Přejít na obsah

Bayerische Motoren Werke


Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Jj taky si myslim ze na to ze to jsou original dily tak to sedi. Cena pro jineho zakaznika by byla o 40% vyssi.

 

Ted meli byt odpojeny osm hodin(vypnuty proud) ale dokazal jsem to s klukama domluvit na necele dve hodinky (řád preventivni údrzby) tak spoluprace je nastavena na vybornou. Pristi auto uz z donuceni musi byt bawo ale rozhodne cistokrevna zadokolka jako tomu je doposud jen tam lejt jine palivo :)

 

P.S kolik by to stalo treba na Superba nebo Octavii v original dilech? Nove kotouce plus desticky vcetne prace?

Mě třeba Romane vyjdou přes Jeldu přední kotouče a desky na cca 4500kč. Přední kotouč 347mm

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Tak parada Maro :) aspon jsem poridil vyzkousenou motorizaci s dobrym oznacenim motoru.

 

Jinak 16.5 pred delsi cestou na Slovensko jsem byl nucen objednat se na geometrii. Blbe trefena dira v Prerove. Tak jsem zvedavy co z toho vyleze. Jsem proste pacient...

Upraveno uživatelem romariooo
Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Tak dnes po 106 tisicich km proběhla kompletní výměna předních brzd ( kotouče plus destičky) vše originál tak mám na cca sto tisic km snad klid...

 

Geometrie je taky seřízená.Řekli to hned že to bylo přední pravé kolo ale nebylo to moc rozházené a bylo to v normě...asi malou rychlosti cca 50 km/h jsem do ty díry vlitnul.

 

P.S ta poslední fotka je starého kotouče.

post-81-0-48442700-1463427822_thumb.jpg

post-81-0-99429400-1463427841_thumb.jpg

post-81-0-88788500-1463427863_thumb.jpg

post-81-0-25627700-1463427875_thumb.jpg

post-81-0-25181400-1463427884_thumb.jpg

Upraveno uživatelem romariooo
Odkaz ke komentáři

Romane moc si s tím nelam hlavu, ale jde o to neflokovat prvních 300km než si to sedne.

Já když je měnil na Octě tak jsem to dělal takto:

PROCES ZAJÍŽDĚNÍ BRZD PRVNÍ FÁZE – PŘED ZAJÍŽDĚNÍM

Před samotným zajížděním musí být už plochy kotoučů a destiček v plném kontaktu, takže první fáze je 200 – 300km citlivého brzdění.

DRUHÁ FÁZE – SAMOTNÉ ZAJÍŽDĚNÍ

1. Zahřívání brzd na provozní teplotu – mírné přibrzďování

2. Šest cyklů. Z rychlosti kolem 100km/h brzdění na 30km/h. Brzděte poměrně intenzivně. Intenzita brzdění se v každém cyklu mírně zvyšuje.

3. Pro správné nanášení filmu se nezastavuje, aby nedošlo ke vtištění destiček do nechráněného kotouče.

4. V posledních cyklech mohou být desky slabě cítit. Je to normální. Mohou také už vadnout, musí se počítat s možným snížením účinku brzd.

5. Pokud zajíždíte sportovní destičky (Ferodo Racing třeba) přidejte další čtyři cykly ze 140 na 30km/h

6. Nechte brzdy pomalu chladnout. Brzdy potřebují kolem pěti minut k vychladnutí.

 

Zdroj: http://www.mjauto.cz/zajizdeni-brzdovych-desticek-a-kotoucu

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Tak brzdy jsou zajeté a je to úplně jiné brždění než když se pod rukama klepe volant.To auto úplně degradovalo a ve vyšších rychlostech to bylo opravdu za trest.

 

Pomalu vybírám obutí na zadní nápravu :) Na přední nápravě najeto přes 30 tisic a relativně půlka vzorku ok ale zadek díky tomu výkonu trpí jako svině.Každých 15 až 20 tisic nové bačkory.Už jsem zkoušel Conti Sport contakt 5 a ted tam mám Michelinky Pilot trojky a úroven zhruba stejná...možná Piloty jsou o něco tižší.

 

Jinak jsem rád že nakonec Brumlák zůstal doma a že se nenašel blázen který by ocenil stav vozidla :)


 

Upraveno uživatelem romariooo
Odkaz ke komentáři

Jenže právě Pirelli stojí za prd. To by Roman sjel po 10tkm.


Já mám aktuálně na Mondeu najeto asi 95tkm a oboje sady mám ještě původní, zímáky mají asi 5-6mm(na nich jsem najel méně) a letní asi 3mm. Zimáky jsou Michelin Alpin a letní si nějak nevybavuji co tam mám. Kouknu na to dneska až pojedu na ryby.

Odkaz ke komentáři

Hosi neblbnete!

 

Mondeo stokonovi na predni nahon nejde porovnavat se zadnim nahonem a 250 konikama. To je preci nesmysl!

 

Dodo: moc to prave nehonim posledni dobou. Obcas to protahnu ale zadny velky a rychle starty.Rozhodne Pirellky ne. S nima mam taky spatne zkusenosti a jsou hlucny. Zatim Misaky vedou na plne caře.

 

Jinak.nebudete tomu verit ale dlouhodobou spotrebu mam za poslednich pet tisic 6,6.Nekecam.

Upraveno uživatelem romariooo
Odkaz ke komentáři

Jirko popravde jsem myslel tenkrat ze pekne kecas :) Asi jsem to fakt ze zacatku moc honil protoze jak jsem psal pred trema roky...pod 7,3 jsem se nemohl dostat.

 

To je nepochopitelny ze takova strojovna se da ukocirovat za mensi spotrebu nez mame druhe auto v rodine 1.4 benzin.

 

Fakt me to hlava doted nebere.

 

Jinak jak jsem psal...ted se boucham do hlavy ze jsem nevzal benzin ale tenkrat byla jina situace no...

Odkaz ke komentáři

Hosi neblbnete!

 

Mondeo stokonovi na predni nahon nejde porovnavat se zadnim nahonem a 250 konikama. To je preci nesmysl!

 

Dodo: moc to prave nehonim posledni dobou. Obcas to protahnu ale zadny velky a rychle starty.Rozhodne Pirellky ne. S nima mam taky spatne zkusenosti a jsou hlucny. Zatim Misaky vedou na plne caře.

 

Jinak.nebudete tomu verit ale dlouhodobou spotrebu mam za poslednich pet tisic 6,6.Nekecam.

tvrdý pneumatiky jsou hlučné jako Pzero, dunlop sportmaxx, brigestone pozenta S001, jelikož ted máš Continental sportkontakt tak to jsou měkké gumy.

 

jestli chceš super kontakt s vozovokou tak cupovky od michelinu.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...