Přejít na obsah

Bludná Belgičanka


Doporučené příspěvky

He he, o motoru radši nemluvím... přišlo mi že japonci zkonstruovali auto a až pak jim došlo že by tam i motor mohli někam dát - přístup k němu byl jak k penězům. :) Motor v podlaze už ne ne... :lool: Nejlepší byly tři řady sedaček a otypování pro 6 lidí (ale asi jenom japonců), neb v šesti to byla neřízená a nebržděná střela.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Hned druhej den tam šel, ještě jednou dík za servis (přivezení až pod nos). :) Jinak nejdřív jsem zkoušel přepinovat konektory, ale když jsem se dloubnul do prstu, tak jsem to vzdal, dráty ufiknul a konektor připájel. :lool: Klíčkem jsem poprvý otáčel radši od spolujezdce, ale dobrý, pacient přežil!

Odkaz ke komentáři
  • o 5 týdnů později...
  • o 2 týdny později...
  • o 4 týdny později...
  • o měsíc později...

Troška nudy a zase jsem o něco chytřejší.. :pivo:

 

E0A = No special edition

1D0 = Without trailer hitch

3BS = Left exterior mirror: aspherical, electrically adjustable and heated

3AF = Right exterior mirror: convex, electrically adjustable and heated

1KE = Disc brakes, rear

6FB = Body-colored exterior mirror housings

1AH = Electronic differential lock (EDL)

3FA = Without roof insert (standard roof)

1N1 = Power steering

H6S = Tires 195/65 R15 V

4UE = Air bag for driver and front seat passenger

4R4 = Power windows with comfort operation andcircuit breaker

B02 = Type approval Belgium

30T = code not found :-(

4X0 = Without side air bag

4A3 = Seat heater for front seats separately controlled

8L3 = Roof antenna

J0L = Battery 340 A (70 Ah)

7AA = Electronic vehicle immobilization device

8GD = Alternator 90A

6Y0 = Without cruise control warning system

9AK = Climatronic with impact pressure control free of cfc

8RM = 8 speakers (passive)

7Q0 = Without navigation device

8AA = Without radio

8QJ = Key for locking system with remote control

8X0 = Without headlight washer system

4K3 = Radio remote controlled central locking operated from inside and safe securing

B02 = Type approval Belgium

1GB = Front shock absorption for rough-road design

Odkaz ke komentáři

Hm hm, to jsou věci.. :palec: Tím pádem mně napadá ještě jedna otázka do pléna (nebo na Dakieho?), kterou si dovedu představit jenom jiným dílem v autě - študoval jsem, že tenhle starej haldex (r.99) umí dopředu 4x4, ale dozadu jenom 4x2. Ale i na zpátečku mi zabírají všechny kola. Je možný, že se do vývozních aut montovalo něco jinačího? Zespoda vypadá jako původní.. Ne že by mi to vadilo, jenom jsem se tak zamyslel. :)

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Odvezl jsem ji na Kladno do firmy Power Tec. :lool: Vcelku mě překvapilo zjištění s vadnou váhou vzduchu, auto sem tam vozím do origo škodováckýho servisu a tam s tím problém neměli (nebo spíš neřešili), pro srovnání jsem se jinou běžnou 66kw nesvezl, tak jsem s tím jezdil v domění běžnýho stavu a ejhle. Původně to mělo jít ještě na měření na válce, ale radši jsem dal koruny do tý nový váhy.. :)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...