Přejít na obsah

Borůvka aneb OI combi 2.0 AQY


Jim

Doporučené příspěvky

  • o 4 týdny později...

Je tam té emulze dost, ale zase bych to tak nehrotil. V zimním období při krátkých cestách je to normální (navíc, pokud auto stojí venku) a řekl bych, že obzvlášť u 2.0, kterej asi víc fouká do kliky, protože často mívá problémy s méně těsnícíma pístníma kroužka. Tu výměnu oleje bych já osobně udělal na jaře s těma rozvodama. Normálně to utři a pokud máš možnost, tak to auto trochu projeďte na delší trase a uvidíš, že to bude v pohodě ;)

Odkaz ke komentáři

olej, fitlry, horní uložení vyměněno, 3 h příjemné práce, kdy jsem byl automechanický učeň

 

čeká nás: výfuk, sponky držící plech nad výfukem, nějaké ucpávky chyběly, odvrtávání osvětlení spz, a přijít proč se netočí velká vrtule na sahaře, a možná napatláme ten spodek konečně.

 

 

 

post-669-0-08284900-1425892099_thumb.jpg

post-669-0-55863100-1425892108_thumb.jpg

post-669-0-58053500-1425892130_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

naprostej luxus, jsem rád že se bratranec rozhodl jít na sebe, ted jen aby se mu dařilo, šikovnej, je, postupně vybavuje dílnu a dokupuje nařízení a zatím je na něm stále vidět nadšení, co jde tak mu pomáhám-má od nás olej a ty věci kolem, elit jsem mu zařidíl, jen ty kšefty do pv se špatně směrujou z Brna no :(

 

no příští neděli tam bude rapid :D

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

včera jsme byli stěhovat kamaráda, kromě potěšujicího objemu kufru, ale mám problémek :(

 

z ničeho nic a nejdou dálkou odemknout řidičovi dveře, prostě nevyskočí čudlík

 

při tom klíčkem mechanicky to jde

centrálem zevnitř( kolíbka na dveřích) to jde

po vyjmutí klíčku to jde

 

zamkl jsem auto s otevřenejma dveřma a kufrem, ale to asi nemůže mít souvislost ne?

Odkaz ke komentáři

Právě že šlo... Neznám přesné zapojení těch zámků, ale když ti např. blbne zamykání klíčem (dálkovým), tak ti můžou jít zamknout dveře zase zevnitř apod. Samotný zámek totiž obsahuje celkem 5 mikrospínačů (1 venkovní a 4 uvnitř zámku a každý plní nějakou funkci), tak stačí když blbne jeden mikrospínač (studený spoj), tak přestane funfovat jen jedna funkce zámku a ostatní fungují... Pokud by byly např. polámaný dráty v průchodce, tak by ti zámek nefungoval vůbec, takže to bude na 100% chyba v tom zámku a řekl bych to bude právě nějaký studeňák v tom zámku. Píšu to z vlastní zkušenosti, protože u mě jsem tak opravoval snad všechny zámky a i Sargičovi jsem 2 zámky opravoval a všude byly studeňáky ;)


Ještě jak píšeš, že to klíčem (mechanicky) jde, tzn. že jdou takto všechny dveře zamknout a odemknout s tím, že bliká ve dveřích dioda?

Odkaz ke komentáři

Tak to je divný... A ta dálka je origo nebo dodělávaná? Když jsi zamkl auto s těma otevřenýma dveřma, tak to byly otevřený ty řidičovy dveře popř. měl jsi zacvaknutý zámek nebo jsi zamknul auto a dveře jsi měl jen čistě otevřený (nic jsi s nima nedělal)? Kdyby to ale měla způsobovat dálka, tak by se ti nezamklo celý auto, takže chyba bude nejspíš v tom zámku. Pak je ještě možnost napíchnout se na VAG a udělast test akčních členů, konkrétně dveří...

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
  • o měsíc později...
  • o měsíc později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...