Přejít na obsah

Jaký motor do Oktávky II FL ?


M.Z.

Doporučené příspěvky

Ahoj, vím, že je to tu věčné téma, tak se předem omlouvám za další vlákno, ale nedá mi to se zeptat, jaký byste mi doporučili motor do Octávie II fl ?? Ročně najedu 10-15 tisíc, rád bych spolehlivý motor, do práce 30 km tam a 30km zpátky + ale sem tam i delší trasy na Slovensko... Chci samozřejmě 6 kvalt manuál se spotřebou, která mi neudělá díru do peněženky, ale zároveň nic slabýho, rád bych si i semtam přišlápnul .

Odkaz ke komentáři

nesedí mi ten nájezd km....... do práce a z práce to je 60km, nevím jak děláš,ale pokud to je od pondělí do pátku, to je 300km za týden = přes 1200km měsíčně jen do práce...... pak sem tam nějaké delší trasy....... kámo to dáš asi víc km ne? to už byla možná dobrá i nafta pokud řešíš spotřebu.......

Odkaz ke komentáři

No trochu blbě jsem to spočítal, ono záleží na tom, kde pracuju hlavně, ale jelikož jsem z menšího města, kde práce v mým oboru není, tak auto budu využívat z části, jako dojíždění do práce, případně semtam na Slovensko, ale ročně to bude okolo 15-20 tisíc km. Ale samozřejmě chci i nějakej výkon toho motoru, jak už jsem psal(momentálně mám fiata, je to malej prcek, ale 76 KW a někdy rád mám těžkou nohu, ale do zatáček je to s tímhle na nic, to skoro zastavuju, jakej mám strach). Chtěl bych RS, ale asi by to bylo mimo dosah mojí peněženky a o spotřebě ani nemluvě... No nevím, jsem bezradnej :-((( Jsem vůl no, neumím si ani vybrat, tak mě omluvte :-(

Odkaz ke komentáři

Na 2.0 TDI jsem moc slov chvály neslyšel :)

o ticho mi nejde, chápu, že když občas šlápnu, tak ta spotřeba de nahoru, no možná přece jen ušetřím na RSko i když tam je to zas starej známej problém benzín nebo nafta. ještě dotaz, seženu tu 1,8 TSi s faceliftem ?? No uvidím, možná to nakonec bude souboj mezi 1,8Tsi, 1,4TSi a RSama.

Odkaz ke komentáři

V cem je tohle jedinecne, ze se to nemuze resit v sekci ostatni kde je vlakno Koupe OII? Nejak mi to unika?

 

RS v nafte bych nebral aspon ne PD, common rail uz snad bude odladenej. 1.9 TDI bude mit 6ti gang jen kdyz to bude 4x4.

 

Rozdil nakladu na servis mezi 2.0T(F)SI a 1.8TSI bude zanedbatelnej.

Kup 1.8 TSI v L&K za stejny penize budes mit poradnou vybavu. Podvozek pak pripadne za par penez koupis lepsi nez je na vRS.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...