Mumuinek Odesláno Srpen 10, 2012 Sdílet Odesláno Srpen 10, 2012 Tak pratele obsahu 2.0 vcera mi auto ukazalo obnormalne stedry den na chyby .. Nejprve: 2 Nalezeny chyby: 16518 - rada 1 -sonda 1 Bez aktivity P0134 - 35-10 - - - Sporadicky 17536 - rada 1: prizpusobeni smesi (mult.) System prilis chudy P1128 - 35-10 - - - Sporadicky Po znovu projeti natankovani plne jeste toto: VAG-COM verze: IHR 304.0 Autosoft Číslo dílu řídícího modulu: 06A 906 018 HA Komponent a/nebo - verze: 2.0l R4/2V MOTR HS V04 Kódodvání softwaru: 00011 Kód opravny: WSC 31480 1 Nalezeny chyby: 16518 - rada 1 -sonda 1 Bez aktivity P0134 - 35-00 - - Tak si myslim ze Lambda je tak nejak skoro po smrti.. a to je natoceno nejakych necelych 130k. Nu coz posledni dobou se to nejak moc projevuje ..:) Az budu mit novou dam vedet jak sem pochodil .. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
duke_luke Odesláno Srpen 10, 2012 Sdílet Odesláno Srpen 10, 2012 ked mas VAG, tak preco si tu lambdu nepomerias ? :) hodnoty maju kolisat medzi 0 az 1V ,,zmeny asi 30krat za minutu. Pred kupou novej by som ju pre istotu zmeral 0 Citovat Odkaz ke komentáři
zdenda2.0 Odesláno Srpen 10, 2012 Sdílet Odesláno Srpen 10, 2012 130 tisíc je téměř dvojnásobná živostnost lambdy co je avizovaná od výrobce... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mumuinek Odesláno Srpen 11, 2012 Autor Sdílet Odesláno Srpen 11, 2012 promerit bych ji mohl jen nevim jake skupiny nekde pisou ze v merenych hodnotach skupina 30 a 31 ale tam byly hodnoty napeti a Bit/Baut tusim.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Srpen 11, 2012 Sdílet Odesláno Srpen 11, 2012 tak si vytvor readliness kód ten ti otestuje komplet vše kolem motoru a máš jistotu Ne zabere to tak 10.min 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mumuinek Odesláno Srpen 21, 2012 Autor Sdílet Odesláno Srpen 21, 2012 readliness zni pekne , jen bohuzel nevim jak na nej.. :/ kabel mam jen kkl nikoliv can umim smazat chyby zkontrolovat akcni cleny popripade vynulovat oil a servis a zbytek se postupne nejak doucuji je nekde nejaky postup? je to stejne pro vsechny kody motoru? nebo co motor to jiny postup a jine nastaveni?Diky za pripadnou pomoc ci navedeni .. :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Pajuslav Odesláno Duben 7, 2013 Sdílet Odesláno Duben 7, 2013 Tady nemáš co měřit :) je to lambda jak vyšitá :) já na svém 2.0i měním lambdy pravidelně po 50-70 tis. Km.. Nevím jestli ta lambda před a za katem jsou nějak domluvený , ale odchází vždy krátce po sobě :) vag hlásí to samé co píšeš.. Někdy hodila ještě chybu navíc (přizpůsobení směsi - systém příliš chudý). Myslel jsem si, že to asi nebude lambdou, ale po výměně klid.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Radek70 Odesláno Květen 22, 2013 Sdílet Odesláno Květen 22, 2013 Tak pratele obsahu 2.0 vcera mi auto ukazalo obnormalne stedry den na chyby .. Nejprve: 2 Nalezeny chyby: 16518 - rada 1 -sonda 1 Bez aktivity P0134 - 35-10 - - - Sporadicky 17536 - rada 1: prizpusobeni smesi (mult.) System prilis chudy P1128 - 35-10 - - - Sporadicky Po znovu projeti natankovani plne jeste toto: VAG-COM verze: IHR 304.0 Autosoft Číslo dílu řídícího modulu: 06A 906 018 HA Komponent a/nebo - verze: 2.0l R4/2V MOTR HS V04 Kódodvání softwaru: 00011 Kód opravny: WSC 31480 1 Nalezeny chyby: 16518 - rada 1 -sonda 1 Bez aktivity P0134 - 35-00 - - Tak si myslim ze Lambda je tak nejak skoro po smrti.. a to je natoceno nejakych necelych 130k. Nu coz posledni dobou se to nejak moc projevuje ..:) Az budu mit novou dam vedet jak sem pochodil .. Ahoj.Mně to píše taky to samé,ale nikdy to nerozsvítí kontrolku Check.Je jenom uložena chyba do řídící jednotky.A spotřeba naroste tak o 2 až 3 litry na sto.Chybu vymažu a je klid tak týden.Většinou to dělá při jízdě po městě. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
zdenda2.0 Odesláno Květen 28, 2013 Sdílet Odesláno Květen 28, 2013 Pokud ti to po vymazání vždy znova naběhne, je po lambdě... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
dav.hlousek Odesláno Listopad 15, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 15, 2013 Tak pratele obsahu 2.0 vcera mi auto ukazalo obnormalne stedry den na chyby .. Nejprve: 2 Nalezeny chyby: 16518 - rada 1 -sonda 1 Bez aktivity P0134 - 35-10 - - - Sporadicky 17536 - rada 1: prizpusobeni smesi (mult.) System prilis chudy P1128 - 35-10 - - - Sporadicky Po znovu projeti natankovani plne jeste toto: VAG-COM verze: IHR 304.0 Autosoft Číslo dílu řídícího modulu: 06A 906 018 HA Komponent a/nebo - verze: 2.0l R4/2V MOTR HS V04 Kódodvání softwaru: 00011 Kód opravny: WSC 31480 1 Nalezeny chyby: 16518 - rada 1 -sonda 1 Bez aktivity P0134 - 35-00 - - Tak si myslim ze Lambda je tak nejak skoro po smrti.. a to je natoceno nejakych necelych 130k. Nu coz posledni dobou se to nejak moc projevuje ..:) Az budu mit novou dam vedet jak sem pochodil .. Zdravím mám stejné závady chci se zeptet byla chybná ta sonda?a jaká před a nebo za katem.Dík 0 Citovat Odkaz ke komentáři
dav.hlousek Odesláno Listopad 15, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 15, 2013 Zdravím mám stejnou závadu ,jaká ta lambda je v háji před katem nebo za katem? na VAGu ve skupině 31 jsou dvě položky vedle sebe to jsou hodnoty na 1 lambda sondu nebo k lambde před katem a druhá za katem .Lítá mi tam napětí nahoru dolu na obou .Na volnoběh v první položce 0.655 V ve druhé 0.310 V,ale různě se to mění ale každopádně je to mezi 0 a 1 V jak tady duke_luke psal .Tak nevím kde je zakopanej pes .Díky za odpověd. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jardakykolka Odesláno Duben 9, 2014 Sdílet Odesláno Duben 9, 2014 Dobrý den, budu měnit lambdu před katem na 2.0 85kw AQY a chci se zeptat jestli někdo máte zkušenosti s nějakou náhradní lambdou. A taky by mě zajímalo jaká značka lambdy je montovaná jako origo, nevíte někdo? Díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Duben 9, 2014 Sdílet Odesláno Duben 9, 2014 BOSH je origo a jako náhradu jedině BOSH s oem konektorem 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jardakykolka Odesláno Duben 10, 2014 Sdílet Odesláno Duben 10, 2014 BOSH je origo a jako náhradu jedině BOSH s oem konektorem chápu dobře když píšete s oem konektorem, že myslíte sondu s kabelem a s novou koncovkou a ne ty univerzální, kde je nutné použít starou koncovku a na které se spojují dráty? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
KaJe Odesláno Říjen 27, 2016 Sdílet Odesláno Říjen 27, 2016 Tak se mi objevily stejné závady -první lambda a chudá směs. Udělal jsem pořádnou diagnostiku, včetně kontroly stárnutí lambdy, kde se jeví ale vše dobrý. Ještě jsem tedy lambdu prohlídnul, abych zjistil co je tam zač a je ta původní sonda z roku 1999, ale není to Bosch, ale má označení NTK Japan, KBA16693, OZA447-E17. Všude se píše že je prvovýroba Bosch a podle toho co mi google ukázal, tak NTK je NGK. http://ntktech.com/ Teď jsem dal jinou starší sondu co mám na skladě a uvidím, ale jestli mě čeká nová, tak co koupit, Bosch nebo NGK? Cenově je to celkem stejné, jen aby to tomu motoru sedělo. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
zdenda2.0 Odesláno Listopad 1, 2016 Sdílet Odesláno Listopad 1, 2016 já jsem kupoval od DELPHI (byla to ta za katem) a je tam už přes 100 tis km... Takže asi dobrý. Ta na svodech je původní :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
KaJe Odesláno Listopad 3, 2016 Sdílet Odesláno Listopad 3, 2016 Tak zatím ta jiná sonda se zdá dobrá a závadu žádnou nehlásí a diagnostika včetně kontroly stárnutí sondy taky dobrý. Tak počkám až klekne. Je zajímavé jak někomu vydrží 300 tisíc a někomu jen 100 tisíc. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
zdenda2.0 Odesláno Listopad 6, 2016 Sdílet Odesláno Listopad 6, 2016 Možná je to dáno i stylem ježdění a využívání auta... Já když auto vytáhnu tak jedu... tzn, žádný start - 3 minuty jízdy a konec... vyjedu a jedu 100 - 150 - 200 km v kuse. Přeci jen si uvědomte, že ta lambda dostává docela záhul - např v zimě při -20°C se během pár vteřin dostane na cca 800°C a to už je darda. Když to někdo takhle trajbuje 5x, 8x, 10x denně, co to může dělat? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.