Přejít na obsah

dojezd na plnou


Doporučené příspěvky

zdavím , chtěl jsem se zeptam , mam 1,9 tdi(66) kombi a na plnou nádrž ujedu max 650km měnil se olej +filtry a při výměně palivového filtu jsem zapomněl do něho nalít naftu tim pádem se to po chvíli chciplo , pak jsem tam dolil naftu a párkrat protočil a od té doby jezdím, ale spotřeba se zvedla , palubní počítač mi ukazuje průmernou okolo 5l ale dojest je menší než předtím , čím to může být a čím a jak to sprvit, neví někdo?

Odkaz ke komentáři

Ahoj,

také jsem měnil palivový filtr a udělal jsem stejnou chybu jako ty :D

Ale stačilo 5x otočit klíčkem, čerpadlo si nasálo naftu, motor chytl a od ty doby bez problému...

 

Já mam průměr 5.2L/100KM podle PC, ale teď jsem měl jednu dálkovou, tankoval jsem když mi začala svítit rezerva za 1000,- ujel jsem 700KM a dle PC mam ještě 200KM dojezd..

 

Takže tam budeš mít asi něco jiného špatně :/

Odkaz ke komentáři

Krokouši, bacha na zanesené turbo! ;) Musíš tomu taky trošku dopřát otáček, jinak se ti zahnojí turbo.

hmm tak já to točím maximálene do 2800 více jsem to zatím nedal . a jezdím tak okolo 2100 je promně idealna spotřeba výkon, kámoš si koupil taky tdi má ten samej rok akorát to vypadá že to má čipnute , protože to fakt jede a ujede na nádrž okolo 1100km no není to třeba tím že když to má přečipované tak mu to turbo spína už někde u nižžších otáček a tímpádem semu to tak nezanese , jinak díkes za radu a jakbych to teda měl prohnat jak dlouho a na kolik otáček, dík.

 

Ahoj,

také jsem měnil palivový filtr a udělal jsem stejnou chybu jako ty :D

Ale stačilo 5x otočit klíčkem, čerpadlo si nasálo naftu, motor chytl a od ty doby bez problému...

 

Já mam průměr 5.2L/100KM podle PC, ale teď jsem měl jednu dálkovou, tankoval jsem když mi začala svítit rezerva za 1000,- ujel jsem 700KM a dle PC mam ještě 200KM dojezd..

 

Takže tam budeš mít asi něco jiného špatně :/

no tak to je mazec a to máš taky 66Kw bo já načepoval plnou za 1700 takže tak okolo 47L a mám tet přesně půlku a mam 325km ujetých a průměrnou mám 5,4 opravdu uvažuju o tom přečipovaní na 85Kw jenom trochu strach jestli se něco nepojebe přece už mám 310000km :-)

Odkaz ke komentáři

Tak bud stím neumím jezdit anebo je ten motor už tak zajetej že to pod 5L nestáhnu , dneska jsem stím jel do rachoty (včera jsem to turbo tzv ptotáhnul :-) ) a dneska jsem jel fakt uspornou jízdu a to sevším šudy před semaforáma jsem už podřazoval abych nemusel zastavovat a výsledek 5.2L , taky jsem přemýšlel o pneu , mám 2,2 jestli na kombi nemám nafukat více? jinak ten kolega coji má čiplou má taky zádní nápravu docela na ho.. kola vzadu má nakloněna do A takže semu sjíždí jenom vnitřek pneu ,ale uvažováljsem jestli to taky nemá vliv na tu jeho spotřebu , protože jsem sním párkrát jel a fakt tomu dával kotel a nad 5L se nedostal (akorat gumy má na hraně skoro sjeté)

Odkaz ke komentáři

Já jezdím každej den do rachoty 11km a to 8km po vysokorychlostní, jedu tak okolo 95-100km a jak už jsem řekl pod 5,2 se nedostanu , asi to fakt čipnu na tech 85Kw .stojí to 3000kč a když potom najezdím o 300km měsíčně více tak do půl roku je investice z5 akorát doufam že se tím nic neposere jakože třeba převodovka nebo spojka nebo cokoli jiného na tom autě, přecejenom je to vše stavěné na tech 66kw a ikdyž si pak čloěk chce koupit někde najakou součástku tak se to taky dělí podle kw .

Odkaz ke komentáři

Krokouši, bacha na zanesené turbo! ;) Musíš tomu taky trošku dopřát otáček, jinak se ti zahnojí turbo.

 

Nebojsa však když není provoz a mam chuť, tak dostane celé spektrum otáček :palec:

 

hmm tak já to točím maximálene do 2800 více jsem to zatím nedal . a jezdím tak okolo 2100 je promně idealna spotřeba výkon, kámoš si koupil taky tdi má ten samej rok akorát to vypadá že to má čipnute , protože to fakt jede a ujede na nádrž okolo 1100km no není to třeba tím že když to má přečipované tak mu to turbo spína už někde u nižžších otáček a tímpádem semu to tak nezanese , jinak díkes za radu a jakbych to teda měl prohnat jak dlouho a na kolik otáček, dík.

 

 

no tak to je mazec a to máš taky 66Kw bo já načepoval plnou za 1700 takže tak okolo 47L a mám tet přesně půlku a mam 325km ujetých a průměrnou mám 5,4 opravdu uvažuju o tom přečipovaní na 85Kw jenom trochu strach jestli se něco nepojebe přece už mám 310000km :-)

 

Jojo pokud to má chipnuté, tak má jiný kroutící moment a tím pádem vyšší výkon v nižších otáčkách. Ale jak se píše níže, zase více dostává spojka a gumy... ;)

 

Aby se turbo nezaneslo, tak je třeba 2,3,4 více vytočit, aspoň nad 3-4tis. Nemusíš dlouho, ale častěji... A potom nezapomeň aspoň 60s nechat běžet motor na volnoběh, aby se srovnali tlaky a ochladilo turbo :palec:

 

Mam 81KW kombíka. Budeš tam mít asi něco špatně, jelikož já za 1000,- najedu cca 600KM a to jezdím v týdnu do práce a víkendy dálnice, výlety, nákupy. Tankuji Verva Diesel a přidávám VIF :pivo:

Odkaz ke komentáři

Nebojsa však když není provoz a mam chuť, tak dostane celé spektrum otáček :palec:

 

 

 

Jojo pokud to má chipnuté, tak má jiný kroutící moment a tím pádem vyšší výkon v nižších otáčkách. Ale jak se píše níže, zase více dostává spojka a gumy... ;)

 

Aby se turbo nezaneslo, tak je třeba 2,3,4 více vytočit, aspoň nad 3-4tis. Nemusíš dlouho, ale častěji... A potom nezapomeň aspoň 60s nechat běžet motor na volnoběh, aby se srovnali tlaky a ochladilo turbo :palec:

 

Mam 81KW kombíka. Budeš tam mít asi něco špatně, jelikož já za 1000,- najedu cca 600KM a to jezdím v týdnu do práce a víkendy dálnice, výlety, nákupy. Tankuji Verva Diesel a přidávám VIF :pivo:

No nevím jak to má se spojkou ale už měnil převodovku , při rozjezdech a v určitých otáčkách mu v tom chrastilo nakonec to bylo ložiskem ponevač se mu tam udělali kovové špony tak měnil celou spojku ,no pokusím se to tet točit rochu více jinak motor dochlazui ale ne minutu většinou tamk do 15s ale většinou po pohodovém dojezdu a stím čipovaním , cosem se dočetl tak 81kw motory mají vzadu kotoučové brzdy a já mám bubny , vím že když pojedu 100km za hodinu s 66kw a nebo 81kw tak brzdná draha bude sjetja fyziku neojabeš , ale i tak nebylo by bezpečnější tam mít ty kotouče ? ikdyž jsem si tet ty bubny pěkně přebarvil :rolleyes:

Odkaz ke komentáři

Stav motoru a styl jízdy samozřejmě to jsou ty nejpodstanější vlivy. Zvedneš výkon -spotřeba jde dolů ,ale nezapomínej že na spotřebu mají také podstatný vliv pneu a jejich nahuštení. Na mé O 1 66kw se zvednutým výkonem a pneu Michelin Energy jezdím bez problémů za cca 4,3. Umím zajet delší trasu klidně i za 3,9. Samo ,ale tam nejedu víc než 100 max 110. Průměr včetně klimy se pohybuje cca 4,8 ažb 4,9.

Odkaz ke komentáři

kolem 2,5 baru, vzadu trošku míň. Je to psané na nádrži... podle toho jak auto nakládáš.

 

I s 2,3 bar jsem jezdil za malou spot. na dálku, na pohrkávání v koloně po městě a semaforech to dávalo kolem 5,5. Pod 5 jsme dlouhodobě furt.

 

Ale záleží to na jezdci, já jezdím hodne plynule, pomalu bez brzd. Mimo město 85-90, ve městě 55 +-. Za jízdu párkrát aj vytočím do kopca, předjíždění. Ať to nezdechne :)

Odkaz ke komentáři

Samozřejmě v pneu mám dusík. V pneuservisu na to mají odborný název SEKUR nebo tak nějak. Když jsme kdysi jeli s kamošem do Chorvatska tak po dlouhé trase se kamoš divil, že já mám pneu vlažně a on horké a to je právě ten efekt .Dle mých zkušeností Pneu se tak nezahřívají, mají větší kilometrový proběh a když je v dubnu nasadím ,tak max. někdy třeba v červenci nebo v srpnu zkontroluji tlak a většinou není třeba ani doplnit a vydrží až do výměny za zimáky.

Odkaz ke komentáři

To že se zahřívají méně je praxe. Nejsem ani chemik,ani pneuservisák molekuly dusíku jsou větší než vzduch a proto je mezi nimi menší tření. Za ta leta co jsem členem tohoto fora tu na toto tema bylo už spoustu diskusních příspěvků Tak si pohledejte.

No a sjíždění vzorku to je to stejné jako jsem napsal, že pneu mají větší kilometrový proběh.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o měsíc později...
  • o 4 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...