Jump to content

Hyundai i30 CW - 1.6 CVVT 93 kW


vorlajz7

Recommended Posts

Teď jsem si to poctivě pročetl. Ta barva tomu sluší a přeji Ti mnoho šťastných kilometrů :pivo:

 

Ten prodejce škodovky je dobrej šoumen, když porovnával FII Combi s tímto. Ten asi na produkťáku nedával pozor :wallbash:

 

A jinak platí to, co jsem Ti psal ve vlákně o Rapidu :lol:

 

Co mně třeba na Hyundaiích vadí, tak je rozmístění některých ovládacích prvků, které nejsou v dosahu připoutaného řidiče, resp. jsou umístěny někde úplně jinde, než by je člověk čekal. Ale na to se dá zvyknout. Ale třeba řazení je -s odpuštěním- katastrofa (v Saragosse při školení prodejců se během 7 týdnů rozpadly převodovky u 6ti aut, kdy nevydržely střídání řidičů. Je teda pravda, že dostávaly co proto a největší borci na ku*vení aut jsou Turci :wallbash: ) a řízení v krizových situacích dost nestíhá :( Ale snad se nikdy do podobných situací nedostaneš :palec:

Link to comment

Honzo, díky za reakci... no, co se týče některých ovládacích prvků, tak musím souhlasit... tlačítko TRIP, které slouží k ovládání palubního počítače je fakt na prd... stejně tak mám problémy s regulací výšky sklonu světel..., ale je to fakt o zvyku... ;)

 

no, s tím řazením jsi mě krapet vystrašil, ale pevně věřím, že to nebude tak horký... hmm... a to řízení? fííha... uvidíme... všechny auta maj pro a proti... uvidíme co mi Hyundai přinese... ;)

 

Mi... úplně ti rozumím... dnešní nabídka je tak pestrá a za dobrý peníze, že je fakt z čeho vybírat... ;)

Link to comment

To řazení/převodovku: je potřeba brát s nadhledem. Na autě se za 7týdnů protočilo víc jak 14000 lidí a řadilo se vždy jen 1°až 3° a točilo se to do omezovače otáček. Běžně odcházely spojky. Ale třeba Opel byl na tom ještě hůř - tam opadaly zuby po dvou dnech :lol:

 

K řízení: když bylo auto uvedeno do nestabilního stavu (chápej do přetáčivýho smyku) ve vyšších rychlostech, tak nestíhal posilovač při kontrování. "Půlku" manévru člověk tahal sám a nejhorší bylo, když uprostřed točení posilovač zase ožil :huh:

 

Ale jinak na mě to auto nepůsobilo špatně a určitě svojí funkci udělá taky. :palec: I když je to oproti Octavii skok směrem zpátky, ale zase upřímně a s rukou na srdci, mnoho majitelů OII je dnes už zhýčkaných, namlsaných a nejsou ochotni slevit ze svých nároků na budoucí vůz (i když na něj třeba ani nemají...ale to je jiné téma).

Link to comment

To řazení/převodovku: je potřeba brát s nadhledem. Na autě se za 7týdnů protočilo víc jak 14000 lidí a řadilo se vždy jen 1°až 3° a točilo se to do omezovače otáček. Běžně odcházely spojky. Ale třeba Opel byl na tom ještě hůř - tam opadaly zuby po dvou dnech :lol:

 

K řízení: když bylo auto uvedeno do nestabilního stavu (chápej do přetáčivýho smyku) ve vyšších rychlostech, tak nestíhal posilovač při kontrování. "Půlku" manévru člověk tahal sám a nejhorší bylo, když uprostřed točení posilovač zase ožil :huh:

 

Ale jinak na mě to auto nepůsobilo špatně a určitě svojí funkci udělá taky. :palec: I když je to oproti Octavii skok směrem zpátky, ale zase upřímně a s rukou na srdci, mnoho majitelů OII je dnes už zhýčkaných, namlsaných a nejsou ochotni slevit ze svých nároků na budoucí vůz (i když na něj třeba ani nemají...ale to je jiné téma).

 

no, s tím řazením a převodovkou jsi mě krapet vyděsil... :D ale vidím, že tohle byly hodně nestandartní podmínky... ;)

 

ad. řízení... zkusím někde na volném prostranství přetáčivý smyk a uvidím, jak se bude řízení chovat..., pak písnu... ;)

 

upřímně řečeno, nepříjde mi, že by to byl vyloženě krok zpátky... ale to je otázka toho, jak to kdo vnímá... navíc není Octavia jako Octavia... ;) já když viděl třeba Octavii Tour, tak zlatá i30 ... ale jak píšeš s těma prachama na nový auto, tak máš svatou pravdu... a rovnou říkám, že lepší nová i30 CW než 8 let stará Octavia...

Link to comment

S Octavií Tour II jsem měl možnost jezdit jako se služebákem během svého krátkého praktikantského působení u škodovky a musím říct, že to byl fakt děs. Co všechno z toho auta očesali... :o

 

Octavii Tour má tchán a docela to byl malý šok, když jsem mu to vezl na chipování. Ale prostě si člověk rychle zvyká na lepší. Naštěstí mám tu možnost se ve svém povolání svézt s téměř vším, co koncern vyrábí, vč. malých vozů. Ale můžeme být rádi, že se v Evropě (zatím) neprodávají modely, který jsou běžný v Číně. To by někteří zdejší členové koukali, co je taky možný do auta dát za matroš :lool:

Link to comment

to je do kopce s naloženým kufrem to video? :lol:

 

ne, to je z kopce, s prázdným kufrem a bez řidiče :lol:

 

Nestal jsi dnes s autem pobliz Kulturaku tak v cca 16:00 hod ? Jel jsem kolem a krcil se tam stejnej korejcik ....... . No nablejskany to bylo tak, ze me z toho bolej oci jeste ted.....

 

jj, stál... :D a nablejskaný to fakt nemám woe :D :D :D

Link to comment

Začalo to pěkně klouzat ..... a žádný videjko jo ?? :lol: . To z Otesánkem to byla jiná liga .... :pivo: . Myslím, že nemusíš mít strach, snad soudruzi při výrobě Ňumínka neudělali chybu a nějaké testy vydrží.

 

Na kávu bych to viděl příští týden, teraz to nestíhám..... . Jo byl jsi s klukama ústeckejma v neděli v TP ??

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Ok díky,možná ten klima kompresor.Ale to zatím počká musím teďka pořešit reklamaci na ty rozvody. Tak jsem koukal na řetěz jaký nejnovější typ a nejsem z toho moc moudrý.Našel jsem,že by to mohl tento. I když jsem mu říkal,že chci nový typ řetězu K .Tak vidím,že sice je z jedné strany do obloučku,ale na druhé straně je rovný.A ten co jsem našel má výřez do U.
    • Tak to třeba bude od klima kompresoru nebo napínací kladky. Zkus ten řemen shodit a uvidíš jestli to bude dělat stejný zvuky. Pak bych šel po dalších věcech. Podle toho popisu bych se jako další zaměřil na vypínací ložisko spojky.
    • Tu mám týden novou včetně alternátoru.
×
×
  • Create New...