Přejít na obsah

Spotřeba


Doporučené příspěvky

Dlouhodobý průměr mám v podpisu, tedy 7,8 l / 100 km, což v praxi znamená v zimě na 205/55 R16 spotřebu kolem 7,2 l, v létě na 225/40 R18 8,2 l / 100 km.

 

Při provozu v pražských zácpách i 11 l / 100 km, ale není se co divit, když 10 km přes Prahu jedu hodinu a čtvrt.

 

Jinak jako u každého přeplňovaného motoru je spotřeba silně závislá na jízdním stylu.

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Tak dnes jsem myslel, že už nedojedu ani k benzínce a budu stát někde na D1 nejlépe v rychlém pruhu a 20 km k benzínce:

 

V Rakovníku jsem v týdnu dolil benzín, dnes při výjezdu 150 km dojezd, říkám si fajn, ale za Prahou ryhlý pokles dojezdu a na asi 64. km D1 dojezd NULA a do Humpolce kde jsem plánoval tankovat 26 km....celou dobu žádná benzínka, tak jsem se jen modlil, a pak natankoval 54,25 litrů do nádrže o objemu 55l :feve:

Odkaz ke komentáři
  • o 6 měsíců později...
  • o 8 měsíců později...

Já v tom mám i Prahu - nejezdím v ní každý den, ale poslední dobou to bylo docela často, takže jinak bych snad byl ještě níž.

 

Když natankuju, ukazuje mi to dojezd obvykle kolem 670-690 km, jen když se pohybuju v Polabí tak i 800, a většinou i těch 650-680 najedu než tankuju.

 

Pneu mám samozřejmě taky 225/40 R18 92ZR, Conti SC3 vloni nové.

Odkaz ke komentáři

Vim, ze se da jezdit i s velmi slusnou spotrebou, sam jsem jel podle maxidotu v Rakousku po dalnici za neco okolo 7 litru, ale v mestkem provozu na kratkych vzdalenostech jsem se toto leto pod 11 litru nedostal ...

Celkove me porad laka zkouset silu motoru a tak ta spotreba moc klesnout nechce :lool:

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...
To věřím, tyhle krátké trasy jsou nejen na houby na spotřebu, ale i na životnost motoru.

 

Klidnou jízdou dle předpisů umím i pod 6 l, teda záleží na terénu a provozu samozřejmě. Ale třeba ze ZR do Kolína v pátek odpo naprosto bez problémů :-)

Cooo ??? 6l ty voe to jedeš stále s kopce nééé :) :) já jezdím s mojí dlouhodobě kolem 8,5l :)

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 5 týdnů později...
  • o měsíc později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...