Přejít na obsah

Aditivum do benzínu


Doporučené příspěvky

Ale znovu říkám... A jak by se k tomu ventilu a kroužku dostal... Co se týče tvorby karbonu nevěřím, že aditiva tomu zabrání... Můžou to max znizit ... Ale je to můj názor nejsem odborník na homogenní a nehomogenní hoření benzínu ve válci...

To máte úplně stejně jako u dieselu... Lejte si do toho co chcete ale stejně se saze budou tvořit...

Odkaz ke komentáři

Prave ze ne... a to byl pan slusnak a lil vif od nova... auto se dozilo cca 150 tkm a potom behem 500 km 1,5 l na 1000 km...

 

no jo, ale tahle diagnoza nemá přece nic společného s vifem a usazování karbonu, to je přece blbá konstrukce pístů a kroužků ....

 

pokud dáváš VIF a jezdíš podle rádce řazení, tak je to jedno, lít a nelít, stejný výsledek, pokud jezdíš normálně, tak už to znát být může, menší usazování = menší pravděpodobnost uvolnění usazenin a nalepení na ventily

 

já ho dávám především kvůli zvýšení mazivosti paliva, protože TSI je jaksi náchylné na průnik benzínu do oleje, především v zimě za nižších teplot nebo obecně na krátkých trasách, to je ten můj hlavní důvod

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Kluci mám takovej dotaz.

U služebního MB Sprinter jezdím primárně na CNG, na starty a případ kdy mi dojde plyn a nemám k dispozici čerpačku, nebo prostě jen chci můžu jezdit plnohodnotně na benzín. Mám tam 100litrovou nádrž a vydrží mi benzín minimálně půl roku, jenže po tom půl roce hlavně teď když se ochladí cítím že ten benzín trochu degradoval a ty starty nejsou opravdu nic moc.

Nechci to řešit tak že tam každej měsíc natankuju za pár korun. Spíš přemýšlím že bych tam nalil nějaký aditivum jenom tak nějak nevím jaký. Je mi jedno jestli stojí dvacku nebo stovku na nádrž vzhledem k spotřebě benzínu...

 

Jen nevím co zvolit jestli třeba kombinaci Vervy a Vifa

 

Nemá někdo nějaký zkušenosti ?

Upraveno uživatelem header009
Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...