Přejít na obsah

Výměna vodícího trychtýře olejové měrky


Doporučené příspěvky

Je tam pouze zasunutý a zacvaknutý, ale tím stářím je ten plat dost křehký a pěkně to praská. Takže ten starý musíš prostě stáhnout, což moc dobře nejde, já ho musel dole rozlámat šroubovákem, byl tam pěkně přilepenej - připálenej. Montáž nového pohoda, vše očistit a nasunout. Hlavně pozor, aby ti nějaké ty kousky plastu nespadly tou dírkou do motoru.

Odkaz ke komentáři

Já na svém 2.0 musel sundat jen kryt motoru a pak se jen stekat a nadávat. Mám tam ještě umístěné vstřikovače LPG, které jsem si myslím taky povolil, abych je mohl trochu odehnout a pak jen tahat, kroutit, vyklat atd. ten plast je fakt dost křehký, mě se to zlomilo asi po 12 letech. Takže hlavně trpělivost.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 roky později...

Mám pocit, že to musí cvaknout. Já to tam taky nebyl schopný nandat, budu to dělat, až sundám svody. Mám totiž taky strach :D

jj je tam taková hrana a přes ní to musíš dostat ale vůbec to nejde :D máznu to wd40 a vyzkouším... pozor musí tam bejt těsnící kroužek, nevěděl jsem o něm

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...