Přejít na obsah

Capucino ze štatlu ...


p2p

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Dneska jsem absolvoval cestu do Strakonic na vymenu maxidotu za FL maxidot (Timto dekuji Ferdovi...)

Seskladal z FL poldotu benzin a FL max RS diesel jeden FL benzin maxik... Za mne maximalni spokojenost... proc tenhle krkolomni postup??? z duvodu nedostatku benzinovych maxidotu... Vse funguje jak ma ... :)

 

download_20150825_224301.jpeg

Odkaz ke komentáři

Marecku pred a po...trochu jinny design, otacky stejne tolik nevytocis a kdy jedes 250 km... max v nemecku do 200 km/hod. Pri tehle rychlosti to zere jako tank :) :)

 

Jinak trochu jsem se s nim musel zživat. Rucky litaji trochu jinak, nez na RS... Ale v pohode, i kdyz radost z new pristrojoveho stitu, mi skazilo komplet zasrane auto, az po okna od asvaltu... V jedne souvisle vrstve :(

Co se tyce toho new maxiku funguje vse jak ma, immo je on a podsvet mi Jirka udelal jak na Supovi, protoceni je kravina, ale mam to tam a komplet komfort (samo FL). Z ceho mam radost je olej a telefon....

 

2015-08-30 19.53.24.jpg2015-08-31 14.46.20.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Tak a konecne, skoro po 7 letech hotovo... Pred mesicem jsem nalepil ochrane listy prahu... Koupil jsem original a uz mam hotovo... :)

 

Jak jsem v sobotu zkousel jednu 1,8TSi na go krouzku (po vymene PCV a domluve s majitelem ) si mi libilo jak 4x4 jede na nespevnenem povrchu a hned mne napadlo, co vsechno by obnaselo predelat moje Capucino na 4x4... Pekna myslenka... asi se budu s tou myslenkou dal zabyvat... kdyz jsou ted ty TSI tak levne :) :) Jinak pro majiteleto po projizdce byla spatna sprava, PCV je v poradu a s najezdem 35 km spotreba 0,5 litru oleje... Komplet cerny zadek auta :( :( Masakr... Zatim nejvyssi spotreba oleje co znam...

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

kocka, proc jsi dal prednost RS pred S2? Ja mel v merku prave RS, S2 a Passat B7, vse s motorem 2.0 TDI, 125kW a ve zmineme poradi jsem si auta i projel a osahal na trase cca 25-30km a i kdyz bylo RS muj teoreticy favorit, tak po tom, co jsem si auta projel, tak jsem ho kvuli velkemu nepohodli a nijak vyrazne lepsim jizdnim vlastnostem zaradil s velkou rezervou na posledni misto. Ale tam bude rozdil, tys mel O1 a ja O2 pred fl, prechodem jsem prakticky nic navic neziskal. Ale i tak jsem se citil zaskocenej a zklamanej.

Odkaz ke komentáři

kocka, proc jsi dal prednost RS pred S2?

 

Ve výsledku mi RSo víc vyhovovalo a po designové stránce i víc líbilo. Ono mít čistokrevný RS bylo v podstatě moje dlouholetý přání. Už dřív jsem nějakou chvíli jezdil v O2 předfl a to auto mě hodně nadchlo. Bylo pohodlný, tichý, příjemný do ruky atd. Nicméně se mi začal dost líbit dvojka Superb Combi a o to víc, když přišel facelift. No a letos, když jsem se rozhodl pro koupi nástupce O1, tak jsem se rozhodoval RSo nebo Sup. A jak jsem psal, že RSo bylo moje přání, tak jsem absolvoval zkušební jízdy v obou autech v domnění, že mě Sup zaujme víc a třeba se pro něj nakonec rozhodnu, ale bohužel. Ač je to auto moc krásný jak venku tak uvnitř, prostorný atd, tak jsem nepocítil žádný velký rozdíl co do jízdních vlastností a nevím jak to popsat, ale v tom autě jsem se cítil nějak zvláštně, zkrátka mi nepadlo do ruky. RSo mě nadchlo v podstatě hned. Pohodlný, podvozkově parádní, motorově super a asi po 10km jízdy, jsem si řekl, tohle je prostě ono, tohle chci. U mě vyhrálo RSo a když na silnici koukám na Supa, tak si řeknu pěkný, ale v čem teď jedu mi přijde víc fajn! I lidi se za tím autem otočí, u Supu nevím, jestli se tohle děje:D

 

 

@p2p, omluva za OT.

Odkaz ke komentáři
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...