Přejít na obsah

Spookyho "Octloukánek"


Doporučené příspěvky

Tak jsem dneska byl nakupovat a zase je po úsporách... :D

Otloukánek dostane brzdy z 1,8T a ještě budu muset pořešit asi novej posilovač. :(

 

PS: Mám k tomu jeden malej dotaz.Jak maj FSIII uchycenou hadičku z brzdovkou ke třmenu? Nemá někdo foto?

 

PS2: Pár foto pro radost z předminulého týdne... Musím nechat znovu stříknout ten přední nárazník...

post-60-0-22087300-1316716109_thumb.jpg

post-60-0-49095200-1316716126_thumb.jpg

post-60-0-42927500-1316716141_thumb.jpg

post-60-0-56907300-1316716160_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Teď řeším zda koupit za 5000,- jetý z 96kW nebo za 11200,- repasovaný ze 110kW. A teď radilové sem a radit... Ale zatím jsem v takovém stavu, že motor ven, přejít ho, možná přetěsnit, vyměnit turbo a pár dalších věcí, nasypat do toho sice pytel,ale zase by snad jezdilo nějakej rok bez problémů...

 

PS: Neví někdo jakej rozdíl se dá doladit na těch turbech 96 a 110kW? Když vezmu v potaz že by v motoru byly PP764, FMIC, KAt + EGR off, sání 96kW a snad nějaký lepší vejfuk? Případně jestli má smysl větší hlavu čerpadla? Sice mám něco načteno,ale ne zase tolik a nemám ani čas bohužel sedět celý dny na netu a prolejzat fora a zjistovat. Takže bych poprosil všechny problematiky znalé zda by mohli poradit... Děkuji

Upraveno uživatelem Spooky1
Odkaz ke komentáři

Jetý turbo bych po vlastní zkušenosti nekoupil. Asi tak. A to bylo z fora, a od člověka, o kterem jsem si myslel, že o tom něco ví.

Taky mám právě strach kupovat jetý, i když píše že nemá vůle a je v pohodě... Navíc ho ani neznám. Je to nějaký uživatel mirabarkas z VW clubu.

 

Jiříku, vím že jsme se bavily... Zdendovi psát budu,ale chtěl bych nejprve nějaký názory, návrhy tady a pak bych řešil konkrétní věci s Funem. V tuhle chvíli bych byl rád kdybych měl na to jetý 96kW,ale mají nějaký love dojít tak přemýšlím, že bych případně nějaký měsíc nejezdil a pak ač nerad bych je do toho prostě nasypal a věděl že se snad mohu pár let spolehnout...

Ani nevím kdybych dal 96kw bez softu zda nebudu jezdit na "chudou směs"... Jako že si myslím, že to prostě jen tak dát nemůžu...

Odkaz ke komentáři

Tak já mám teď 520ky vstřiky a soft na cca 100kW. Z jetýho mám právě taky strach.Kdo ví jak se k němu kdo choval...

Zatím rozum velí odstavit na chvíli auto, zainvestovat, udělat komplet pořádně. Bohužel ta peněženka zatím trochu protestuje... Spíš mě jde asi o to jaký nevýhody můžou bejt repasovanýho turba oproti novýmu... Prý zůstanou starý jen ty obaly...

Odkaz ke komentáři

Ja mel v hlave podobny myslenky tenkrat, ale jak pise Jarda, vy*rat se na to uz. To auto takovou cenu nema, nasypes do toho hodne penez a za chvili zjistis, ze auto potrebuje celolak a si tam zase za tezky penize. A je to porad dokola, pritom ma auto uz pomalu 10 let. Ja sel do novyho, vykon jsem nechal a mam klid, vic s autem uz resit nehodlam.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...