Přejít na obsah

Co to sakra je ?


Doporučené příspěvky

Ahoj chlapy moc se omlouvám myslím že jsem kdysi o tom tady psal,ale už se nemužu najít asi se to vymazalo. Mám problem a to uz tak druhym rokem většinou na delších trasach auto začne samo ubírát a zas přidavá spíš jako by se tam něco škrtilo, jedu treba 2-2.5 tis. otáček kolem 120/130km v hodině a plyn pedal mám tak ve prostřed přitom mi začně hučet něco v motoru přesně v intrvalech v jakých ubírá, ručičky na budíkách se nehnou trvá to tak 10minut až pul hodky, a většinou to vyprovokuju že zajedu na dálnici k pumpě chcípnu motor, natankuju a zase nastartuju a najedu na dálnici a mam to tam, třeba v Chorvacku to bylo utrpení. Byl jsem s tím v autorizovaným servisu vyměnili mi chladič arg a nic tet jsem byl na výměně oleje vyměnily mi čidlo otáček s tím že to muže být cokoliv a nic je to tam pořád a já nevím co stím prosím poradte. Mám 1.9 77Kw 2007 DPF najeto přes 100tis.km Ještě blbá otázka dvouhmoták mám na cestě (auto vybruje od spodu) muže to mít nějakou souvislost? Díky moc nebudeto moc dlouho trvat a pujde to ze skály :rolleyes:

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Mám najeto 100950km a DPF nic nehlasí, je pravdou že auto jezdí převážne v Praze a nedávno mě to začalo cukat na silnici v Praze a když jsem dojel do garaže tak šlo ze spod šílený vedro auta a zvakal všude pod autem výfuk jak se ochlazoval po vypnutí motoru a smrad jak od kamen.

Upraveno uživatelem danny123
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...