Přejít na obsah

Hyundai i30 CW - 1.6 CVVT 93 kW


Doporučené příspěvky

Teď jsem si to poctivě pročetl. Ta barva tomu sluší a přeji Ti mnoho šťastných kilometrů :pivo:

 

Ten prodejce škodovky je dobrej šoumen, když porovnával FII Combi s tímto. Ten asi na produkťáku nedával pozor :wallbash:

 

A jinak platí to, co jsem Ti psal ve vlákně o Rapidu :lol:

 

Co mně třeba na Hyundaiích vadí, tak je rozmístění některých ovládacích prvků, které nejsou v dosahu připoutaného řidiče, resp. jsou umístěny někde úplně jinde, než by je člověk čekal. Ale na to se dá zvyknout. Ale třeba řazení je -s odpuštěním- katastrofa (v Saragosse při školení prodejců se během 7 týdnů rozpadly převodovky u 6ti aut, kdy nevydržely střídání řidičů. Je teda pravda, že dostávaly co proto a největší borci na ku*vení aut jsou Turci :wallbash: ) a řízení v krizových situacích dost nestíhá :( Ale snad se nikdy do podobných situací nedostaneš :palec:

Odkaz ke komentáři

Honzo, díky za reakci... no, co se týče některých ovládacích prvků, tak musím souhlasit... tlačítko TRIP, které slouží k ovládání palubního počítače je fakt na prd... stejně tak mám problémy s regulací výšky sklonu světel..., ale je to fakt o zvyku... ;)

 

no, s tím řazením jsi mě krapet vystrašil, ale pevně věřím, že to nebude tak horký... hmm... a to řízení? fííha... uvidíme... všechny auta maj pro a proti... uvidíme co mi Hyundai přinese... ;)

 

Mi... úplně ti rozumím... dnešní nabídka je tak pestrá a za dobrý peníze, že je fakt z čeho vybírat... ;)

Odkaz ke komentáři

To řazení/převodovku: je potřeba brát s nadhledem. Na autě se za 7týdnů protočilo víc jak 14000 lidí a řadilo se vždy jen 1°až 3° a točilo se to do omezovače otáček. Běžně odcházely spojky. Ale třeba Opel byl na tom ještě hůř - tam opadaly zuby po dvou dnech :lol:

 

K řízení: když bylo auto uvedeno do nestabilního stavu (chápej do přetáčivýho smyku) ve vyšších rychlostech, tak nestíhal posilovač při kontrování. "Půlku" manévru člověk tahal sám a nejhorší bylo, když uprostřed točení posilovač zase ožil :huh:

 

Ale jinak na mě to auto nepůsobilo špatně a určitě svojí funkci udělá taky. :palec: I když je to oproti Octavii skok směrem zpátky, ale zase upřímně a s rukou na srdci, mnoho majitelů OII je dnes už zhýčkaných, namlsaných a nejsou ochotni slevit ze svých nároků na budoucí vůz (i když na něj třeba ani nemají...ale to je jiné téma).

Odkaz ke komentáři

To řazení/převodovku: je potřeba brát s nadhledem. Na autě se za 7týdnů protočilo víc jak 14000 lidí a řadilo se vždy jen 1°až 3° a točilo se to do omezovače otáček. Běžně odcházely spojky. Ale třeba Opel byl na tom ještě hůř - tam opadaly zuby po dvou dnech :lol:

 

K řízení: když bylo auto uvedeno do nestabilního stavu (chápej do přetáčivýho smyku) ve vyšších rychlostech, tak nestíhal posilovač při kontrování. "Půlku" manévru člověk tahal sám a nejhorší bylo, když uprostřed točení posilovač zase ožil :huh:

 

Ale jinak na mě to auto nepůsobilo špatně a určitě svojí funkci udělá taky. :palec: I když je to oproti Octavii skok směrem zpátky, ale zase upřímně a s rukou na srdci, mnoho majitelů OII je dnes už zhýčkaných, namlsaných a nejsou ochotni slevit ze svých nároků na budoucí vůz (i když na něj třeba ani nemají...ale to je jiné téma).

 

no, s tím řazením a převodovkou jsi mě krapet vyděsil... :D ale vidím, že tohle byly hodně nestandartní podmínky... ;)

 

ad. řízení... zkusím někde na volném prostranství přetáčivý smyk a uvidím, jak se bude řízení chovat..., pak písnu... ;)

 

upřímně řečeno, nepříjde mi, že by to byl vyloženě krok zpátky... ale to je otázka toho, jak to kdo vnímá... navíc není Octavia jako Octavia... ;) já když viděl třeba Octavii Tour, tak zlatá i30 ... ale jak píšeš s těma prachama na nový auto, tak máš svatou pravdu... a rovnou říkám, že lepší nová i30 CW než 8 let stará Octavia...

Odkaz ke komentáři

S Octavií Tour II jsem měl možnost jezdit jako se služebákem během svého krátkého praktikantského působení u škodovky a musím říct, že to byl fakt děs. Co všechno z toho auta očesali... :o

 

Octavii Tour má tchán a docela to byl malý šok, když jsem mu to vezl na chipování. Ale prostě si člověk rychle zvyká na lepší. Naštěstí mám tu možnost se ve svém povolání svézt s téměř vším, co koncern vyrábí, vč. malých vozů. Ale můžeme být rádi, že se v Evropě (zatím) neprodávají modely, který jsou běžný v Číně. To by někteří zdejší členové koukali, co je taky možný do auta dát za matroš :lool:

Odkaz ke komentáři

to je do kopce s naloženým kufrem to video? :lol:

 

ne, to je z kopce, s prázdným kufrem a bez řidiče :lol:

 

Nestal jsi dnes s autem pobliz Kulturaku tak v cca 16:00 hod ? Jel jsem kolem a krcil se tam stejnej korejcik ....... . No nablejskany to bylo tak, ze me z toho bolej oci jeste ted.....

 

jj, stál... :D a nablejskaný to fakt nemám woe :D :D :D

Odkaz ke komentáři

Začalo to pěkně klouzat ..... a žádný videjko jo ?? :lol: . To z Otesánkem to byla jiná liga .... :pivo: . Myslím, že nemusíš mít strach, snad soudruzi při výrobě Ňumínka neudělali chybu a nějaké testy vydrží.

 

Na kávu bych to viděl příští týden, teraz to nestíhám..... . Jo byl jsi s klukama ústeckejma v neděli v TP ??

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...