Jump to content

Shell nitro+


RichardD

Recommended Posts

Ha, přesně to samé mě zajímá. Já jezdim už jen na Shellku (u nás má nejlevnější benzín) a většinou beru Fuelsave avšak když jsem tam byl naposled tak jim právě Fuelsave došel, tak jsem pumpařovi řekl, že vyzkouším Nitro. On hned,že určo poznám rozdíl, že to pročistí motor... S Vervou to porovnat nemohu, ale pokud mohu srovnat s již zminovaným Fuelsavem, tak bych řekl, že tam určitý nárůst výkonu je. Ale třeba je to jen sugesce. Proto jsem vymyslel test, změřil jsem si čas z 0 na 100 a z 130 na 160. Na stejném useku při řazení vždy na 4500 otáčkách. Přiští týden bych měl mít vysledky pokud teda již budou mít Fuelsave. Btw. má někdo ty jejich kleštičky z té nové sady? S tátou je chcem a oni je pořad nemaj :D Doufám že za něco stojej.

Link to comment

Když jsem hledal nějaké zkušenosti na jiných fórech, tak musím říct že reakce jsem četl jen pozitivní a to ve smyslu menší spotřeby a vyššího výkonu.

Já tankuji ovšem Verva diesel a tak si myslím že v této konkurenci už to bude tvrdší oříšek než s běžným palivem. Další nádrž pokud nebude stát enormně moc vyzkouším.

Link to comment

KraD: ty kleštičky stojí za hovno resp. použitelný jsou na nich maximálně ty kleště a např. otvírák pilník, šroubovák atd. je nepoužitelnej. Jsou to jen vyhozený prachy. Podle mě je to nejhorší věc z celé kolekce.

 

coplos: jj v Jihlavě teď mají na Shellce luxusní ceny tankuji tam 2x týdně plnou nádrž. Je to konkurenční boj s Tank Ono ....

Edited by Alessi
Link to comment

Jo, unás v KH je taky asi 3 km od sebe Shellka a ONO, takže včera cena benzinu FS 35,50! Slyšel jsem, že všude kde je Shellka a ONO do 10 km od sebe, tak Shellka musí mít cenu benzínu/nafty stejně nebo nižší. Zatím to tak funguje, tak doufám, že je to jen tak nepřejde. :lool: Dokonce i LUK Oil (o kvalitách jejich paliva jsem slyšel své) měl cenu 37,50...

Link to comment

já už na Shelku nejezdím, po tom co jsem si vyzkoušel rozdíl mezi Shell V-Power diesel u nás a v Rakousku.

Vadí mě to vyjebávání se zákazníkama.

:palec: Tak pod toto bych se mohl podepsat. :rolleyes: A za sebe mohu říci, že i kdyby Nitro+ byla stejně dobrá nafta jako je např. VERVA DIESEL nebo MAXXMOTION DIESEL tak ji na Shellce stejně nenatankuji ( vlastně bych si tam nekoupil vůbec nic ). Už jen z principu, že dělají rozdíly mezi zeměmi a z nás poctivých lidí v ČR dělají blbce. To by si totiž v Německu nebo Rakousku ani nemohli dovolit. :lol:

 

Je hrozny jak se u nas musi resit,kde natankovat. Z 90% tankuju v Nemecku a vubec neresim jestli je to u Aralu,Avia nebo Shell. Nikdy s naftou zadny problem. A to mam jen octu PD. Sef ma noveho Touarega a taky tankuje zakladni naftu na kterekoliv pumpe.

 

Pokud tankuješ v Německu tak je to jen tvá deviza. Oni mají na menších pumpách pořád lepší základní naftu než u nás někteří prémiovou. :angry: A pokud šéf tankuje Touarega jak píšeš " zakladni naftu na kterekoliv pumpe" v ČR pak bych chtěl vidět ten motor po 190tis km. :rolleyes: To už ho asi mít nebude a další majitel si pak může připravit kasičku. :palec:

Link to comment

Skúšal som Shell Nitro+, Slovnaft Evo Benzin, všeličo, ale na 2.0TSI som nezbadal absolútne žiaden rozdiel. Ani v jazdných vlastnostiach, ani v spotrebe. Najväčší problém týchto prémiových palív je ten, že sa predávajú strašne málo a benzín v nádrži na benzínke niekedy stojí aj 3-4 mesiace (mám overené u Slovnaftu, OMV aj Shell)...

Už nejakú dobu tankujem len v Rakúsku, prvá pumpa Avanti za hranicami, tankujem obyčajný Super a vždy je lacnejší aspoň o 5 centov, ako najlacnejšia benzínka u nás :pivo:

Link to comment

:palec: Tak pod toto bych se mohl podepsat. :rolleyes: A za sebe mohu říci, že i kdyby Nitro+ byla stejně dobrá nafta jako je např. VERVA DIESEL nebo MAXXMOTION DIESEL tak ji na Shellce stejně nenatankuji ( vlastně bych si tam nekoupil vůbec nic ). Už jen z principu, že dělají rozdíly mezi zeměmi a z nás poctivých lidí v ČR dělají blbce. To by si totiž v Německu nebo Rakousku ani nemohli dovolit. :lol:

 

 

 

Pokud tankuješ v Německu tak je to jen tvá deviza. Oni mají na menších pumpách pořád lepší základní naftu než u nás někteří prémiovou. :angry: A pokud šéf tankuje Touarega jak píšeš " zakladni naftu na kterekoliv pumpe" v ČR pak bych chtěl vidět ten motor po 190tis km. :rolleyes: To už ho asi mít nebude a další majitel si pak může připravit kasičku. :palec:

Ne to jsi spatne pochopil sef je nemec a tankuje samozrejme doma v Nemecku,ale zakladni naftu

Link to comment

Je hrozny jak se u nas musi resit,kde natankovat. Z 90% tankuju v Nemecku a vubec neresim jestli je to u Aralu,Avia nebo Shell.

jj, mám to stejný v Rakousku, jen tam tankuju ze 100%. Čuměl sem jak klacek z bahna když po mě ženský chtěli dovízt Persil z Rakous, prej vypere podstatně líp než ten co koupí v Česku.

Link to comment

Benzin tankuji na hodne mistech jak v CR tak i v Nemcku ci Rakousku(skoda ze ma Octa jen 55l nadrz, jinak bych tankoval asi jen venku), ale..

1. I na ruznych benzinkach jedne znacky jsou velice odlisna paliva.. v ramci CR a SR.

2. Nekdo vyse pomlouva LukOil ... nejkvalitnejsi paliva po cele CR...nejvice kontrolovana spolecnost na kvalitu paliva...nekolikrat rocne se delaji detailni rozbory...kvuli prevodu z JETu na LukOil...pokud muzu tankuji jedine tam, maji dobre ceny a vzdy kdyz nejakou dobu tankuji v CR(Shell, Benzina, OMV) tak me po natankovani u nich klesne spotreba...stejne tak jako kdyz tankuji v Nemecku nebo Rakousku. u LukOilu tankuji nejvice na dalnici u Velkeho Mezirici.

3. Vzdy tankuji Natural98 a vyse...u Shellky ty jejich FS fungovali jen ze zacatku, pak to zase zacalo byt standardni palivo bez jakychkoliv funkci...to same bude podle me s Nitro+...ze zacatku to bude mit to co rikaji a pak az vsichni prestanou resit rozdili, tak to pekne vrati na standardni benzin...v tomto je Shellka jeden z nejvetsich lumpu, je zajimave ze si to dovoli akorat v CR, SR a Polsku :(

Tot moje pocity z kvalit PHM v CR a okoli ;)

 

S tim Persilem je to pravda, take to vozim at uz z Nemecka a nebo z Rakouska...vubec celou drogerii, vzdy mam pekny seznam, kdyz jedu na sluzebku ;)

Link to comment
  • 4 weeks later...

Shell v power nitro je podle mě akorát podvod.....Ve svete motoru vyšel test nafty...a zmíněný nitro plus je kvalitativně stejný s naftou u lukoilu nebo agipu..je dokonce horší co se týče cetanového čísla a pěnivossti než fuel save..maxxmotion od OMV vyšel v testu nejlépe..druhá nejlepší nafta kterou můžete v ČR natakovat je verva...jinak ten maxxmotion se dováži z Rakouska, na moravu přímo a do zbytku čech se ještě přečerpava v Litvínově a v Kralupech u Prahy...A ještě na závěr na OMV se zaváží maxxmotion cca. každé 2 týdny. :pivo:

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Zdravím, mám problém s rádiem. V servisu mi kódovali tlačítko tempomat a po návratu ze servisu se mi při nastartování přestalo zapínat rádio. Po vypnutí motoru a vytažení klíčku se rádio také samo nevypne. Toto dříve normálně fungovalo. Dále se okamžitě po vypnutí motoru odpojí Bluetooth, což také dříve nedělalo. Může mi někdo poradit kde je chyba?
    • Netreba to riešiť. Niekedy ozaj nemá zmysel snažiť sa niekomu ani niečo riešiť. To je ťažko. Aj ohľadne tohto ako je prasknuté sklo na aute, síce nie zadné, ale čelné som mal. A to som sa napočúval vtedy rád, čo s tým mám robiť teda...
    • zdar , mám problem s oc. 1 1.6 75kw, na diag. mi neustale vypisuje na 1 a 3 valci vynechavani zapalovani  vyměna zapa.kabelu, sviček zapalovaci civka , tlaky ve valci v pohodě, byl bych rad za každou radu 
×
×
  • Create New...