Přejít na obsah

1.4 TSI EA 211 103 kW / 110 kW


Doporučené příspěvky

Motor zážehový, přeplňovaný turbodmychadlem, řadový, chlazený kapalinou, přímé vstřikování paliva, 2× OHC, uložený vpředu napříč

 

1.4 TSI 103 kW

Maximální výkon/otáčky [kW/min-1] 103/4500–6000

Maximální točivý moment/otáčky [Nm/min-1] 250/1500–3500

post-11543-0-42356100-1358351036_thumb.jpg

1.4 TSI 110 kW

Maximální výkon/otáčky [kW/min-1] 110/5000–6000

Maximální točivý moment/otáčky [Nm/min-1] 250/1500–3500

5af06796202a4_1.4TSI-kivkyvkonuatoivhomomentu.thumb.JPG.ba4a276751ef7212fa661568bcf66eda.JPG

 

post-11543-0-98138000-1358351103_thumb.jpg

post-11543-0-51431700-1358351111_thumb.jpg

post-11543-0-00214200-1358351117_thumb.jpg

Motory EA211.pdf

 

Upraveno uživatelem Pawouk01
Odkaz ke komentáři
  • o 2 roky později...
Guest sajmon_vs

Ahoj, nemá někdo k dispozici dílenskou učební příručku pro motory 1.4TSI 103kW EA211, nebo 1.2TSI EA211? Klidně může být v angličtině, nebo v němčině. Motory EA211.pdf je sice pěkná a názorná příručka, ale potřeboval bych více textu ať z toho lze zpracovat nějaké závěry jak co tam funguje a jak se liší od EA111. Kusé informace na internetu o tom motoru jsou, ale právě potřebuji ověřený zdroj informací. Předem děkuji lidem ochotným pomoci.

 

Sajmon

 

EDIT: Na ŠkodaHome mě Pawouk poradil níže přiloženou příručku.

SSP 511 Die neue Ottomotoren-Baureihe EA211.pdf

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
    • Dveře, jako že plech určitě stejný, ostatní věci jako zámek, spouštění okna a řj už mohou být jiné. Ale to se přehodí.
×
×
  • Vytvořit...