Přejít na obsah

Kryt motoru - plech nebo plast


HonzaP

Doporučené příspěvky

Taky mám plech a k plastu bych se nevrátil.Nejen kvůli ochraně vany.I připevnění je kvalitnější než u plastového krytu.Každou chvilku potkávám Octavie,kterým pod motorem vlaje napůl odpadlý plast.Trochu větší váhu navíc bych asi neřešil.

Já to udělané nemám,ale viděl jsem ho upravený,pod vypouštěcím šroubem oleje vyříznutý otvor a na něm přišroubované víčko,díky kterému se nemusí sundavat při vypouštění oleje celý plech.

http://www.obautodily.cz/eshop/skoda-octavia-facelift/karoserie/skoda-octavia-kryt-pod-motor-diesel-dovoz-plechovy-id:6710.eshop

Odkaz ke komentáři

Při závodech parkovávám kolikrát na poli, tak jsem dal plech taky ( plast byl urvaný při koupi)

 

 

stačí koupit 7 nýtovacích matic, 9 šroubů a plech za 1200 - sehnat nýtovací kleště a jde to pěkně. Navíc ten plech není tak vyboulený jak plast mi přijde.

 

jaký ty nýtovací matice ? klešte myslíte tyhle ? http://www.rr-naradi.cz/kleste-nytovaci-pakove-pro-nytovaci-matice-m3-m10-330mm-cr-mo-fortum může mi někdo popsat jak se s tím pracuje ? :-) musi se vyvrat dira, a do ni se nejak lisuje ?

Odkaz ke komentáři

áno, přesně toto. Nýtovací matice na 10 šroub, díry jsou už nachystané od výroby. Stačí nasadit matici, zanýtovat.

 

http://www.akros.cz/matice-nytovaci-s-plochou-hlavou-an-1971/a2/prod/ nýtovací matice vypadá nějak takto. U nás se prodává jedna za 4,50kč.

 

ok ,takže stačí koupit 7 nýtovacích matic M10 a 9 šroubu (nějaký materiál k tomu plechu dodávají, ale radeji) ty nýtovací matice nejsou nějak speciální a budou je mit všude ?

Odkaz ke komentáři

Já jsem dával pod motor plech O,6 hlinik, kupoval jsem tabuli ve stavebninách 2x1M.

Nůžkama na plech nastřihal a trochu ohnul podle požadovaného tvaru a připevnil na 4-mi šrouby 2x texy pod chladičem a 2 puvodní co drželý ten starý plastový kryt.

Plech se neprohýba sem tam zadrnčí když bouchnu dveřma :-D ale za jizdy to neslyším vůbec pro větší komfort by šla dát nějaka guma mezi plech a šrouby aby nedrnčel.

Cena necelých 400 kč za plech (půlka plechu mi ještě zbyla)

sice vanu to při narazu moc neochrání na druhou stranu je ten kryt lehčí než ten puvodní plastový

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...
Guest Jenik81cz

Zdravím v případě zájmu o namontování spodního krytu motoru na O1 (plech octavia 4x4) mě kontaktujte do emailu cena montáže včetně plechu bez bočních plastů je 3000kč vč.obouch bočních plastů 4000kč (Nic se nesváří!!!!) práce cca 4 hodiny se vším všudy..........Jen vážní zájemci ne kecalové :D :D :D

Odkaz ke komentáři

V podstatě to zvládnete přidělat doma sami. Jen je potíž s nalisováním matice trhacího nýtu do nápravnice a karoserie - to mi udělali v servisu za 500. No a pak už jen připevnit přední držáky, samotnej kryt, vyříznout plastový bočnice a je to ;) Tady je moc pěknej návod..

Odkaz ke komentáři

No už mám namontováno + vyříznutý deklík na 4 šroubcích pro výměnu oleje. Přece jen když si to člověk udělá sám, ví že je to uděláno pořádně. Nakonec sem s kolegou navařil CO i nerez šrouby a při té příležitosti natřel rezavá místa. Celkově hraní na cca 7 hodin - ale hlavně proto, že sem viděl nějaký jiný návod a dlouho sem zkoumal jak ty plasty vyřezat, aby byl dekl našroubovaný přes ty plasty + hraní s víčkem oleje. Musím říct, že teď i při 180 je klid - ten načatý plast takové lítání po dálnici nedával a vždy někde povolil. Prvotní chyba je, že při výměně oleje v servisu na to většinou serou a nevymění/nedoplní cybějící šroubky.

Pocitově je to o malinko hlučnější, ale zase pro tu vanu to rád udělám ^_^

 

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o 3 týdny později...

Taky mám plech a k plastu bych se nevrátil.Nejen kvůli ochraně vany.I připevnění je kvalitnější než u plastového krytu.Každou chvilku potkávám Octavie,kterým pod motorem vlaje napůl odpadlý plast.Trochu větší váhu navíc bych asi neřešil.

Já to udělané nemám,ale viděl jsem ho upravený,pod vypouštěcím šroubem oleje vyříznutý otvor a na něm přišroubované víčko,díky kterému se nemusí sundavat při vypouštění oleje celý plech.

http://www.obautodily.cz/eshop/skoda-octavia-facelift/karoserie/skoda-octavia-kryt-pod-motor-diesel-dovoz-plechovy-id:6710.eshop

 

Myslím že při výměně oleje máme jedinečnou možnost zkontrolovat stav auta ze spodu takže já si pohodlnost ve formě otvoru na vypouštěcí šroub odpustím.???

kdyžtak tady je i s tim otvorem na olej ale o něco dražší http://www.krytypodmotor.cz/product/skoda-octavia-i-kryt-pod-motor-1-6-2-0-1-9td

 

Já pokaždé když vlezu pod auto tzn. asi 1x za 2 měsíce vždycky obhlídnu spodek co je nového. A skoro vždycky něco např. prasklá vnitřní manžeta, teče gufero, taky vlnovec výfuku atd. po 10 letech nic divného. A chci si dát spodníkryt tak jedině bez otvoru abych aspoň když měním olej viděl jak to vypadá. A né až to po letech náhodou sundám mě z té hrůzy ranilo.

Odkaz ke komentáři

Za předpokladu, že si pokaždé měníš olej sám je to taky možnost. Ale pokud bych někdy svěřoval auto servisu, vidím víčko jako mnohem lepší, protože nehrozí, že kryt sundají a nasadí ho zpátky bez některých šroubů.

Samozřejmě pokud si olej měníš sám, nebo potřebuješ kryt sundat, vůbec nic ti nebrání s tím strávit o půlhodinku navíc.

Odkaz ke komentáři

tak o tom žádná ale dost lidí to mění po 10 k km a znám lidi co to hejčkaj ještě víc třeba i 7 k a pokud jezdíš dálky denně třeba 100 km tak to máš ani ne za 5 měsíců

spíš za 4 a srát se pořád s deklem nevim no . Jako jasný že to chce obcaš obhlídnout ale že by to muselo bejt každou výměnu oleje ?

Odkaz ke komentáři

tak o tom žádná ale dost lidí to mění po 10 k km a znám lidi co to hejčkaj ještě víc třeba i 7 k a pokud jezdíš dálky denně třeba 100 km tak to máš ani ne za 5 měsíců

spíš za 4 a srát se pořád s deklem nevim no . Jako jasný že to chce obcaš obhlídnout ale že by to muselo bejt každou výměnu oleje ?

 

Za měobhlížet jěště častěji dokud nebudu mít na autě všechno vyměněný plánuju čepy silentbloky atp. tak tam pro jistotu polezu pořád. Taky jsem doplňoval různé šroubky držící plasty atd.Obě auta co mám asi předemnou měli ignoranti takže je pořát co řešit. Já mám najeto 10t za 4 měs.

 

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Mám z OB autodíly ten čínský, oddělal jsem tu příčku, namontova samostatně a kryt je daleko lehčí. Ale,ta příčka se dotýká všech hadic na chladičovce !!!!! To je vody,serva a klimy . Je potřeba ji vypodložit. Jinak na krytu mám koberec a příčka přišroubovaná přes gumový selentbloky a je to daleko tišší.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 roky později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...