Přejít na obsah

Osvětlení odkládacího prostoru spolujezdce


Pug

Doporučené příspěvky

Dobrý den,

 

jmenuji se Jirka a nedavno jsem si koupil O I řady, ve výbavě L&K. Je to mazel ale má pár nedostatků (drobných) které me k smrti vytáčí.

Nejpalčivější problém který nedokazu vyresit je:

Nesviti svetlo prihradky spolujezdce!

Vymenena Sulfitka, zkontolována pojsitka. vše o.k. a přesto nesvítí. Aaachjo

Nevíte mi nekdo pomoci?

 

A další drobnost, je možné že nemám v pojsitkové skříní pojistku s číslem 28 (15A) „palivové čerpadlo” a auto jede?

 

 

Předem dekuji za rady

 

S pozdravem

Jirka

Odkaz ke komentáři

osvit kaslíku jde jen při zapnutých parkovačkách, pokud ne, tak zkontrolovat pojistku + to světlo jako takové.

co máš za motorizaci?

 

Velmi dekuji za reakci, vymenil jsem sulfit zarovku, zkontroloval pojistku, svetlo jako takove jsem vytahnul azkontrolovam mechanickou pružnost. Pochopil jsem to tak ze pri otevrení kastlíku docházi k propojení kontaktu prostrednictvím pruzinky, Ano?

Zkousel jsem to s klíčkem, zapnutý na parkovačky znamená stčený v zámku, první poloha, nebo druha(zhavící)?

 

Mám 1.9 TDi 81 kW (klasika)

 

Jirka

Odkaz ke komentáři

s tou polohou si mě dostal, ale zkus to na zaplé kontrolky..

pojistku čerpadla tam nemáš, jelikož 1,9/81 je rotačka a ta žádné el. čerpadlo v nádrži nemá, jen mechaniku na motoru

 

:) no to jsem nechtel. Ano zkousel jsemto na zapnute kontrolku a nic se nestalo :( Dnes udelam jeste jedene test a uvidime.

Jinak co s tím nejaky napad?

 

Dekuji za info. ufff jsem si oddychnul. Ale do te pozice pojistku strcit mohu jen pro jistotu? =)

 

Děkuji

Jirka

Odkaz ke komentáři

pak zkontrolovat pojistky a lampičku jako takovou

pojistka je tam zbytečná, když nemá protikus s pokračováním na něco...

Dobře, udelam dnes jsem koupil nove, tak vymenim.

Jiank jsem Vám zkousel volat a nikdo to nebral.

 

Jeste mam jeden problem, mikrospinac v patych dverich, nevypíná světlo v kufru, jde nejak opravit (spolehlive) nebo radeji koupit nový?

Děkuji moc za Vaši pomoc

 

Jirka

Odkaz ke komentáři

Zdravíško,

děkuji za inspiraci s externím vypínačem ale asi koupím nový zámek.

 

Jinak k oné prokleté přihrádce:

Vyměnil jsem pojistku + promeril, v pořádku.

Zkontroloval jsem funkčnost vlastního vypínače ve světýlku + nová sulfitka, vše v pořádku

 

Tedy nastartoval jsem auto a změřil napětí na svorkách vedoucích k žárovce a co jsem naměřil 10 mV místo požadovaných 12 V !!!

 

Tedy probelm je v tom že nemám el. napětí v kabelu vedoucím k světlu. Můžete mi nějak poradit odkud kabel jde? Jinak všechna elektronika v autě funguje.

 

Děkuji

Jirka

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Vyndej kastlik u splujezdce ja tam konektor jestli je zapojenej nebo tam neni přechodovej odpor je tam asi 5 šroubku.

 

Dobrý den,

kastlík jsem vyndal, a nameřil jsem malý odpor. Tedy mělo by to být v pořádku co se týče spojení. Uz nevím co s tím...

 

Jirka

Odkaz ke komentáři

Ano, svetlo v kastliku sviti, jen kdyz jsou zapnuta svetla,, uz kdyz jsou zapnuty obrysovky, ale to snad vi kazdy, ze bez svetel kastlik svitit nebude :)

 

Pug: pri zapnutych svetlech ti jde stava do konektoru nebo je tam porad tech 10mV?

 

Dobrý den,

opravdu to tak ma fungovat? Nevim kolik tam je, zmerim, ale i kdzy normalne jedu a mam zapnuta svetla, tak stejne nesviti kastlik.

 

Jinak dekuji moc za rady.

Jirka

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o rok později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...