Přejít na obsah

POLAR FIS+ Advanced


mischicka

Doporučené příspěvky

3.7 betu mám v autě, ale nic se u mě nezměnilo. Otázkou je zda se v te Beta verzi řešila emulace. Nikde o tom není zmínka. Podle mě tou Betou je nahrazena jen problémová 3.6 kde docházelo k samovolné deaktivaci PDC na maxidotu. Ale ani ta 3.7 beta to neodstranila. Pořád na tom kluci vývojářský pracujou ....

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

.... já už mám 3.7 final v autě, ale u mě pořád parktronic nejede :( ale na maxidotu funguje správně a je tam opraveno, že pokud má někdo parkáče vpředu i vzadu, tak i po vyřazení zůstává PDC aktivní dokud se auto nerozjede a jde zobrazení vyvolat i stisknutím tlačítka PDC :palec:

Odkaz ke komentáři

Panove, ukazuje vam vykon HP a kroutici moment jakz takz realne hodnoty?

Mne to ukazuje hp 240, coz je kravina

 

Neco podobneho jsem zaregistroval pri prvni jizde, ale od te doby to viceme mene sedi, auto na brzde jsem nemel ale tech 10 - 20 koni navic oproti udajum z tovarny neni u skodovky problem. Zkus z menu prepnou system "mereni" na neco jineho jestli se to zmeni a pripadne zpet. Ja to mam tusim na auto, mas tam chip ?

Odkaz ke komentáři

Ano dle výrobce Polar Fis Advanced podporuje nové bluetooth jednotky, ale vyzkoušeno to zatím nemám. A z těch kdo si to objednával nikdo new bluetooth jednotku na předFL nemá a ani o nikom nevím, abych to mohl vyzkoušet ....

 

Jako další z inovací je, že nová várka Polar Fisů dorazila v novém balení B)

post-547-0-95870300-1366296830_thumb.jpg

post-547-0-98060200-1366296831_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Dneska jsem upgradoval na Advanced (díky Ondro palec.gif ) a super. Ještě jsem neměl příležitost si s tím hrát za jízdy, ale už při nastavování obrazovek jsem byl nadšenej. Oproti tomu plusu to má daleko víc hodnot a funkcí, než jsem čekal ;)

v jakem aute to mas ?

Odkaz ke komentáři

Včera jsem poprvé prošel procesem regenerace DPF pod dohledem Polaru a luxus, člověk krásně vidí, na jakej styl jízdy to nejlíp reaguje a co tomu nejvíc vyhovuje. Kdyby tohle škodovka pustila do MaxiDotu hned z fabriky, tak měli IMHO o 50% míň problémů s filtrama, protože by člověk dokázal regenerovat klidně i ve městě na semaforech palec.gifpalec.gifpalec.gif

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...