ka_r_los Odesláno Leden 22, 2015 Sdílet Odesláno Leden 22, 2015 Malinko zaspinene, ale neposkozene, nepodrbane, proste 6,5 roku v aute:) Mam je a mit budu, RS sloupky v textilu mi jeste skoro nikdo nenabidl:) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
lubinob Odesláno Leden 22, 2015 Sdílet Odesláno Leden 22, 2015 to bude asi preto že si mu prehadzoval fázy medzi tými anténami.. nevieš čo od dobroty a potom nefunguje už ani jedna :D ale asi má pravdu... :jelen: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kyselinka Odesláno Leden 22, 2015 Autor Sdílet Odesláno Leden 22, 2015 :lool: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stickler Odesláno Leden 22, 2015 Sdílet Odesláno Leden 22, 2015 Míšo, bohužel ne, v PC to nemám a ve svém tématu asi fakt už nenajdu :( :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
lubinob Odesláno Leden 22, 2015 Sdílet Odesláno Leden 22, 2015 Kúp anténu s konektorom aký potrebuješ a na zraze to spravíme.. ;) na columba treba aj rozdvojku, ale hentá tvoja sranda ako to má to netuším.. :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kyselinka Odesláno Leden 22, 2015 Autor Sdílet Odesláno Leden 22, 2015 (upraveno) No to si nepamatam ani ja...budem to musiet rozobrat <_< Rozmyslal som ci uz rovno nekupit 1Z5 035 552 B + kabel a nahodit to do praveho A stlpiku, spolu s nejakym medenym kablom. Len ten zvod je trosku drahsi A aj tak asi budem potrebovat fakra - ISO redukciu, rovno dvojitu: http://www.saunika.sk/auto-anteny/antenne-adaptery/ Upraveno Leden 22, 2015 uživatelem Kyselinka 0 Citovat Odkaz ke komentáři
lubinob Odesláno Leden 22, 2015 Sdílet Odesláno Leden 22, 2015 ak tam budeš chcieť dať dve antény tak asi áno, ale prečo tam chceš dve ak rádio má len jednu? je to poznať? a anténu by som do A stĺpika nedával, je tam dosť skrytá v plechu a tým pádom má slabší príjem.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kyselinka Odesláno Leden 22, 2015 Autor Sdílet Odesláno Leden 22, 2015 (upraveno) No obcas to zasusti, ale robi to od vtedy, co som mal naposledy radio vonku. Takze je mozne, ze tam je len kabel uvolneny, alebo co. Ale nebolo by odveci dorobit druhu antenu, pre istotu :D Mozno pozriem bazos a nejake anteny....ale ked teraz tak nad tym uvazujem, tak by nebolo odveci kupit rovno zraloka na strechu a tu zo strechy dat do palubovky :lool: Upraveno Leden 22, 2015 uživatelem Kyselinka 0 Citovat Odkaz ke komentáři
princes Odesláno Únor 12, 2015 Sdílet Odesláno Únor 12, 2015 A jaaaj...ale neni to tak zle kamos na golfu to mel taky vymenis a jedes dal 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kyselinka Odesláno Únor 12, 2015 Autor Sdílet Odesláno Únor 12, 2015 Njn, zrejme budem musiet rozbit prasiatko <_< 0 Citovat Odkaz ke komentáři
lumi Odesláno Únor 12, 2015 Sdílet Odesláno Únor 12, 2015 Radsej ho zabi spravime zabijacku 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Únor 12, 2015 Sdílet Odesláno Únor 12, 2015 my rádi benzín, já rád benzín 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kyselinka Odesláno Únor 12, 2015 Autor Sdílet Odesláno Únor 12, 2015 (upraveno) Skodoradost, ci ako to mam chapat? Len aby si ten benzin za chvilu nepredaval ako clint ;) Upraveno Únor 12, 2015 uživatelem Kyselinka 0 Citovat Odkaz ke komentáři
lumi Odesláno Únor 12, 2015 Sdílet Odesláno Únor 12, 2015 Nj ked mu prestreli kapotu retiazka 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Únor 12, 2015 Sdílet Odesláno Únor 12, 2015 šranda musí být, nezávidte že mám motor od audi ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
lumi Odesláno Únor 13, 2015 Sdílet Odesláno Únor 13, 2015 Nezavidim ten mam vo fabii 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kyselinka Odesláno Únor 13, 2015 Autor Sdílet Odesláno Únor 13, 2015 Krasny piatok 13teho Addresa 01: Motor Labely: SVO\03L-906-023-CAY.clb Objednací číslo řídící jednoky: 03L 906 023 LP HW: 03L 906 023 JH Systém a/nebo verze: 1,6l R4 CR td H43 9971 Kódování: 00114014032400080000 Číslo dílny: WSC 22144 654 186845 ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023LP 003009 (SK35) VCID: 7F09520FE6E909E6E27-802A 1 nalezena chyba: 7563 - Snímač 1 zpětného vedení výfukových plynů P046C 00 [101] - neplatný signál Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Kilometry: 113309 km Datum: 2039.14.16 Čas: 09:00:52 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kyselinka Odesláno Únor 17, 2015 Autor Sdílet Odesláno Únor 17, 2015 Kedze je auticko odstavene v garazi a cakame na diely, tak aspon je trochu casu na to, na co inokedy nie je :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
tomiq07 Odesláno Únor 17, 2015 Sdílet Odesláno Únor 17, 2015 hmm tak na to státie obuť letnéé to si málo kto dovolí ale snáď bude čoskoro FIT 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kyselinka Odesláno Únor 17, 2015 Autor Sdílet Odesláno Únor 17, 2015 Tak aj ty ked prides z vonku do obyvacky, sa snad prezujes ne? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
tomiq07 Odesláno Únor 17, 2015 Sdílet Odesláno Únor 17, 2015 on si zo mňa robí... snáď Renault :smich: ten bol fakt dobrý Mišo :jelen: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
seib Odesláno Únor 17, 2015 Sdílet Odesláno Únor 17, 2015 no, veru, čakáme na diely ale aspoň máš čas na takéto veci 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mich Odesláno Únor 17, 2015 Sdílet Odesláno Únor 17, 2015 A xo to s autem dela? Kurna ty teda jedes.. pokud se nepletu tak jsi menil viko ventilu, ted egr.. :-o 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kyselinka Odesláno Únor 17, 2015 Autor Sdílet Odesláno Únor 17, 2015 @seib: tak je este cas, lebo treba potom pockat na dielnu, co bude zrejme az buduci tyzden @Mich: njn, ale tak auto musi jazdit, takze sa to spravi a ide sa dalej....co uz. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mich Odesláno Únor 17, 2015 Sdílet Odesláno Únor 17, 2015 Jasne. A jak se to projevovalo? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kyselinka Odesláno Únor 17, 2015 Autor Sdílet Odesláno Únor 17, 2015 Ziadne nejake varovania neboli. Akurat v stredu sa mi pustila regeneracia po dost dlhej dobe a zdalo sa mi, ze ten motor je pocas reg. ovela zivsi. Uz to sa mi nezdalo. Vo stvrtok som isiel do prace, v strede cesty zacalo blikat zhavenie a auto islo do nudzaku. V tom momente som vedel kde je chyba, nakolko vo vedlajsom fore sa riesili presne identicke prejavy. V piatok rano na diagnostiku a vypis z VCDS je na predchadzajucej strane, takze ihned sup do garaze a od vtedy stojime :( Inak mozno prvy naznak bolo kolisanie otacok na studenom motore, co sme riesili tu: http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=26903 ...ale bolo to len jediny krat, tak neviem. Ale dnes som ho nastartoval, lebo som nutne potreboval vybehnut par km a na studeny motor otacky takisto skakali, takze sa mi to len potvrdzuje. Inak auto smrdi jak svina, cize jazdenie s takouto chybou je len risk. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mich Odesláno Únor 17, 2015 Sdílet Odesláno Únor 17, 2015 Dik Miso. Cim to smrdi? U toho egru musi dolu napravnice nebo to je u dpf? Vim ze k jednomu je fakt nahovno pristup ale uz si to nepamatuju. Kolik ta sranda stoji? pivodne jsem si rekl ze kdyz me to postihne, ze to zaslepim, sw odblokuju a hotovo. Jenze tady ti ekofasiste budou na emisich hlidat jestli v aute mas dpf a egr. Nevim jak na slovensku ale toto me sere :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kyselinka Odesláno Únor 17, 2015 Autor Sdílet Odesláno Únor 17, 2015 (upraveno) Neviem definovat ten smrad, skratka smrdi :D Nikdy mi auto nesmrdelo, ked som ho zaparkoval v garazi, ale dnes som to citil. Ano, koli EGR musi ist najprv dolu napravnica, potom DPF a pod nim je to kurvitko: http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=759&p=1514942 ...robota na pol dna. Po nahodeni samozrejme geo a update SW. Vymena tejto ekopicoviny stoji standartne s autorizaku okolo 550€ +/- Keby sa dalo, tak by som to vsetko povyhadzoval von, no v septembri ma caka STK. A kedze jazdim aj do Rakuska, tak pokutu az do 5000€, zobratie technicaku (SPZ sa im asi nepodari odlepit :D) a naslednu odtahovku riskovat nemienim. P.S: ked zaslepis/vyradis EGR, len prispejes DPFku do hrobu, zial. Upraveno Únor 17, 2015 uživatelem Kyselinka 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.