Přejít na obsah

Ploutev


pym

Doporučené příspěvky

Mám ploutev 6R0 035 501 D d, chtěl bych vědět který konektor patří k čemu, je v plné palbě a má čtyři konektory černý, modrý, bílý, fialový, který je GSM,Kenwood, tak bude nejspíš lepší koupit k tomu i origináoní kabeláž s FAKR konektory a ne předělávat je na OI konektory, jak to vidíte, není mi jasné, jaké jsou konektroy na těch rádiích. předpokládám, že bude nutné jen vyřešit napájení antény.

Dík

Odkaz ke komentáři

Předpokládám, že to na jedničkové oktávce jednou udělám a už to předělávst nebudu. Protože, jestli to budu ještě prodávat a nedožije to se mnou, tak i se vším všudy, tak jako mou první. Jelikož i ty věci jako navigace a autorádia stárnou velmi rychle, takže to nemá cenu ani z toho vydělávat. Mně jde spíš o to jsakou tu kabeláž sehnat. Osobně se mi jeví, jako nejlepší koupit kabeláž, která patří k anténě, tj s FAKRA spojkami a je to bez předělávání. Jen moc netuším, co pužívají nekoncernová rádia za konektory. Předpokládám, že budou jiné než škodovácké, tak jestli je FAKRA univerzální standard dnešních autorádií, pak není o čem vést diskusi. Jestli ale každý výrobce zase používá jiné konektory, pak je to třeba řešit.

Odkaz ke komentáři

Právě že ne. Protože jsem se chtěl dopředu informovat, co mají dnešní autorádia standardně za konektory, že bych tomu přizpůsobil nákup. Ale chtěl bych určitě nějaké rádio značkové, asi Pioneer nebo Kenwood. Navím co jsou ještě dobré 2DIN autorádia s navigací.

Odkaz ke komentáři

No zrovna jsem přemýšlel, jestli má cenu jít do Kenwoodu nebo Pioneeru AVIC za asi 20 - 30 tis. nebo zkusit Blaupunkt za 13. Rozdíl v ceně je značný, přitom podle popisu rozdíl ve výkonu minimální a Blaupunkt taky není neznačkové rádio, přičemž originál škodovácká rádia s navigací jsou vlastně blaupunkt. Tak nevím poraďte. Co si myslíte? A samozřejmě berme v potaz tu ploutev k tomu.

Odkaz ke komentáři

No i zak tomu pořád nerozumím, ploutev má vlastní prut, čili v tomto problém není, tak kde vězí ten zakopaný pes? Protože, zesiĺovač příjmu, pokud ho ghostem napájíš je stejný, tak nevidím důvod pro to aby to nemělo dobrý příjem signálu. Víš-li víc, tak prozraď.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...