DIAGNOSTIK. Odesláno Únor 9, 2013 Sdílet Odesláno Únor 9, 2013 S domontováním to bude snad jednoduché, ale spuštění , aktivace komfortních funkcí bude za uplatu. Tzv SWaP. Příklady: -Navigační data -Rozpoznání únavy -Tempomat -Volba jízdního režimu Jen tak pro zajimavost. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Honza9007 Odesláno Únor 16, 2013 Sdílet Odesláno Únor 16, 2013 Nová generace tempomatu, která udržuje rychlost i během řazení. Staré verze se vypnuly po vyšlápnutí spojky, pří. po doteku pedálu brzdy. Nová generace umožňuje i se zapnutým tempomatem řadit a vypíná se buď při zásahu systému ESP či při brždění. Vždy má řidič možnost systém vypnout i pomocí páčky - buď jej krátkodobě vyřadit z činnosti, či jej vypnout úplně (OFF). Ke spuštění slouží klasicky páčka blinkrů, kdy se tempomat zapíná horním tlačítkem -A- (z pozice OFF do pozice ON) a nastavováním z boku - tlačítko B- se zvyšuje/snižuje rychlost. Ovládání je tak identické jako např. v případě Fabií či Octavií II. POZOR!!!! Neplést tento tempomat s adaptivním tempomatem ACA (Adaptive Cruise Assistant). U vozů Volkswagen je systém adaptivního tempomatu znám pod pojmem ACC - Adaptive Cruise Control. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Srpen 23, 2013 Sdílet Odesláno Srpen 23, 2013 Si myslím, že dodělat tempomat nebude zas tak těžké :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Srpen 23, 2013 Sdílet Odesláno Srpen 23, 2013 spíš by mě zajímalo jak moc budě těžké dodělata ACA k normál tempomatu... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Missak Odesláno Září 23, 2013 Sdílet Odesláno Září 23, 2013 Zajímalo by mě, jak přesně funguje ACC v kombinaci s Front assistantem. Nenašel jsem na to nikde uspokojivou odpověď. Front assistant by měl automaticky brzdit až do úplného zastavení. Jak to tedy funguje napříkald v kolonách? Po zapnutí tempomatu se tedy auto samo rozjíždí i z nulové rychlosti a poté samo opět zastaví?? Někde jsem ovšem našel, že tempomat funguje až od 30 km/h :/ 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Září 24, 2013 Sdílet Odesláno Září 24, 2013 front asist je myslím aktivní jenom do určité rychlosti třeba 30km/h si myslím.... a takže v koloně to nefunguje.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Napalm Odesláno Září 25, 2013 Sdílet Odesláno Září 25, 2013 Nene mělo by fungovat až do úplného zastavení, stejně tak jako funguje ACC např. u VW Passat Podívej se na Youtube na demontrační video od Škodovky pro Euro NCAP. Skoda Front Assist - Euro NCAP Advanced - Reward 2013 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Honza9007 Odesláno Říjen 8, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 8, 2013 Zajímalo by mě, jak přesně funguje ACC v kombinaci s Front assistantem. Nenašel jsem na to nikde uspokojivou odpověď. Front assistant by měl automaticky brzdit až do úplného zastavení. Jak to tedy funguje napříkald v kolonách? Po zapnutí tempomatu se tedy auto samo rozjíždí i z nulové rychlosti a poté samo opět zastaví?? Někde jsem ovšem našel, že tempomat funguje až od 30 km/h :/ ACC/Front Assist má pracovní rozpětí 30-160km/h. Pouze v případě vybavení vozu převodovkou DSG dokáže vůz např. v kolonách automaticky zastavit a následně se i sám rozjet. Pak je tedy rozpětí 0-160km/h. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tdernux Odesláno Říjen 10, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 10, 2013 Zdravím, mě by zajímalo, zda bude později možné k "Front assistentovi" dodělat ACC. Chtěl jsem totiž ACC na RS, ale mají teď ve Boleslavi nějaké restrikce ohledně ACC, a proto dodací lhůta 18 týdnů. Pokud si vyberu pouze F.Assistenta, tak 8 - 10 týdnů. Popravdě se mi tak dlouho čekat nechtělo, proto jsem zvolil variantu kratší pouze s f. assistentem. Navíc ACC je asi mnohem lépe využetelný v případě DSG. Moje tajné přání je, že když už mám snímací čidlo, tak by to nemusel být takový problém dodělat, třeba i v origo servise... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
acro Odesláno Listopad 24, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 24, 2013 spíš by mě zajímalo jak moc budě těžké dodělata ACC k normál tempomatu... V mistnim servisu Skodovky mi rekli, ze to nejde. Nevim zda to je fakt, nebo jen nevědí. Není tady někdo, kdo to opravdu ví? Díky za radu! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Honza9007 Odesláno Listopad 27, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 27, 2013 spíš by mě zajímalo jak moc budě těžké dodělata ACA k normál tempomatu... k normál tempomatu to nepůjde. Zdravím, mě by zajímalo, zda bude později možné k "Front assistentovi" dodělat ACC. Chtěl jsem totiž ACC na RS, ale mají teď ve Boleslavi nějaké restrikce ohledně ACC, a proto dodací lhůta 18 týdnů. Pokud si vyberu pouze F.Assistenta, tak 8 - 10 týdnů. Popravdě se mi tak dlouho čekat nechtělo, proto jsem zvolil variantu kratší pouze s f. assistentem. Navíc ACC je asi mnohem lépe využetelný v případě DSG. Moje tajné přání je, že když už mám snímací čidlo, tak by to nemusel být takový problém dodělat, třeba i v origo servise... tady by už něco možná i šlo, ale ofiko cestou přes to nikdo nepůjde. Tzn. v nejbližší době téměř nerealizovatelné. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest la0817 Odesláno Leden 20, 2014 Sdílet Odesláno Leden 20, 2014 Dobrý den. Mám Škodu Octavii III 2.0 TDI Elegance a chci se zeptat. Týdne najedu cca 1 300 km a převážně po dálnicích, tudíš s tempomatem. Ale zaříná zlobit. Tempomat mívám stále zaplý, i když né třeba aktivní. A stává se mi, že se mi z ničeho nic aktivuje a buď drží rychlost, kterou jsme po povolení plyn. pedálu měl naposledy, nebo dokonce sepne a i když nedržím pedál, tak přidává rychlost. Dnes se mi to stalo opět. Když ho sám aktivuji na určitou rtychlost, tak se to nezmění a problém nenastane. Při dnešní cestě po odpočinku mi zahlásil chybu, skočila kontrolka vadného tempomatu a nešel vůbec zpustit. Po dalším odpočinku už zase fungoval, bohužel však spínal stejně, jako předtím. Na 15 000km se s tímto problémem určitě připomenu a chtěl jsem se zeptat, jestli někdo nemá podobnou zkučenost. Jinak předem dík za odpověď. Petr 0 Citovat Odkaz ke komentáři
oct Odesláno Leden 20, 2014 Sdílet Odesláno Leden 20, 2014 Ahoj, tempomat používám hodně často, ale s tímto jsem se ještě nesetkal. jediná rda je reklamovat a to čím dřív, tím líp. Aby samovolně někde přidal plyn je o hubu. Já bych s reklamací neotálel. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest 1matoo Odesláno Březen 14, 2014 Sdílet Odesláno Březen 14, 2014 Dobrý den. Mám Škodu Octavii III 2.0 TDI Elegance a chci se zeptat. Týdne najedu cca 1 300 km a převážně po dálnicích, tudíš s tempomatem. Ale zaříná zlobit. Tempomat mívám stále zaplý, i když né třeba aktivní. A stává se mi, že se mi z ničeho nic aktivuje a buď drží rychlost, kterou jsme po povolení plyn. pedálu měl naposledy, nebo dokonce sepne a i když nedržím pedál, tak přidává rychlost. Dnes se mi to stalo opět. Když ho sám aktivuji na určitou rtychlost, tak se to nezmění a problém nenastane. Při dnešní cestě po odpočinku mi zahlásil chybu, skočila kontrolka vadného tempomatu a nešel vůbec zpustit. Po dalším odpočinku už zase fungoval, bohužel však spínal stejně, jako předtím. Na 15 000km se s tímto problémem určitě připomenu a chtěl jsem se zeptat, jestli někdo nemá podobnou zkučenost. Jinak předem dík za odpověď. Petr Mam tu istu octaviu 2.0 TDI elegance, dodana v decembri 2013, naj. 9000km a ten isty problem. Je to pekne o hubu, naposledy mi zacala octavia sama pridavat vcera v meste v kolone ked sme isli 50km/h, skoro som potlacil auto predomnou. Uz vidim ako to vysvetlujem policajtovi preco som narazil do auta predomnou :-( V stvrtok som objednany do servisu, tak uvidim ako sa k tomu postavia. Inak okrem tempomatu, mi v pravidelnych intervaloch hlasi poruchu laveho xenonu, 1x vypisal uz poruchu aj praveho ale nastastie stale svietia, a parkrat uz prestal fungovat start-stop system. martin 0 Citovat Odkaz ke komentáři
DIAGNOSTIK. Odesláno Březen 15, 2014 Autor Sdílet Odesláno Březen 15, 2014 Vadná řídící jednotka pro xenon. světlo.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest 1matoo Odesláno Březen 20, 2014 Sdílet Odesláno Březen 20, 2014 Bol som dnes v servise. Chybu identifikovali ako mechanicku chybu v packe pod volantom a tvrdia ze opravili, packu nemenili. Uvidime ci bude oprava definitivna. Xenon a start stop je podla servisu OK..........update 19:45....tak neodstranili, zajtra rano volam do servisu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
160R Odesláno Březen 20, 2014 Sdílet Odesláno Březen 20, 2014 Kde si bol, u ktorých babrákov v autorizovanom servise? Ak je mechanická závada páčky, tak jednoznačne výmena na záruku. Takisto ked hlási výpadok xenónu, bude zapísaná chyba v jednotke. Majú na to TPI, číslo 2036229/1 ešte z januára, akurát by to majstri mohli mať aj naštudované... Odkáž im, že ich pozdravuje after sales oddelenie importéra a nech sa tešia na tohtoročný audit! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest 1matoo Odesláno Březen 21, 2014 Sdílet Odesláno Březen 21, 2014 Danubiaservice v BA. Pozdravy odovzdam :-) Dnes 26/3 bolo auto v servise, pozitivna sprava: tempomat aj xenon budu vymenene, resp. v pripade xenonu predpokladam budu postupovat podla vyssie uvedeneho TPI. negativna sprava pre mna: zavady neodstranene Zvysok story je asi do inej diskusie - napisem ked budem mat cas a bude to uzavrete.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Polar Odesláno Září 11, 2014 Sdílet Odesláno Září 11, 2014 Ako to myslis, ze tempomat nejde nastavit na viac nez 160. Dnes som skusal 195 a normalne tempomat fungoval. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Září 11, 2014 Sdílet Odesláno Září 11, 2014 (upraveno) pokud má adaptivní s front asistem, tak už to senzor nedává :( hold jediná rada, koupit si audi :( více ti řekne asi honza, kterej ho denně používá ;) Upraveno Září 11, 2014 uživatelem marekczek 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jack_Reacher Odesláno Září 11, 2014 Sdílet Odesláno Září 11, 2014 (upraveno) Adaptivní tempomat má limit v rozpětí 30-160 km/h ... klasickej "tupej" tempomat žádný rychlostní limity pochopitelně neřeší Edit: tak jsem byl pomalejší ;) Upraveno Září 11, 2014 uživatelem Jack_Reacher 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Polar Odesláno Září 11, 2014 Sdílet Odesláno Září 11, 2014 Jasne ale tak nepisal tam, ze adaptivni, preto som sa pytal. Viem, ze adaptivni ma limit, ale netusil som, ze pri octavii je to 160 km/hod, u ineho auta to mame pri 180. Kazdopadne dakujem za informaciu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lancelot Odesláno Září 11, 2014 Sdílet Odesláno Září 11, 2014 A když je ve výbavě adaptivní tempomat, tak už nejde zapnout jen klasický tempomat? Respektive jde ten adaptivní deaktivovat? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Honza9007 Odesláno Září 12, 2014 Sdílet Odesláno Září 12, 2014 Ne; bud jedes na adaptivni tempik do 160km/h, nebo jedes na nohu. Ale adaptivni do 160ti je zcela dostacujici ;-) Do teto rychlosti je automaticky brzdeni jeste vcelku komfortni i na nejnizsi nastaveny odstup a nejvyssi moznou rychlost systemu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Září 13, 2014 Sdílet Odesláno Září 13, 2014 (upraveno) @lancelote taky tomu trošku nerozumím, proč by to nemohlo jenom udržovat rychlost a nad 160km/h zobrazit na rádio či na maxidotu hlášku, že nefunguje front assistant... ano 160 je většinu času dostačující, ale často mám tempomat i na 180-185km/h.... Upraveno Září 13, 2014 uživatelem marekczek 0 Citovat Odkaz ke komentáři
boban1108 Odesláno Září 13, 2014 Sdílet Odesláno Září 13, 2014 A hlavně na 160 si motor (1,8 TSI manuál) vrní těsně pod 3500 otáčkami, je ticho a pohodová jízda. O tom tempomat je. Nad to to už chce být ve střehu a i hluk se zvýší. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Honza9007 Odesláno Září 13, 2014 Sdílet Odesláno Září 13, 2014 Marku, je to o prioritách: buď chceš jet na tempomat 200 a mít oči na šťopkách, anebo tam prdneš 160 a jedeš vcelku v pohodě a do cíle dojedeš o chlup později, se spotřebou nižší o 10% a docela svěží ;) A hláška, že kdo chce adaptivní tempomat nad 160 si má koupit audi je fakt na vysoké úrovni... Ono valit např. v Tuaregu 210 na ACC a nechat jej samostatně brzdit už je hodně nekomfortní; ty brzdový zásahy pak jsou hodně intenzivní. A to i přesto, že můžeš v infotainmentu auta (i u OIII ;) / Car-Nastavení-Asistenční systémy-Adaptivní tempomat) nastavit citlivost ACC/ACA mezi Normál / Sport / Eco. Podle zvoleného programu se mění razance brzdění i zrychlování. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lancelot Odesláno Září 13, 2014 Sdílet Odesláno Září 13, 2014 Proč to není konfigurovatelné? Třeba zrovna nechci používat (hustota provozu např. ještě nevylučuje použití tempomatu, ale ACC už má hodně hysterických zásahů) ACC i v těch 150-160, ale jen chci ať to samo drží rychlost, nechápu proč to nejde oddělit. Já jsem stejně svěží ať už jedu 160 nebo 180 :P , rozdíl v soustředění je minimální, ono když ti tam něco vběhne tak jako tak už s tím nic nenaděláš, akorát u té 180 nebo 200 ty následky budou horší. I když si myslím, že penál to bude tutově ve všech uvedených rychlostech. Pro mě z toho vychází jen závěr, že ACC není pro mě, aspoň dle popisu co jsem k tomu četl. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Honza9007 Odesláno Září 13, 2014 Sdílet Odesláno Září 13, 2014 Lanci, jaké hysterické zásahy? To specifikuj ;) Ono rozdíl ve svěžesti to teda nebude; protože jedeš-li porci kilometrů v jednom zátahu 160 nebo 180, a pak vylezeš a máš stát např. před lidma, nebo zatěžovat hlavu (soustředění, jednání, prezentace atp.), tak z vyšší rychlosti budeš víc vyšťavenej. Rozdíl v soustředění minimální fakt není; ale nebudu se s tebou přít ;) A k těm nehodám: budeš-li mít adaptivní tempomat, tak ten udělá ještě pokus o nouzové brždění, tj. dojde ke snížení nárazové rychlosti. U obyč tempomatu, nebo vlastní nohy, nestihneš ani reagovat a budeš bourat v nesnížené rychlosti. A udělat rozhodnutí jen na základě čtení textů je dosti škoda, ale každého vlastní rozhodnutí. :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Září 13, 2014 Sdílet Odesláno Září 13, 2014 (upraveno) a co ti mám na to napsat? když chceš 6 vál, tak zase musíš koupit audi nebo vyšší modely od VW, to samý u tohohle senzoru. Ano vím jak to v tuaregu dobržduje, celkem jsme se podělali do kalhot. mám tam vyzkoušenej i lane asistent a mrtvý úhly... Jak sem psal, většinou máš opravdu tempomat do 160km/h, ale minimálně večer když se vracím tak 180 je ideální rychlost, když není velký provoz, jenom vždy pustíš plyn, když někoho dojedeš pro bezpečnost. Právě když jedu rychleji, tak neusínám, ale tohle má každý jinak. ano s lancelotem souhlasím, nevím proč to nejde oddělit a radar dyžtak vypnout, třeba se dočkáme v příští generaci :) Upraveno Září 13, 2014 uživatelem marekczek 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.