Přejít na obsah

Bayerische Motoren Werke


Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Dodo:presne tak. To mi bylo potvrzeno z vice zdroju.Bohuzel je to na 99% tou teplotou. a pak i tim ze stojim diky automatu na semaforu s nohou na brzde pri D. Zkusim to chvili nechat jestli se "nezbrousi" jinak to pujdu vymenit.Komplet kotouce a desticky vc.prace 8500,-Kc ve Stratosu po slevach pro me coz si myslim docela jde ne?

Odkaz ke komentáři

Jj taky si myslim ze na to ze to jsou original dily tak to sedi. Cena pro jineho zakaznika by byla o 40% vyssi.

 

Ted meli byt odpojeny osm hodin(vypnuty proud) ale dokazal jsem to s klukama domluvit na necele dve hodinky (řád preventivni údrzby) tak spoluprace je nastavena na vybornou. Pristi auto uz z donuceni musi byt bawo ale rozhodne cistokrevna zadokolka jako tomu je doposud jen tam lejt jine palivo :)

 

P.S kolik by to stalo treba na Superba nebo Octavii v original dilech? Nove kotouce plus desticky vcetne prace?

Upraveno uživatelem romariooo
Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Jj taky si myslim ze na to ze to jsou original dily tak to sedi. Cena pro jineho zakaznika by byla o 40% vyssi.

 

Ted meli byt odpojeny osm hodin(vypnuty proud) ale dokazal jsem to s klukama domluvit na necele dve hodinky (řád preventivni údrzby) tak spoluprace je nastavena na vybornou. Pristi auto uz z donuceni musi byt bawo ale rozhodne cistokrevna zadokolka jako tomu je doposud jen tam lejt jine palivo :)

 

P.S kolik by to stalo treba na Superba nebo Octavii v original dilech? Nove kotouce plus desticky vcetne prace?

Mě třeba Romane vyjdou přes Jeldu přední kotouče a desky na cca 4500kč. Přední kotouč 347mm

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Tak parada Maro :) aspon jsem poridil vyzkousenou motorizaci s dobrym oznacenim motoru.

 

Jinak 16.5 pred delsi cestou na Slovensko jsem byl nucen objednat se na geometrii. Blbe trefena dira v Prerove. Tak jsem zvedavy co z toho vyleze. Jsem proste pacient...

Upraveno uživatelem romariooo
Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Tak dnes po 106 tisicich km proběhla kompletní výměna předních brzd ( kotouče plus destičky) vše originál tak mám na cca sto tisic km snad klid...

 

Geometrie je taky seřízená.Řekli to hned že to bylo přední pravé kolo ale nebylo to moc rozházené a bylo to v normě...asi malou rychlosti cca 50 km/h jsem do ty díry vlitnul.

 

P.S ta poslední fotka je starého kotouče.

post-81-0-48442700-1463427822_thumb.jpg

post-81-0-99429400-1463427841_thumb.jpg

post-81-0-88788500-1463427863_thumb.jpg

post-81-0-25627700-1463427875_thumb.jpg

post-81-0-25181400-1463427884_thumb.jpg

Upraveno uživatelem romariooo
Odkaz ke komentáři

Romane moc si s tím nelam hlavu, ale jde o to neflokovat prvních 300km než si to sedne.

Já když je měnil na Octě tak jsem to dělal takto:

PROCES ZAJÍŽDĚNÍ BRZD PRVNÍ FÁZE – PŘED ZAJÍŽDĚNÍM

Před samotným zajížděním musí být už plochy kotoučů a destiček v plném kontaktu, takže první fáze je 200 – 300km citlivého brzdění.

DRUHÁ FÁZE – SAMOTNÉ ZAJÍŽDĚNÍ

1. Zahřívání brzd na provozní teplotu – mírné přibrzďování

2. Šest cyklů. Z rychlosti kolem 100km/h brzdění na 30km/h. Brzděte poměrně intenzivně. Intenzita brzdění se v každém cyklu mírně zvyšuje.

3. Pro správné nanášení filmu se nezastavuje, aby nedošlo ke vtištění destiček do nechráněného kotouče.

4. V posledních cyklech mohou být desky slabě cítit. Je to normální. Mohou také už vadnout, musí se počítat s možným snížením účinku brzd.

5. Pokud zajíždíte sportovní destičky (Ferodo Racing třeba) přidejte další čtyři cykly ze 140 na 30km/h

6. Nechte brzdy pomalu chladnout. Brzdy potřebují kolem pěti minut k vychladnutí.

 

Zdroj: http://www.mjauto.cz/zajizdeni-brzdovych-desticek-a-kotoucu

Odkaz ke komentáři

Tak brzdy jsou zajeté a je to úplně jiné brždění než když se pod rukama klepe volant.To auto úplně degradovalo a ve vyšších rychlostech to bylo opravdu za trest.

 

Pomalu vybírám obutí na zadní nápravu :) Na přední nápravě najeto přes 30 tisic a relativně půlka vzorku ok ale zadek díky tomu výkonu trpí jako svině.Každých 15 až 20 tisic nové bačkory.Už jsem zkoušel Conti Sport contakt 5 a ted tam mám Michelinky Pilot trojky a úroven zhruba stejná...možná Piloty jsou o něco tižší.

 

Jinak jsem rád že nakonec Brumlák zůstal doma a že se nenašel blázen který by ocenil stav vozidla :)


 

Upraveno uživatelem romariooo
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...