměny vstřiků, doladit SW a o proti té mrtvici v sérii bude spokojenost :palec:

Link to comment

tak záleží kolik do toho chceš vrazit peněz a hlavně v jakém stavu je motor :palec:

já mám AGR na 89 kW už druhým rokem a spokojenost, pro mě trysky a nové turbo zbytečně vyhozené peníze a hodně práce :beer:

Edited by guzu
Link to comment
  • 1 month later...
  • 1 year later...

Pokud nebude krouťák přes 320-330 Nm a budeš s tím jezdit rozumně, tak kup normální sériovou spojku s dvouhmotovým setrvákem a ty koně to vydrží (pokud chceš ponechat komfort řazení a ticho v autě). Jinak hodně lidí dává jednohnotu se spojku ATD Fabie, ale někteří si pak právě stěžují na hlučnější a již ne tak komfortní řazení. Pokud bys chtěl jít s výkonem ještě výše, tak pak jedině nějakou performance sadu s keramickým obložením spojky....

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • 8k km do 3000? Tak to je dobrej trest. No mě říkal jezdit 2000 -2500 otáček, nepodtáčet, nehrotit, přijet po 5k km nechat si vyměnit olej. Ale taky nevidím na škodu, proč si nevyměnit olej hned po 1k km sám a pak při těch 5k km u nich. Ok budu to tedy dodržovat. Poslední otázka, chtěl jsem to pak chipnout (někdy v budoucnu až se to zajede). Takže předpokládám, že dřív jak 15k km asi ne,co? 🙂
    • Tady máš shrunuté nejčastějíší varianty řešení od AI: Podle analýzy zdrojů a popsané závady u Škody Octavia I se nejčastěji řeší vysoký klidový odběr (30 mA namísto doporučených 15 mA) následujícími způsoby: 1. Kontrola a úprava konektorů klimatizace Hlavní příčina: Oxidace nebo znečištění konektorů v systému klimatizace, zejména u tlakového čidla (umístěného na chladicí trubce vpravo dole) nebo konektoru elektromagnetické spojky kompresor. Řešení: Demontovat spodní kryt motorového prostoru pro přístup ke konektorům. Vyčistit kontakty konektorů od koroze a nečistot, ošetřit kontaktním sprejem. Po úpravě konektor obalit silikonem proti vlhkosti. 2. Výměna nebo repase řídicí jednotky Climatronic Pokud čištění konektorů nepomůže, problém způsobuje vadná řídicí jednotka klimatizace (Climatronic). Mechanik správně identifikoval, že odpojení této jednotky sníží odběr na normál. Postup: Ověřit kompatibilitu nové/reparované jednotky s vozem. Repase stávající jednotky je ekonomicky výhodnější než koupě nové. 3. Kontrola kabeláže a zemnění Méně častá závada je vadná kostra. Zaměřte se na: Poškozené izolace kabelů v okolí Climatronicu. Korodované zemnící body (zejména u senzoru teploty výparníku G263). Test: Multimetrem změřte průsak proudu v obvodu pojistky č. 16. 4. Ověření časové prodlevy Některé řídicí jednotky (včetně Climatronicu) mohou po vypnutí vozu odebírat vyšší proud až 30 minut před přechodem do hibernace. Akce: Změřte odběr až po 30–60 minutách od zamčení vozu. Pokud klesne pod 15 mA, jednotka je v pořádku. Shrnutí doporučení Začněte vyčištěním konektorů klimatizace, což řeší >60 % podobných závad. Pokud problém přetrvává: Otestujte odběr s časovou prodlevou 30–60 minut. Při trvalém vysokém odběru vyměňte/repasujte Climatronic. Ještě před výměnou jednotky zkontrolujte kabeláž a zemnění. Nákup nového Climatronicu je až poslední krok, ale u popsaných příznaků často účinný. Pro jistotu nechte diagnostikovat i kompresor klimatizace – jeho závada může jednotku zatěžovat .
    • Ahoj, prosím o radu. Když měřím odběr na vozidle v uklidněném režimu naměřím něco kolem 30mA (15mA by mělo být OK). Auto jsem měl u mechanika a ten přišel na to, že po vypojení pojistky č.16 (elektromagnetická spojka klimatizace) nebo po odpojení KLIMATRONIKU hodnoty spadnou na požadovaných 15 mA. To jestli se to vyřeší koupením nového KLIMATRONIKU mi nedokázal odpovědět. V současné době po vypnutí motoru vždy musím tedy vytáhnou pojistku č.16.  Zajímá mě Váš názor nebo jestli jste se někdo s něčím takovým nesetkal, abych KLIMATRONIK nekupoval zbytečně. Diky moc za rady a zkušenosti 😄 
×
×
  • Create New...