HonzaP Odesláno Říjen 7, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 7, 2012 Zdravim, praskl mi kryt motoru (nejaka cina) a premejslim, ze bych tam dal plech, mate ho tam nekdo ? Je s tim asi docela srani http://www.olin.cz/podvozek/spodni-kryt-motoru Nekdo rikal, ze lepsi je plast neni tak tezkej, ale zase nic nevydrzi... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Luks Odesláno Říjen 7, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 7, 2012 Mám plech už přes 2 roky a párkrát mi zachránil vanu.Je sice těžkej,každej kdo ti bude měnit olej tě bude proklínat,ale plast bych tam už nestrkal ani náhodou. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
HonzaP Odesláno Říjen 7, 2012 Autor Sdílet Odesláno Říjen 7, 2012 Mám plech už přes 2 roky a párkrát mi zachránil vanu.Je sice těžkej,každej kdo ti bude měnit olej tě bude proklínat,ale plast bych tam už nestrkal ani náhodou. a kde si ho koupil ? jsou tam nutne zasahy do karoserie ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Luks Odesláno Říjen 7, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 7, 2012 Na aukru za 1200,-.Postup máš v tom odkaze co jsi dával,nechal sem to udělat v servisu (navaření matic do nápravy a šroubů do nosníku).Pak ještě upravit ty plastový bočnice aby tam pasovaly a je hotovo. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
deleted Odesláno Říjen 7, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 7, 2012 Taky mám plech a k plastu bych se nevrátil.Nejen kvůli ochraně vany.I připevnění je kvalitnější než u plastového krytu.Každou chvilku potkávám Octavie,kterým pod motorem vlaje napůl odpadlý plast.Trochu větší váhu navíc bych asi neřešil. Já to udělané nemám,ale viděl jsem ho upravený,pod vypouštěcím šroubem oleje vyříznutý otvor a na něm přišroubované víčko,díky kterému se nemusí sundavat při vypouštění oleje celý plech. http://www.obautodily.cz/eshop/skoda-octavia-facelift/karoserie/skoda-octavia-kryt-pod-motor-diesel-dovoz-plechovy-id:6710.eshop 0 Citovat Odkaz ke komentáři
xshreck Odesláno Říjen 7, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 7, 2012 Při závodech parkovávám kolikrát na poli, tak jsem dal plech taky ( plast byl urvaný při koupi) stačí koupit 7 nýtovacích matic, 9 šroubů a plech za 1200 - sehnat nýtovací kleště a jde to pěkně. Navíc ten plech není tak vyboulený jak plast mi přijde. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
HonzaP Odesláno Říjen 8, 2012 Autor Sdílet Odesláno Říjen 8, 2012 Při závodech parkovávám kolikrát na poli, tak jsem dal plech taky ( plast byl urvaný při koupi) stačí koupit 7 nýtovacích matic, 9 šroubů a plech za 1200 - sehnat nýtovací kleště a jde to pěkně. Navíc ten plech není tak vyboulený jak plast mi přijde. jaký ty nýtovací matice ? klešte myslíte tyhle ? http://www.rr-naradi.cz/kleste-nytovaci-pakove-pro-nytovaci-matice-m3-m10-330mm-cr-mo-fortum může mi někdo popsat jak se s tím pracuje ? :-) musi se vyvrat dira, a do ni se nejak lisuje ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
xshreck Odesláno Říjen 8, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 8, 2012 áno, přesně toto. Nýtovací matice na 10 šroub, díry jsou už nachystané od výroby. Stačí nasadit matici, zanýtovat. http://www.akros.cz/matice-nytovaci-s-plochou-hlavou-an-1971/a2/prod/ nýtovací matice vypadá nějak takto. U nás se prodává jedna za 4,50kč. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
HonzaP Odesláno Říjen 8, 2012 Autor Sdílet Odesláno Říjen 8, 2012 áno, přesně toto. Nýtovací matice na 10 šroub, díry jsou už nachystané od výroby. Stačí nasadit matici, zanýtovat. http://www.akros.cz/matice-nytovaci-s-plochou-hlavou-an-1971/a2/prod/ nýtovací matice vypadá nějak takto. U nás se prodává jedna za 4,50kč. ok ,takže stačí koupit 7 nýtovacích matic M10 a 9 šroubu (nějaký materiál k tomu plechu dodávají, ale radeji) ty nýtovací matice nejsou nějak speciální a budou je mit všude ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
xshreck Odesláno Říjen 8, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 8, 2012 neměli je v železářství(měli jen do M8), větší měli až ve "větším" železářství (Ferona Staré Město u UH). Sehnat by to mělo teda jít snad normálně a šrouby mají být myslím 7x 30mm 2x 50mm 0 Citovat Odkaz ke komentáři
HonzaP Odesláno Říjen 13, 2012 Autor Sdílet Odesláno Říjen 13, 2012 Tak jsem tam dneska dostal ty nýty pomocí dlouhého šroubu, a matky, kterou jsem dotahoval a nýt se zbortil. Bohužel jsem měl málo nýtu. Myslíte si, že ty dvě "T" patky co to drží v předu když chytnu texama každou 4X , že to udrží ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Andre Odesláno Říjen 14, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 14, 2012 Já jsem dával pod motor plech O,6 hlinik, kupoval jsem tabuli ve stavebninách 2x1M. Nůžkama na plech nastřihal a trochu ohnul podle požadovaného tvaru a připevnil na 4-mi šrouby 2x texy pod chladičem a 2 puvodní co drželý ten starý plastový kryt. Plech se neprohýba sem tam zadrnčí když bouchnu dveřma :-D ale za jizdy to neslyším vůbec pro větší komfort by šla dát nějaka guma mezi plech a šrouby aby nedrnčel. Cena necelých 400 kč za plech (půlka plechu mi ještě zbyla) sice vanu to při narazu moc neochrání na druhou stranu je ten kryt lehčí než ten puvodní plastový 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Jenik81cz Odesláno Květen 18, 2014 Sdílet Odesláno Květen 18, 2014 Zdravím v případě zájmu o namontování spodního krytu motoru na O1 (plech octavia 4x4) mě kontaktujte do emailu cena montáže včetně plechu bez bočních plastů je 3000kč vč.obouch bočních plastů 4000kč (Nic se nesváří!!!!) práce cca 4 hodiny se vším všudy..........Jen vážní zájemci ne kecalové :D :D :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Radek81 Odesláno Květen 21, 2014 Sdílet Odesláno Květen 21, 2014 Asi by nebylo od věci napsat odkud jsi - protože jet přes půl republiky třeba není pro všechny stravitelné. PS:Jakým způsobem upravíš boční plasty? Tak aby byl plech přes plasty, nebo pod nima? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LadikRS Odesláno Květen 28, 2014 Sdílet Odesláno Květen 28, 2014 Taky by mě zajímalo odkud jsi. Ten plech zvažuju. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dakie Odesláno Květen 28, 2014 Sdílet Odesláno Květen 28, 2014 V podstatě to zvládnete přidělat doma sami. Jen je potíž s nalisováním matice trhacího nýtu do nápravnice a karoserie - to mi udělali v servisu za 500. No a pak už jen připevnit přední držáky, samotnej kryt, vyříznout plastový bočnice a je to ;) Tady je moc pěknej návod.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sterny Odesláno Květen 28, 2014 Sdílet Odesláno Květen 28, 2014 jj jak píše Dakie když je člověk trochu zročnej tak to jde i doma ;) mě v praze udělal ty trhací nýty Garny a pak jem si to už dodělal sám jen jsem si dokoupil šrouby aby to drželo tak jak má :) a dělal jsem to podle toho návodu :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Radek81 Odesláno Květen 28, 2014 Sdílet Odesláno Květen 28, 2014 No už mám namontováno + vyříznutý deklík na 4 šroubcích pro výměnu oleje. Přece jen když si to člověk udělá sám, ví že je to uděláno pořádně. Nakonec sem s kolegou navařil CO i nerez šrouby a při té příležitosti natřel rezavá místa. Celkově hraní na cca 7 hodin - ale hlavně proto, že sem viděl nějaký jiný návod a dlouho sem zkoumal jak ty plasty vyřezat, aby byl dekl našroubovaný přes ty plasty + hraní s víčkem oleje. Musím říct, že teď i při 180 je klid - ten načatý plast takové lítání po dálnici nedával a vždy někde povolil. Prvotní chyba je, že při výměně oleje v servisu na to většinou serou a nevymění/nedoplní cybějící šroubky. Pocitově je to o malinko hlučnější, ale zase pro tu vanu to rád udělám ^_^ 0 Citovat Odkaz ke komentáři
DjRaptor Odesláno Červen 30, 2014 Sdílet Odesláno Červen 30, 2014 kdyžtak tady je i s tim otvorem na olej ale o něco dražší http://www.krytypodmotor.cz/product/skoda-octavia-i-kryt-pod-motor-1-6-2-0-1-9td 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tyran.CZ Odesláno Červenec 17, 2014 Sdílet Odesláno Červenec 17, 2014 Taky mám plech a k plastu bych se nevrátil.Nejen kvůli ochraně vany.I připevnění je kvalitnější než u plastového krytu.Každou chvilku potkávám Octavie,kterým pod motorem vlaje napůl odpadlý plast.Trochu větší váhu navíc bych asi neřešil. Já to udělané nemám,ale viděl jsem ho upravený,pod vypouštěcím šroubem oleje vyříznutý otvor a na něm přišroubované víčko,díky kterému se nemusí sundavat při vypouštění oleje celý plech. http://www.obautodily.cz/eshop/skoda-octavia-facelift/karoserie/skoda-octavia-kryt-pod-motor-diesel-dovoz-plechovy-id:6710.eshop Myslím že při výměně oleje máme jedinečnou možnost zkontrolovat stav auta ze spodu takže já si pohodlnost ve formě otvoru na vypouštěcí šroub odpustím.??? kdyžtak tady je i s tim otvorem na olej ale o něco dražší http://www.krytypodmotor.cz/product/skoda-octavia-i-kryt-pod-motor-1-6-2-0-1-9td Já pokaždé když vlezu pod auto tzn. asi 1x za 2 měsíce vždycky obhlídnu spodek co je nového. A skoro vždycky něco např. prasklá vnitřní manžeta, teče gufero, taky vlnovec výfuku atd. po 10 letech nic divného. A chci si dát spodníkryt tak jedině bez otvoru abych aspoň když měním olej viděl jak to vypadá. A né až to po letech náhodou sundám mě z té hrůzy ranilo. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Radek81 Odesláno Červenec 18, 2014 Sdílet Odesláno Červenec 18, 2014 Za předpokladu, že si pokaždé měníš olej sám je to taky možnost. Ale pokud bych někdy svěřoval auto servisu, vidím víčko jako mnohem lepší, protože nehrozí, že kryt sundají a nasadí ho zpátky bez některých šroubů. Samozřejmě pokud si olej měníš sám, nebo potřebuješ kryt sundat, vůbec nic ti nebrání s tím strávit o půlhodinku navíc. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
DjRaptor Odesláno Červenec 19, 2014 Sdílet Odesláno Červenec 19, 2014 tak o tom žádná ale dost lidí to mění po 10 k km a znám lidi co to hejčkaj ještě víc třeba i 7 k a pokud jezdíš dálky denně třeba 100 km tak to máš ani ne za 5 měsíců spíš za 4 a srát se pořád s deklem nevim no . Jako jasný že to chce obcaš obhlídnout ale že by to muselo bejt každou výměnu oleje ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tyran.CZ Odesláno Červenec 19, 2014 Sdílet Odesláno Červenec 19, 2014 tak o tom žádná ale dost lidí to mění po 10 k km a znám lidi co to hejčkaj ještě víc třeba i 7 k a pokud jezdíš dálky denně třeba 100 km tak to máš ani ne za 5 měsíců spíš za 4 a srát se pořád s deklem nevim no . Jako jasný že to chce obcaš obhlídnout ale že by to muselo bejt každou výměnu oleje ? Za měobhlížet jěště častěji dokud nebudu mít na autě všechno vyměněný plánuju čepy silentbloky atp. tak tam pro jistotu polezu pořád. Taky jsem doplňoval různé šroubky držící plasty atd.Obě auta co mám asi předemnou měli ignoranti takže je pořát co řešit. Já mám najeto 10t za 4 měs. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martin ASV Odesláno Srpen 10, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 10, 2014 Mám z OB autodíly ten čínský, oddělal jsem tu příčku, namontova samostatně a kryt je daleko lehčí. Ale,ta příčka se dotýká všech hadic na chladičovce !!!!! To je vody,serva a klimy . Je potřeba ji vypodložit. Jinak na krytu mám koberec a příčka přišroubovaná přes gumový selentbloky a je to daleko tišší. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Zdeko Odesláno Únor 23, 2017 Sdílet Odesláno Únor 23, 2017 áno, přesně toto. Nýtovací matice na 10 šroub, díry jsou už nachystané od výroby. Stačí nasadit matici, zanýtovat. http://www.akros.cz/matice-nytovaci-s-plochou-hlavou-an-1971/a2/prod/ nýtovací matice vypadá nějak takto. U nás se prodává jedna za 4,50kč. Ty díry jsou všechny vyvrtány nebo se musí ty 3 vrtat? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dakie Odesláno Únor 23, 2017 Sdílet Odesláno Únor 23, 2017 Nic se nevrtá, vše je již připraveno z výroby.. Pouze se usazuje nýtovací matice ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.