Přejít na obsah

Nefunkční vyhřívání vnějších zpětných zrcátek


Doporučené příspěvky

Nesetkali jste se někdo s problémem, že u OII Elegance 2008 nehřejí vnější zpětná zrcátka? Při aktivaci vyhřívání přes akční členy hřejí, ale za jízdy ani náhodou. Ovladač zrcátek je v pořádku (pro jistotu i vyměněn). Vypadá to spíše na problem softwaru. Dá se někde nastavit doba jejich samočinného odpojení? Už fakt nevím :( .

Odkaz ke komentáři

Jasně, že ano. To je první po čem jsem šel. Kódování dveřních jednotek je 246 a kódovaní řídící jednotky palubní sítě je 018A8F130004100043110D000000000000097F065C000000000000000000 (tady tedy dle coding calculatoru nejsou nakódovaná právě vyhřívaná zrcátka - kód by musel začínat 019*, ale změnu jednotka odmítá). Toto kódování leze z VASu. Nebo se kódují ještě někde jinde?

Odkaz ke komentáři

Zkus vydělat sklo ze zrcátka a podívej se jak je nalepené. Mně nevyhřívalo levé a nakonec jsem zjistil,že původní majitel asi rozbil sklo a nové nalepil na zbytek lepidla + kousek oboustranné lepící pásky, původní lepidlo jemně povolilo a mezi sklem a vyhřívanou plochou vznikla vzduchová mezírka, kde se teplo ztrácelo a sklo se neohřálo, přelepil jsem sklo a zrcátko perfektně funguje. To byla moje závada. Ahoj Honza.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...
  • o 2 roky později...
  • o 2 měsíce později...

ahojte,

 

tiez som zistil problem... ale nejakou nahodou mi prestalo fungovat vyhrievanie oboch, bud naraz alebo velmi kratko po sebe...

vag chybu zrkadiel nepise, po zopnuti vypinaca pise vyhrievanie ako active.

 

chcem to dnes vybrat a zmerat, len sa trochu bojim vylupnut sklo zrkadla - nie je na to nejaky trik pls?

 

dik

 

 

 

edit:

premerane... stava do zrkadiel v zapnutom stave ide 12V;

zaujimave, ze pri vypnutom vyhrievani a dokonca aj pri vypnutom motore - ked bol vlozeny kluc vo volante a vyhrievanie zrkadiel vypnute, som nameral presne 7,5V na vyhrievani...

 

obe zrkadla som nameral cca 85 ohm, takze su v cudu podla vsetkeho... uz som objednal nove...

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Zdr all chtěl bych se zeptet taky na vyhřívaní zrcátek.

Mám pocit jako by nehřáli,nebo hřejí strašně pomalu-oproti 1 oktávě kerou sem měl předtím.Tam hřáli během chvilky a bylo to i znát.Zkoušel jsem je proměřit a elektřina tam jde když je zapnu,a i výhřev se zdál v pořádku když jsem zkoušel propípat zda není přerušená spirála.díky

 

Odkaz ke komentáři
  • o 9 měsíců později...

Mám prosbu, měnil jsem levé (řidičovo) zatečené originální zpětné zrcátko za nové neoriginální vyhřívané s natáčením. a od výměny pozoruju, že nefunguje výhřev. Zapojil jsem to stejně jak to bylo 2 drátky k zrcátku.. jen jsem nepoužil kablik který je k samostmívanému zrcátku(originál).

Zkoušel jsem proměřovat odpor vyhřívání zrcátka a je 21 ohmu.. Bohužel však na drátech nemám žádné napětí ani při nastartovaném motoru a zapnutém vyhřívání při venkovní teplotě 10stupnů..ukazuje to jen cca 0.4V

Nevíte kde může být problém ?

Pravé zrcátko vyhřívá normálně...

Mám podezření na pojistku ale nevím která by to mohla být... Poradíte ?

Odkaz ke komentáři

ahoj

prave zrkadlo hreje? skusil by som ho tiez otvorit a zmerat, ci do neho tiez tecie stava.

 

a co vyhrievanie zadneho skla? nie som si teraz na 100% isty, ale malo by to byt pod jednou poistkou...

skontrolovat poistky je asi najrychlejsie...

ak je nove zrkadlo bez stmievania, mozno este pozriet kodovanie - co ak elektronika ocakava zrkadlo so stmievanim a pri nezapojenom obvode ho vyhodoti ako chybne, a teda ani nepusta stavu do vyhrevu?

Odkaz ke komentáři

Právě že pravé hřeje normálně. Dnes krásně rozmrazilo při -8 pod nulou, levé ani ťuk. Zadní sklo také funguje. Mám podezření na přerušený drát ,ale to by byla shoda okolností když to před výměnou fungovalo...kdo ví..

Kódovaní si sám nezkontroluji, ale nenapadlo mě že by to stmívání na to mělo vliv :) Díky za radu.Budu s tím muset někam zajet..

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...