Přejít na obsah

1,9tdi 81kw


312

Doporučené příspěvky

Ahoj kluci jsem tu novy a potreboval bych poradit chtel bych si koupit Skoda octavie 1.9tdi 81kw a nasel jsem jenze jsou to auta dotazeny z nemecka a maji nalítano kolem 180 000 az 200 000.Jedna se o rok vyroby 2001 2002.A chci se zeptat ma to cenu kopovat co ten motor bude to vpoho? Poradte mi Dekuji

Odkaz ke komentáři

Ahoj kluci jsem tu novy a potreboval bych poradit chtel bych si koupit Skoda octavie 1.9tdi 81kw a nasel jsem jenze jsou to auta dotazeny z nemecka a maji nalítano kolem 180 000 az 200 000.Jedna se o rok vyroby 2001 2002.A chci se zeptat ma to cenu kopovat co ten motor bude to vpoho? Poradte mi Dekuji

Tak kamošovi na takovém voze dovezeném z D, který měl na tachometru najeto asi cca 140 000 km jsem vyčetl skutečné kilometry dle ř.j. motoru a ten se zhrozil 391 000 km

Tak pozor na tuto skutečnost.

Odkaz ke komentáři

Ahoj kluci jsem tu novy a potreboval bych poradit chtel bych si koupit Skoda octavie 1.9tdi 81kw a nasel jsem jenze jsou to auta dotazeny z nemecka a maji nalítano kolem 180 000 az 200 000.Jedna se o rok vyroby 2001 2002.A chci se zeptat ma to cenu kopovat co ten motor bude to vpoho? Poradte mi Dekuji

2001 a 2002 je rozdil v cene cca 10.000,- kvuli malemu pravemu zrcatku. Vybavove: xenony +10tis, mezipodlaha v kufru +5tis, tazne +5tis, parkasistent +10tis, maxidot +5tis, climatronic +5tis, kozeny multifunkcni volant+radicka +5tis, serviska +10tis.

Kilometry na pocitadle vubec neres. Nech si to zastudena nastartovat a koukej na vyfuk. Ted v lete by mel vyjit trosku namodraly oblacek... Po 10ti vterinach od nastartovani by volnobehove zplodiny nemely jit citit spalenym olejem a kour by te pri nasavani nosem nemel nijak vyrazne drazdit. Pak si muzes byt jisty, ze turbo a kat jsou zdrave. Turbo by nemelo v rozmezi 0-1100 otacek byt vubec slyset, pokud jde, je zanesene karbonem, klapky nedoviraji a syci to.

Pri zkusebni jizde dej po zahrati (cca 3km, pokud jsi mel predtim 5min nastartovano), na trojku plny plyn (ANO AZ NA PODLAHU) a toc az do 4000 otacek, melo by to vystrelit kolem 1900ot a plynule tahnout, tvrde uvadnuti kdekoliv v tomto rozmezi je zavada ktera te muze stat 500 ale i 20tis. Auto by pritom nemelo nijak vibrovat (setrvacnik v prevodovce KO). Naplanuj si to nekde na rovince, ke konci pojedes tak 140.

Pak to zopakuj a koukej u toho do leveho zrcatka, abys mel sanci videt pripadny kour. Pri tom zaberu nesmi byt zadny kour (ani modry, ani bily, nedejboze cerny!).

Predni napravu vyzkousis namiste s nastartovanym autem - z rovnych kol das plny levy, plny pravy, plny levy. Nemely by se ozyvat zadne rany ani krupani. Muzes ale zaslechnout servo, jak tlaci olej. Dily predni napravy jsou ale odolne a stoji par stovek.

Osahej kotouce, pri kraji by nemela byt nezbrzdena hrana vetsi jak 1mm... Kotouce s deskama vyjdou na 3litry. Kombiky reznou pod zadnim oknem, s tim se musis smirit i u auta za 150tisic.

Na bocnich a zadnim okne by mely byt stejne roky vyroby (celni casto neprezije 10let, pres ridicovo chodi zlodeji)

Plechy, vyfuk a spodek si musis okoukat sam.

Nevim jestli chces vonavecku a mas na ni prachy, nebo chces jenom bezproblemovou uchazeji Oktavecku s par skrabancema za co mozna nejlevnejsi peniz. Nemci litaji po dalnicich, 300tisic je jako u nas 100.

Napriklad ja bych se u levneho kousku nezhrozil ani 500tisic, pokud bylo vymenene turbo a nehuli to, udela dalsich 500 pri pravidelnem servisu a vymene spojky (20tis).

A obecne pravidlo na zaver, piprav si 20% z kupni ceny na pripadnou zavadu po koupi.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Tak kamošovi na takovém voze dovezeném z D, který měl na tachometru najeto asi cca 140 000 km jsem vyčetl skutečné kilometry dle ř.j. motoru a ten se zhrozil 391 000 km

Tak pozor na tuto skutečnost.

 

Taky jsem kupoval jetou 232000km najeto a pak jsem si to nechal napíchnout a je to o 84000 stočený. Dneska už nemá cenu na kilometry koukat. Spíš si poslechnout motor, pořádně projet atd.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
    • Dveře, jako že plech určitě stejný, ostatní věci jako zámek, spouštění okna a řj už mohou být jiné. Ale to se přehodí.
×
×
  • Vytvořit...