Přejít na obsah

Bayerische Motoren Werke


Doporučené příspěvky

Myslim, že ten led do kopce s X6 by nevyjela ani zadna 6x6 :-D vs ten krásnej prašan u audi sekce..už mám taky první klouzání s xdrive zasebou + za týden opět do pece. V peci jsou ideální podmínky, tam je to spíš o klouzání, bohužel jsem ještě neměl se svým krizovku, abych podal názor (ani doufám, že k ní nedojde :-D) Jinak to je pořád o zdravým rozumu, kdo si myslím, že má 4kolku má vyhráno, je blázen :)

Odkaz ke komentáři

Michale: samozřejmě co se týče čtyřkolky tak k Tobě kde bydlíš to je jasná volba ale jinak to ztrácí smysl.Nejde to paušalizovat ale na horách X drive smysl rozhodně má. Se zadokolkou se musí více přemýšlet za volantem :) ale nebudete tomu věřít ale já osobně cítim spojeni když napadne snih nebo je "průserová vozovka" mezi volantem a podvozkem.Nedělám si srandu ale opravdu to cítím sebemenší "ustřelení" apod.

 

Jinak Jardo a Máro: to jsou názorny příklady mezi lidma co vlastní řidící průkaz a mezi těmi co opravdu řídí a znají svoje auto.

 

Jord: Ty máš čtyřkolku 330i? docela by mě zajimalo srovnání s naftovou motorizaci.


 

Upraveno uživatelem romariooo
Odkaz ke komentáři

325i ale je to pořád 3litr, jen ta slabší 160kw - srovnání ti řeknu rovnou, je to pocitově mrtvý :-) s automatem a xdrivem navíc těžký auto. V otáčkách to jede, za odměnu dostaneš krásnej zvuk, ale na cestování po dálnici to taky moc není. Věřím, že tenhle motor v lehčí e92/3 s manuálem bude zábavnější než v těžkým kombiku. Ale je to zkušenost, naopak v nižších otáčkách si užíváš ticho a příjemnou jízdu.

 

Nicméně teď pošilhávám po f10/11, pro změnu, v naftě.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Někde jsem četl že výroba zadokolky je podstatně dražší než předokolky a teď to jak naschvál nemůžu tento článek najit.

 

 

Jinak konečně jsem to po měsíci vzal aspoň wapkou na myčce a je aspoň poznat že auto je modré :)


 


 

post-81-0-44459500-1485248832_thumb.jpg

Upraveno uživatelem romariooo
Odkaz ke komentáři

Romane v BMW v Hradci prý mají nějakou X5 v benzínu, kamarád mi dneska volal, jestli bych mu ji mohl očekovat, ale já jsem do čtvrtku večera v Praze. Mohl by jsi hodit kontroního chrousta? Pokud by byla v cajku, tak by si ji vzal. Nakonec jsme se po telefonu rozloučili s tím, že pokud je v dobrém stavu, tak ji tutově někdo rychle koupí. On shání pěknou už dlouho. Pokud by jsi mohl, tak mi prosím zavolej, jestli něco zjistíš. Sice zítra a ve čtvrtek pořádám takovou konferenci pro 90 lidí, takže třeba to nebudu moci vzít hned, ale zavolám zpátky.


šel jsem se juknout na Stratos a stopro mu jde o toto: http://vozy.stratosauto.cz/detail/show?car_id=708

Jestli je to auto v cajku a není to vojebávka, tak ho vezme.

Odkaz ke komentáři

Tak Tome auto vcera odjelo smer Slovensko za cenu 370 tisic :( Auto bylo servisovano a pry v dobrem stavu(dle sefa servisu) Bylo vymeneno v ramci servisu moc veci vcetne prevodovky. Atmosfery v te dobe pry ok ale sam osobne by to nekoupil jelikoz ty velkoobjemove motory jsou zdrojem velkych problemu. Takze tak.

 

Upraveno uživatelem romariooo
Odkaz ke komentáři

Tak Tome auto vcera odjelo smer Slovensko za cenu 370 tisic :( Auto bylo servisovano a pry v dobrem stavu(dle sefa servisu) Bylo vymeneno v ramci servisu moc veci vcetne prevodovky. Atmosfery v te dobe pry ok ale sam osobne by to nekoupil jelikoz ty velkoobjemove motory jsou zdrojem velkych problemu. Takze tak.

 

No tak to bude Tonda nasranej. On po takové kombinaci pase už skoro 2 roky. Jaké problémy máš na mysli, právě že tohle by mělo v atmosféře být OK.

Dela mi tam kamos, tak priste dejte vedet, muzu mu zavolat ;) Jinak stranka s tim autem uz nejde zobrazit.

 

EDIT: jinak ted v lednu psal: X5 M50D. 381 naftových koní, zrychlení z 0 na 100 za 5,3 vteřiny. Ceníková cena více než 2,7 milionu korun ... prodano

Michale, tak kdyby mohl ten tvůj známej hlídat X5 v benzínu, objem nevím přesně jaké jsou verze ale určitě nechce pod 4 litry.

Kluci, díky.

Odkaz ke komentáři

Romane, ten tvůj známej ve Stratosu asi něco popletl, protože ten motor je právě naprosto v pohodě a je dost vzácnost. Jak mi kámoš říkal, tak se takové auto objeví v ČR na prodej tak jednou za rok. Tohle prej bylo extra kus v super "náloži" a nový to prej muselo být hodně přes 3M. Problematické jsou 4,4 s turbem, což ale nebyl tento případ. Kámoš už i ví, kdo si to koupil, tenhle nákup hýbe BMW klubem.

Nakonec jsem i psal, že se bál, jestli to bude auto v cajku, tak je hned pryč. Je furt pár lidí, co na tohle číhají a pak je to o tom, kdo je rychlejší. Ta 4,8 v atmosféře je prej v naprosté pohodě do 1000tkm. Problém tam je prej jen s příplatkovým(cca 100.000) spešl systémem řízení.

Naopak u toho 4,4 s turbem, tak tam prej co 30-40tkm repase turba. Asi to tvůj známej poplet.

Odkaz ke komentáři

Bavil jsem se o tom s šéfem servisu ve Stratosu a kdybych to měl koupít ja tak by mě to rozmluvil.Sice motor neni špatný (atmosferický) ale prý nikdy nevíš co se kdy vysere a pak to je za velkou paletu.Skoro při všem musí motor ven což u autorizovaného dealera představuje částku 40 tisic Kč a to jsme teprve na začátku.

 

Jinak máš pravdu v tom že jeho nástupce s více turby je dost problematický.


 

Upraveno uživatelem romariooo
Odkaz ke komentáři

našel jsem si to vlákno na bmw klubu..............

přijde mi, že to koupil nějakej "jouda", kterej se diví, že benzím v minus 10 kouří................ jako na 7-8 let starou X5 chce mít "koule", jelikož tam asi každí ptákovina bude min za deset a víc tisíc, zase při malém nájezdu je 4.8 je asi snesitelnější než 3.0 nafta, ale i benzín umí potrápit............ ale jako jinak schvaluju, jednou bude u mě v garáži taky V8.................... jednou sjem mel RAMa 5.7hemi na víkend a dodnes to vě mě zanechalo takovou stopu, že proste jednou V8 musíbýt: doma a říkat mi pane-))

Odkaz ke komentáři

a v kterým autě má podle tebe plyn co dělat?

mě právě plyn ve velkým suv s velkou V8 dává celkem smysl, pokud to tomu motoru nebude škodit.......... plyn mi nesedí k limuzíně, třeba do mustanga bych ho nedal, ale proč ne do X5? že je to "prémie" a když chci prémii, musím mít na palivo? blbost......... někdo si splnil sen a musí u toho udělat kompromis (rozumněj dát tam plyn), jelikož má omezenej rozpočet na provoz a 5-7 let to pojezdí a pak to prodá za kilo a za pár peněz bude mít spoustu muziky!

Odkaz ke komentáři

nějak tomu nerozumím? co tím myslíš? že si koupí auto na benzín a chce ho zplynovat? třebo ho koupil s tím, že ho zplynuje............ třeba to koupil člověk, co má XX milionů na kontě a jen nechce vyhazovat prachy za benzín, když může jezdit za polovinu na plyn, stejně jako někdo nechce platit stovku za parkování na 20 minut a utrácí desetitisíce za nesmysly, nabo pár tisíc za měření hluku při stavbě za miliony......................... sorry, je to dloubavý, ale ted sem musel..............

ano, myslím že to koupil jouda, co nerozumí autům (technicky), ale koupil to někdo, kdo si chce užít auta, zvuk, výkon a chce, aby mu dělal radost a bude mu dělat radost s plynem větší, protože ho to bude stát míň.............. pokud ho to nepřivede na mizinu, fandím mu a přeju mu to!

Odkaz ke komentáři

Plyn v autě = další, a nezanedbatelně zesložiťující, prvek v autě. Když se něco posere, je to pak daleko horší hledání. A že plyn umí potrápit, to mohu říct z vlastní zkušenosti. Pro mně to je kurvení auta, stejně jako jakékoliv předělávky. Sebere to místo, jsou tam omezení, navíc další kontroly,...

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Líbí se mi, jaká se tu kvůli výměně čelního skla rozvinula diskuse ... . Má zkušenost je taková, že mi nikdy nikdo nenutil "zalepení" skla, vždy se sklo měnilo. Ano, vím, že výměna skla má svá rizika, ale stejně to sklo je po nějaké době  a porci kilometrů "osekané" a poškrábané, navíc u staršího auta se už začíná i odlepovat, takže vždy výměna. Mě tedy ca 1000,-kč/rok a spoluúčast 1000,- nezabije, takže sklo mám pojištěné a měním, když je potřeba. 
    • bigfavo vaša objednavka je už pripravena a zajtra ju posielam
    • tak potom si treba nastudovat, ze kedy sa opravuje a kedy meni a ked s tym ides do servisu, tak predsa zhodnotia, v akom je to sklo stave a navrhnu nejake riesenie. ci co len tak niekde das auto s tym, ze netusis, co sa s nim bude diat? to pochybujem.
×
×
  • Vytvořit...