Přejít na obsah

OIII 1.4 TSI Ambition


Doporučené příspěvky

Fólie tomu sedly. Bez nich si svoje auto nedovedu představit. Vadí mí, že by bylo vidět dovnitř, potřebuju soukromí. Mám vzadu 20%, vpředu 35% a pruh na čelním skle mám 20%. Při poslední policejní kontrole měli jen řeči kvůli tomu pruhu, že to tam nesmí být, tak jsem řekl, že to je stejně široké, jako ty originální pruhy, a že to ve výhledu nevadí. Moc to neřešil a nechal mě odjet. Přední okna neřešil vůbec. Já mám celkem štěstí na policajty. Tvému autu by slušela větší kola nebo alespoň podložky dozadu, protože je máš strašně zapadlá. Jinak bílá je moc hezká!

Odkaz ke komentáři

Libor F.: Taky doufám, že s pruhem na čelním skle nebude problém. Určitě ale proti slunku dost pomáhá, íkdyž jsem si nezačátku na to musel chvíli zvykat. A s fóliemi na předních sklech by byla otázka času, než bych platil pokutu..

Jinak už pokoukávám po 18" černých kolech, který bych chtěl.. Snad ale časem, teď musím zase šetřit :D Ale zajímají mě ty podložky, který zmiňuješ - máš pravdu, zadní kola jsou celkem zapadlý. Co jsou ty podložky zač?

 

EDIT: tak uz jsem pohledal na netu :) Vypada to dobre. Jednodussi reseni nez zmena kyvky na motorce :D

Jsou s tim spojene dalsi nutne veci jako geometrie vozu, vyvazovani atd..? Popr. nejaky starosti? :) Nebo staci doma nasadit a dal jezdit? :)

Upraveno uživatelem Lucasse
Odkaz ke komentáři

Podložky mám 1,5cm na léto a 2cm na zimu (ty 2cm mi na letních 18" dělaly problém, že se mi obrušoval podběh). Potřebuješ k tomu ještě delší šrouby. Já jsem jezdil 2 roky bez upravené geometrie, vykašlal jsem se na to, ale má se to udělat, mohly by se více sjíždět vnitřky gum, ale to jsem nijak nepoznal.

Odkaz ke komentáři

Bohuzel, zadnou sipku na celnim skle sem nezpozoroval, zase jsem to tak nezkoumal, ale zkusim jeste kouknout detailnejc.

Podle firmy, ktera mi instalovala folie, nesmi pry folie zasahovat do vyhledu ridice, coz mi prijde dost spekulativni a trochu blbost (muj nazor). Dale mi ukazovali vselijaky vyhlasky a "povoleni", ze zrovna tyhle folie tam muzou byt :lool:

Odkaz ke komentáři

šipky, resp. malé horizontální čáry jsou vždy jen na čelních sklech s pruhem.

 

Vím, že to není úplně směrodatný, ale v Německu (tzn. dle EU-směrnic) lze na čelní sklo nalepit pruh do maximální šíře 10 cm (max. 10% plochy čelního skla!). De facto platí, že mezi pruhem a vrcholem stírané plochy musí být alespoň 1cm místa a nesmí to bránit při přímém výhledu z místa řidiče.

 

Řešil jsem to před dvěma lety u VW při polepu vozů...

 

Toto byly maximálně přípustný rozměry... a u Scirocca už to bylo při pohledu zevnitř moc.

 

Maximálně přípustná výška pruhu:

CIMG3771.jpg

 

CIMG3787.jpg

 

VW Scirocco - pohled z vozu ven. Vadilo to např. u semaforů, kde nebyly vidět ani ty spodní :wallbash:

 

CIMG3789.jpg

 

EDIT: pruh zkrátka nesmí zasahovat do stírané plochy stěrači

1742412.jpg

V zóně "A" se nesmějí provádět žádné opravy (např. zatavení díry po šutru)

V zóně "B" je možné opravovat díry až do maximální velikosti průměru (mám pocit do max.1,5cm).

 

Ale nevím, jak na to bude koukat technik na STK v ČR. V Německu třeba stačí, když máš spodní část toho pruhu v tónované fólii, skrz kterou je normálně vidět a NEZKRESLUJE barvy! :palec:

Upraveno uživatelem Honza9007
Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Postrehy ohledne spotreby:

Dnes najeto 145km při průměrné spotřebě 5,6l/100km (PP), průměrná rychlost 66km/h. Většinou okrsky. Chvílema pohoda, klideček, couračka za kamionama, jindy ale plněj při předjíždění, takže úplný lechtání to nebylo.

 

Jinak k dnešnímu dni najeto cca 2450km při průměrné spotřebě 6,1l/100km.

Je ale nutný brát trochu rezervu PP. Někdy se přepočítá skoro k -0,5l, jindy k +0,1l. Že by bylo potřeba seřízení?

 

Co se týče fólie na čelním sklu, tak jsem koukal na stěrače a celkem mě překvapily kam až ty mršky dosáhnou :D Mám přesah takových 5cm.

Odkaz ke komentáři

Tyhle nové TSI mají, co tak koukámna reference od všech, dost dobré spotřeby, dá se s nimi jezdit za méně než se starými, myslím, že je dost znát chlazení svodů vodou, která se tak rychleji ohřívá, protože stará koncepce dost žrala právě za studena, dlouho trvalo ohřívání motoru a tím byla dost vysoká spotřeba.

 

Co máš za kola a pneu? 16´´?

 

 

Odkaz ke komentáři

Jak píše Olaf, jsou to 17" Teron s Dunlopama Sportmaxx RT 225/45R17 91W. Asi je hodím do černýho komaxitu a nechal bych si je na zimu a na léto bych pořídil 18". Jinak podvozek při troše výšší rychlosti nic moc - moc nedrží stopu. Takže půjde nejspíš trochu dolů a přitvrdit.

 

tak to je pěkná spotřeba s gumama 225 :palec:, hmmm podvozek je nervozní? takže přeci jen je ta náprava někde znát?

Upraveno uživatelem jar_da
Odkaz ke komentáři

Řekl bych to tak - pro normální ježdění není problém a nemám výhrady, ale jakmile chce řidič jízdu už trochu přiosřit, jet rychlej, tak je podvozek nestabilní a je potřeba na to dávat pozor.

Včera, když sem tomu naložil a pak potřeboval rychle zabrzdil, auto mělo náznak se kroutit. Nepříjemnej pocit. Škoda, že víceprvkovou nápravu nedali i na 1.4 TSI.

 

Když jsem jel naposled s OII Combi (1.6 TDI) delší trasu, auto jsem si strašně vychvaloval. Podvozek super. Podle subjektivního pocitu lepší jak u mé OIII. Ale je to tak půl roku co jsem s ní jel.

Chci, až budu mít trochu víc času, si ji zase půjčit. Budu mít už jízdu v OIII "zarytou" pár tisíc km, takže by mi ta náhlá změna řekla víc, než po půl roce.

 

Je ale potřeba brát v úvahu to, že mi přijde moje OIII vyšší a podvozkově komfortnější (myšleno tak, že OII Combi byla v podvozku tužší, takže zákonitě při jízdě líp držela).

Odkaz ke komentáři

Řekl bych to tak - pro normální ježdění není problém a nemám výhrady, ale jakmile chce řidič jízdu už trochu přiosřit, jet rychlej, tak je podvozek nestabilní a je potřeba na to dávat pozor.

Včera, když sem tomu naložil a pak potřeboval rychle zabrzdil, auto mělo náznak se kroutit. Nepříjemnej pocit. Škoda, že víceprvkovou nápravu nedali i na 1.4 TSI.

Tak přesně takový pocity a zkušenost mám taky, do písmene stejné hodnocení podvozku po mých zkušebních jízdách .... :palec: :(

 

 

 

Odkaz ke komentáři

A já musím říct, že na OIII bych ty bi-xenony prostě musel mít. Nevím, které jiné auto příplatková světla vzhledově tak prospějou jako OIII (OII FL měla aspoň halogeny s čočkama). A nijak nechci psát, že halogeny na OIII svítí špatně (nemám vyzkoušeno), ale nikdy nebudou svítit tak dobře jako xenony, které jsou svou intenzitou někde jinde a prosvítí kraje vozovky, kde halogeny už nedosáhnou, takže já bych raději po každé, kdy bych jel po tmě lépe viděl, než měl víceprvek, o jehož přidané hodnotě se pořád vedou debaty, a který řadě lidem s OII za krátkou chvíli způsobil akorát nerovnoměrné sjetí pneumatik, které tak začaly hučet. Ale je to o prioritách :).

Odkaz ke komentáři

jar_da: dobře, jen kamarád ten problém teď řeší - auto na geometrii min. 1 za rok, malý nájezd km po kvalitních cestách a už se mu vzadu nerovnoměrně sjela druhá sada sedmnáctek (v servise potvrdili opět špatnou geometrii), tak je otázka, co to rozhození může u takového auta způsobovat, ale třeba je to problém u jednotlivého vozu

Odkaz ke komentáři

No já mám kámoše právě taky se 17´´, klasika na LaK, má už třetí tohle auto a na prvním právě problém, takže jsem kolem toho zjišťoval co a jak a dopadlo to na info, že u kol 17´´ je jiné nastavení geometrie než na jiném průměru gum, od tý doby má pokoj měl pokoj a má dodnes i na tom dalším i současném autě, proto taky kupoval na zimu 17´´ kola, aby nemusel měnit nastavení geometrie.

 

Ve škodovce moc dobře ví, jak nastavit 17´´ kola, ale tam vidím problém v tom, že si můžou vyjet VIN a nastavit geošku podle VINu, pak jsou ti co neměli 17´´ z výroby trochu nahraní, prostě udělat geometrii jako na LaK

 

 

Odkaz ke komentáři

ViktorMPI: Tak vzhled je to nejmenší co mě trápí.. Obyčejný Xenon mě zase tak neuchvátil, ale jak to má AFS, tak je tam rozdíl velkej a kdybych jezdil často večer asi bych neváhal. Nejde přeci jen o víceprvek, ale taky o trochu lepší motor :) Pro mě je na autě důležitý motor a podvozek, pak teprve řeším podobně předraženou výbavu.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...