Palmer Odesláno Srpen 18, 2012 Sdílet Odesláno Srpen 18, 2012 Lidi nemáte někdo s těmito světly naké zkušenosti? Nevim jetsly si je mám koupit,kvuly svítivosti.Koukál jsem se na fotografie a dost znich ukazuje že svítí jen horní a spodní část světel a ne jak klasicky do C ! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Srpen 18, 2012 Sdílet Odesláno Srpen 18, 2012 Měl jsem je na zkoušku problém je že ti to hlásí neustále prasklou žárovku 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Skrabi Odesláno Srpen 18, 2012 Sdílet Odesláno Srpen 18, 2012 Já osobně eletrice moc nerozumím,ale takovou věc by měli mít vyřešenou. Dovolil bych si tvrdit,že byla chyba v konkrétním kusu a né v typu lamp. Na Skodahome je o těchto lampách téma a nikdo se o tomto problému nezmínil. Tím ovšem netvrdím,že nemáš pravdu. Viděl jsem ty lampy ve dne i v noci,a v noci to bylo docela pěkný. V Praze na Průmyslové ulici, v mycích boxech Shelky ,jsem potkal žluté RS a to mělo na lampách homologaci E7 a ty měli menší počet diod a na pakovačky prakticky nesvítily. (Byly asi zatmavené lakem nebo folií ) A jěště mě zarážely blinkry ,byly řešeny jako u combi od Litecu Více o těch lampách nevím ,když jsem se optal na ty lampy bylo mi zděleno ať neotravuju, páníček byl hodně arogantní hovado. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Srpen 18, 2012 Sdílet Odesláno Srpen 18, 2012 jenže právě to jsou světla o litecu ty mají v sobě odpory ale tyhle Ne jsou origo škoda a tam je to asik upraveny přímo v jednotce jako má supII 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Skrabi Odesláno Srpen 18, 2012 Sdílet Odesláno Srpen 18, 2012 A to za ty lampy chtěj 8000,- .Co jsem je viděl na netu, myslím e-shop z Mladé Boleslavi. Tak to je fakt hustý 0 Citovat Odkaz ke komentáři