Přejít na obsah

sedadla Octavia RS edition (II facelift)


Doporučené příspěvky

sháním do octavie RS II face sedadla z verze "edition" aspon tak je oznacovana v Nemecku a Francii, je tam i v konfiguratorech, v Ceském vubec neni...

Neumel by nekdo poradit?

 

Jde mi o interier, potrebuju zajistit sedacky a tapecaky (bez soundsystemu), nebo v nejhorsim jen samotne potahy - calouneni sedacek origo.

Asi bych za to umel dobre zaplatit, nebo bych respektoval cenu, rozhodujici jsou nove nebo zanovni!

prikladam obrazky - kdo by nevidel rozdil, jde o sedacky s cervenym sitim!

 

pripadne, pokud by nekdo byl ochotny a mel etku co umi identifikaci dle VIN kodu, tady je vin auta z nemecka, ktere ma tu vybavu o kterou mi jde, daly by se vypsat cisla dilu?

 

TMBUH61Z7D2032240

 

tapecaky vsechny (bez soundsystemu) maji take cervene prositi

sedacky komplet NEBO jen samotne potahy (calouneni) pokud je nabizeno.

 

diky moc.

post-3035-0-27626500-1360490167_thumb.jpg

post-3035-0-73822400-1360490315_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

protože mám kamaráda, co se rozhodl si svoji octavku udělat jako RS edition, která tady není nabízená, za použití originál dílů.

Proto jsem sháněl originál sedačky, originál tapecáky, originál lišty atd.

Cena za sedačky byla vyšší - 28 000,- naštěstí se to ale nemuselo řešit protože požadavek byl jasnej a kámoš je spokojenej.

Že sedačky nejsou oku lahodící bych neřekl, protože ja říkám že díky materiálům a červeným švům (díky kterým jsme měnili i manžety, loketku, madlo ručky a volant) ten interiér vypadá o dost líp než ta standartní kombinace, o to víc že je v černým autě.

 

pár fotek, nemyslím že by ten interiér nebyl hezkej, a důležitý je, že spokojenej je majitel auta ;)

To že to tady těžko bude k vidění v každým autě je druhá věc.

post-3035-0-64118200-1360680686_thumb.jpg

post-3035-0-03965600-1360680691_thumb.jpg

post-3035-0-60040400-1360680695_thumb.jpg

post-3035-0-87950800-1360680699_thumb.jpg

post-3035-0-31406500-1360680704_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

autointerier.cz - p. Šindelář šije originálně pro Škodu tak třeba pro Benet + náhradní "díly". Nechával jsem si u něj dělat opěradlo řidiče v kůži Ivory, cena pětinová oproti tý co si ŠA říká za originální díl. Vše na počkání. Neřešit peníze je fajn, otázka je jakou tyhle díly mají svojí vlastní reálnou hodnotu.

Odkaz ke komentáři

V CZ tento interiér vôbec nebol ponúkaný? U nás bol, príplatok v cenníku voči štandardnému RS interiéru bol len 52 eur a výbava sa volala "Interiér RS Red". Pôvodne som ho chcel aj ja, ale naživo sa mi nepáči. Auto je s ním veľmi tmavé, so svetlou alcantarou a strieborným dekorom vyzerá priestrannejšie. Ale koľko ľudí, toľko chutí :pivo:

Odkaz ke komentáři

Ted mě to přijde šílené, ale pár let zpět, jsme měli Lancii KAppu a tam jsem chtěli koupi origo hlavici šaltry, přirovnám to jen k vršku , čili jen taková velikost, klasická guma 1590,- a potažená kůží stála 4900,- :blink: Takže zase na druhou stranu, to zas tak šílené není, i když borec co to prodával opravdu nahodil o 10víc a nštěstí se našel "magor" co to do toho dal. :pivo:

Odkaz ke komentáři

mám tady dvě sady.

Jednu koupenou asi 8mi měsícema - taknějak loni na jaře, někdě u Skalska (zasek okolí MB...) za 16tis. a má najeto... 2000km max?

Jenže ta je trochu odfláknutá, nemá červeně prošité hlavovky, a myslím si, že je to nějaká přečalouněná sada. Po zakoupení za cca 16t jsme zjistili, že v sedačkách jsou vůle a když nejsou zatížené, za jízdy se chvějí, což jsme vyřešili nákupem nového kloubu.

Pak se po čase u jedné objevilo cca 0,5cm nastřižení pod otvorem pro hlavovku, prostě ten člověk co je dával dokupy asi nevěděl jak potah opěradla přetáhnout přes ty plastové krytky pod hlavovkama, tak potahy opěradla trochu nastřihl. Kdybych o tom nenapsal, pochybuju, že si toho kdo kdy všimne.

Ale majitel aute je hnidopich a puntíčkář, a tyhle detaily mu vadily, proto po mě chtěl jinou sadu, a musím řict, že tahle dražší je proti té původní ve 100% kvalitě a snad bych řekl že je i opravdu nová, nebo poskládaná z nových komponentů, vzhledem k datům které na těch dílech jsou.

Já jsem rád, že jsem je sehnal, a ten komu směrovaly je spokojenej, že interier zase muze cistit zubnim kartackem a usnima tycinkama, aniz by se potykal s nastrizenou kuzi v míste kam normalni clovek nikdy nekouka :lol:

Odkaz ke komentáři

jo, na to má octavku... na to že si koupil 1,9TDi se slušnou výbavou, je z toho teď poface RS včetně snad všech detailů (vyjma motoru a převodovky...) ale jinak se na to kupoval komplet podvozek, brzdy atd. origo RS. Je to psycho, posmivam se mu porad, protoze ty prachy co do toho auta nacpal mu asi nikdy nikdo nezaplati, a hlavne si myslim ze je ve finale finacne na stejne urovni jako by si to poface RS koupil v originale :D

 

ja to auto videl taky na salonu v zelene metalize a na tech cernych kolech, s timhle interierem, ale treba v nasich konfiguratorech proste neni, nejsou tam ani ty cerna kola, ani tenhle interier, a ze to par mesicu sledujeme.

Ve francouzskym konfiguratoru je volba, obyc rs vs rs edition.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...