Přejít na obsah

Můj příběh s bubnama


Guest Radmil

Doporučené příspěvky

Koupil jsem Oktávku I, bývalý majitel mi řekl, ať jen vyměním zadní brzdy, že už by to chtělo. Tak jsem u originálního velkoobchodu s ND Škoda koupil německé Zimmermann - pakny, bubny, pružiny. Pustil se sám do výměny ... vše šlo od ruky až do nasazování nově, krásně, zeleně nastříkaného bubnu ... nešel nasadit ... ale pohrál jsem se se samostavem a bylo ... šel jsem to projet, ale levá brzda pořád brzdila ... druhý den jsem raději zajel do servisu, ať se na to podívají ... jenže to už se zelená barva bubnu pěkně zapekla a zčernala :( doporučili mi vyměnit oba válečky, ať mám jistotu ... dal jsem na ně ... druhý den jsem si auto vyzvedl a levé zadní kolo pořád brzdí :( nyní je auto opět v servise a čekám co bude ... prý vymění ještě samostav a tu "rozpěrku" ... čím by to mohlo být?

Odkaz ke komentáři

Tak mi auto dnes vrátili a bylo mi řečeno, že mi v tom velkoobchodě prodali nějaké polské šmejdy, na kterých je jen vyraženo Made in Germany a Zimmermann a prý tam neseděli pakny - na levém kole byly o milimetr tlustčí a tak je musely zbrousit a už je to ok ...

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Inzerát platí jen do 14.5.!Prodám Škodu Octavia, 1.9 TDI, v provedení TourRegistrováno 12.11.2009Najeto 437 000 KmVIN TMBDS41U4A8840113Typ 1U, Variante: STAXRX01, Verze NFM5S5Barva: šedá tmavá metalízaHistorie:Do r. 2009 – 2019 firemní vozidlo otce, který spravuje vozový park firmy. Sám staví veterány, takže vozidlo bylo pravidelně servisováno a udržováno v perfektním stavu.2019 – 2024 odkoupeno od firmy, řídila jsem jen já, (jezdím 16 let bez vážnější nehody).Průběh nehody: Řidič přede mnou z vysoké rychlosti prudce zabrzdil aby vpustil chodce, kterého přehlédl kvůli špatné viditelnosti. Na mokré silnici jsem nestihla dobrzdit.Opravy a změny:Do r. 2019 vše zapsáno v servisní knížcePo r. 2020 měněn pouze startér a kloub s manžetou na LP kole, levé zrcátkoPovrchové škrábance laku jsem letos plánovala rozleštit a nechala jsem namíchat lak – přenechám.Plánovala jsem ji opravit a udržovat co nejdéle ideálně až do stavu veterána, ale bohužel dlouhodobě nevyhovuje mým aktivitám, nyní odkupujeme od firmy combi.Pojišťovna vyčíslila hodnotu vozu před poškozením na 37 000 a nabízí odkup (do 14.5.), ale rozhodli jsme se nabídnout ho touto formou i jiným zájemcům.Pro více informací volejte 722 706 180.
    • No ono po výměně brzd vibrace nejsou, ale kolo se hřeje vyměnilo se vše kolem brzd a bez výsledku. Proto se ptám jestli to může dělat náboj když při jízdě nehučí, každopádně už je objednaný takže v úterý by měl dorazit a ve středu se hned vymění tak doufám že bude klid už.
×
×
  • Vytvořit...