Přejít na obsah

Lambda


Doporučené příspěvky

Tak pratele obsahu 2.0

vcera mi auto ukazalo obnormalne stedry den na chyby ..

Nejprve:

2 Nalezeny chyby:

16518 - rada 1 -sonda 1 Bez aktivity

P0134 - 35-10 - - - Sporadicky

17536 - rada 1: prizpusobeni smesi (mult.) System prilis chudy

P1128 - 35-10 - - - Sporadicky

 

Po znovu projeti natankovani plne jeste toto:

VAG-COM verze: IHR 304.0

Autosoft

Číslo dílu řídícího modulu: 06A 906 018 HA

Komponent a/nebo - verze: 2.0l R4/2V MOTR HS V04

Kódodvání softwaru: 00011

Kód opravny: WSC 31480

1 Nalezeny chyby:

16518 - rada 1 -sonda 1 Bez aktivity

P0134 - 35-00 - -

 

Tak si myslim ze Lambda je tak nejak skoro po smrti.. a to je natoceno nejakych necelych 130k.

Nu coz posledni dobou se to nejak moc projevuje ..:)

Az budu mit novou dam vedet jak sem pochodil ..

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

readliness zni pekne , jen bohuzel nevim jak na nej.. :/ kabel mam jen kkl nikoliv can umim smazat chyby zkontrolovat akcni cleny popripade vynulovat oil a servis a zbytek se postupne nejak doucuji je nekde nejaky postup? je to stejne pro vsechny kody motoru? nebo co motor to jiny postup a jine nastaveni?Diky za pripadnou pomoc ci navedeni .. :)

Odkaz ke komentáři
  • o 7 měsíců později...
Guest Pajuslav

Tady nemáš co měřit :) je to lambda jak vyšitá :) já na svém 2.0i měním lambdy pravidelně po 50-70 tis. Km.. Nevím jestli ta lambda před a za katem jsou nějak domluvený :lol: , ale odchází vždy krátce po sobě :) vag hlásí to samé co píšeš.. Někdy hodila ještě chybu navíc (přizpůsobení směsi - systém příliš chudý).

 

Myslel jsem si, že to asi nebude lambdou, ale po výměně klid.. :pivo:

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Tak pratele obsahu 2.0

vcera mi auto ukazalo obnormalne stedry den na chyby ..

Nejprve:

2 Nalezeny chyby:

16518 - rada 1 -sonda 1 Bez aktivity

P0134 - 35-10 - - - Sporadicky

17536 - rada 1: prizpusobeni smesi (mult.) System prilis chudy

P1128 - 35-10 - - - Sporadicky

 

Po znovu projeti natankovani plne jeste toto:

VAG-COM verze: IHR 304.0

Autosoft

Číslo dílu řídícího modulu: 06A 906 018 HA

Komponent a/nebo - verze: 2.0l R4/2V MOTR HS V04

Kódodvání softwaru: 00011

Kód opravny: WSC 31480

1 Nalezeny chyby:

16518 - rada 1 -sonda 1 Bez aktivity

P0134 - 35-00 - -

 

Tak si myslim ze Lambda je tak nejak skoro po smrti.. a to je natoceno nejakych necelych 130k.

Nu coz posledni dobou se to nejak moc projevuje ..:)

Az budu mit novou dam vedet jak sem pochodil ..

Ahoj.Mně to píše taky to samé,ale nikdy to nerozsvítí kontrolku Check.Je jenom uložena chyba do řídící jednotky.A spotřeba naroste tak o 2 až 3 litry na sto.Chybu vymažu a je klid tak týden.Většinou to dělá při jízdě po městě.

Odkaz ke komentáři
  • o 5 měsíců později...

Tak pratele obsahu 2.0

vcera mi auto ukazalo obnormalne stedry den na chyby ..

Nejprve:

2 Nalezeny chyby:

16518 - rada 1 -sonda 1 Bez aktivity

P0134 - 35-10 - - - Sporadicky

17536 - rada 1: prizpusobeni smesi (mult.) System prilis chudy

P1128 - 35-10 - - - Sporadicky

 

Po znovu projeti natankovani plne jeste toto:

VAG-COM verze: IHR 304.0

Autosoft

Číslo dílu řídícího modulu: 06A 906 018 HA

Komponent a/nebo - verze: 2.0l R4/2V MOTR HS V04

Kódodvání softwaru: 00011

Kód opravny: WSC 31480

1 Nalezeny chyby:

16518 - rada 1 -sonda 1 Bez aktivity

P0134 - 35-00 - -

 

Tak si myslim ze Lambda je tak nejak skoro po smrti.. a to je natoceno nejakych necelych 130k.

Nu coz posledni dobou se to nejak moc projevuje ..:)

Az budu mit novou dam vedet jak sem pochodil ..

Zdravím mám stejné závady chci se zeptet byla chybná ta sonda?a jaká před a nebo za katem.Dík

Odkaz ke komentáři

Zdravím mám stejnou závadu ,jaká ta lambda je v háji před katem nebo za katem? na VAGu ve skupině 31 jsou dvě položky vedle sebe to jsou hodnoty na 1 lambda sondu nebo k lambde před katem a druhá za katem .Lítá mi tam napětí nahoru dolu na obou .Na volnoběh v první položce 0.655 V ve druhé 0.310 V,ale různě se to mění ale každopádně je to mezi 0 a 1 V jak tady duke_luke psal .Tak nevím kde je zakopanej pes .Díky za odpověd.

Odkaz ke komentáři
  • o 4 měsíce později...
  • o 2 roky později...

Tak se mi objevily stejné závady -první lambda a chudá směs. Udělal jsem pořádnou diagnostiku, včetně kontroly stárnutí lambdy, kde se jeví ale vše dobrý. Ještě jsem tedy lambdu prohlídnul, abych zjistil co je tam zač a je ta původní sonda z roku 1999, ale není to Bosch, ale má označení NTK Japan, KBA16693, OZA447-E17. Všude se píše že je prvovýroba Bosch a podle toho co mi google ukázal, tak NTK je NGK. http://ntktech.com/ Teď jsem dal jinou starší sondu co mám na skladě a uvidím, ale jestli mě čeká nová, tak co koupit, Bosch nebo NGK? Cenově je to celkem stejné, jen aby to tomu motoru sedělo.

 

 

Odkaz ke komentáři

Možná je to dáno i stylem ježdění a využívání auta... Já když auto vytáhnu tak jedu... tzn, žádný start - 3 minuty jízdy a konec... vyjedu a jedu 100 - 150 - 200 km v kuse. Přeci jen si uvědomte, že ta lambda dostává docela záhul - např v zimě při -20°C se během pár vteřin dostane na cca 800°C a to už je darda. Když to někdo takhle trajbuje 5x, 8x, 10x denně, co to může dělat?

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak Rapid neprošel na STK. Uvolněná spona před středním dílem výfuku. Je to ještě originál, takže budu muset vyměnit, jinak obal na zadním dílu výfuku je první vrstva již hodně zničená, tak budu muset odstávající přebytky odřezat abych byl minimálně dva roky pojízdný. průměr objímky na trubku před střední díl výfuku náhodou nevíte ? dělají se dva typy. @Lancelot, četl jsem tvůj příspěvek, že jsi také řešil zadní díl výfuku, někdy 202x. Již jsi měnil ? Nesvítí nám jedna dioda ve třetím brzdovém světle- řešil jste někdo opravu ? je to za zadním sklem a mám takové tušení, že se jedná o led.
    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
×
×
  • Vytvořit...