Jump to content

Strieborné "sériové" COMBI ®


tomiq07

Recommended Posts

podľa mňa nesvietia.. záleží fakt aj na foto, kde mám asi 4 fotky a tuším na každej je to ináč.. v reále podľa mňa uplne TOP :palec:

 

veru.. stačilo včera pár minút jazdy, a už bolo po zmene :) zostanú tak ako sú :prcprc:

Link to post

Mě se tato kombinace taky líbí ze všech nejvíce a docela jsem se nalákal. Jaké přesně ledky tam pasují, že bych si to zkusil taky vyměnit. A napadlo mě ještě jedno snadnější řešení. Nešlo by ty ledky jen přetřít nějakou zelenou barvou (průhlednou, olejovou) nebo dát před ně zelenou průsvitnou fólii (jako filtr)? Hřejí ty ledky?

Link to post

libor nerobil som budíky osobne.. :) iba som bol pozorovateľ, tak odpíšem na čo viem :) na fóre ledky ponúka Danikd :) takze u neho je to overene, alebo potom z EBay.. typ ti nepoviem :/

 

a teda to jednoduchšie riešenie určite nepomôže... ideál je fakt tie ledky prepájkovať, pretože to pretrenie farbou si myslím že by nebolo vôbec účinné.. pritom tie budíky musíš rozobrať tak či tak, takže nie je to extra zjednodušenie ;)

Link to post
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

takže poznatky k nehode :wallbash:

 

KO je doska na ktorej drží svetlo, na svetle je zlomený úchyt v ktorom drží tá plastová šróba ktorá sa zaisťuje plastovou matkou... pokúsim sa zalepiť, snáď to bude fajn..

dnes klampiar odklepol opravu kapoty(vďaka patrí Patrikovi :beer: ), RS nárazník možno bude tento týždeň.. na budúci týžden asi odstrojenie auta, skontrolovanie ďalších vecí pod nárazníkom a potom snáď pomaly oprava a poskladanie..

 

ale aj tak som na seba... :facka: tie prachy za opravu by som určite vedel využiť užitočnejšie... :blink:

Link to post
  • 2 weeks later...

takže potrebuješ kyselinu chlorovodíkovú + peroxid vodíka :)

 

použil som 5litrov kyseliny a tuším 1 liter peroxidu. Najprv naleješ kyselinu, a potom pridáš peroxid. ten urýchli leptanie, avšak smrdí to potom strašne.. takže bokom od toho.. a priebežne som to stále otáčal. ten chróm potom z toho zišiel sám dole :)

 

no odporúčam kúpiť toho viac, pretože roztok slabne, a tie boky mi už neodleptalo uplne. vyzerjú byť aspoň načaté, tak snáď to už pôjde ľahúčko ošúpať :)

Link to post

ešte si ale zožeň hydroxid sodný, ten po leptaní nasypeš do roztoku, zneutralizuješ ho a potom ekologicky zlikvidovať do odpadu ;) ak niečo kľudne napíš :)

 

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Příspěvky

    • Zdravím, na moji Octavii II. 2004 přestaly fungovat ostrikovače. Myslel jsem, že to bude motorek. Ten ale po připojení k 12V běží bez problému. Elektřina po zmáčknutí páčky k motorku nejde. Dráty co jdou od motorku do jednotky jsem propískal a jsou v pořádku. Už opravdu nevím čím to je. Nemůže být problém v páčce? Když jí zmáčknu tak se normálně rozběhnou stěrače, ale ostřikovač nic. Díky za každou radu 
    • Netuším, žádný auto si nezvedalo otáčky kvůli klime a u 6ti hrnku bych to tuplem nepředpokládal. Odesláno z mého ONEPLUS A5010 pomocí Tapatalk
    • Nedočkal jsem se žádné odpovědi tak něco doplním sám + jednu otázku: Nakonec se závada projevovala už hned po startu. Na vstřiku jsem naměřil odpor cca 600ohm místo 200k a nulovou kapacitu místo 6uF. Usoudil jsem, že vstřik je elektricky v háji a tak jsem koupil nový vstřik na škoda-díly a bez problémů jsem ho vyměnil sám podle videa uvedeného v mém předchozím příspěvku (které je ostatně i ve shodě s postupem popsaným v dílenské příručce, kterou jsem si stáhnul) a nakódoval jsem IMA nového vstřiku do ŘJ. Nastartoval jsem, projel jsem to cca 20km a chyba už se neprojevila, zvuk i chování motoru se mi zdá stejné jako před závadou. Auto jsem nechal zchladnout do druhého dne a pak jsem je za studena při volnoběhu napíchnul na diagnostiku. A tam jsem zjistil, že mi to hlásí na tom novém vstřiku hodně velkou zápornou odchylku kolem -2,5mg/stroke. A teď mám otázku - je to problém a případně co s tím? Jestli to správně chápu tak to znamená, že ŘJ musí ten vstřik "přiškrcovat" aby to správně běželo. Dočetl jsem se různé názory - že se řeší jen plusové odchylky, jinde že i toto je špatně, jinde že se řeší jen vzájemné odchylky jednotlivých válců atd. Takže nevím, kde je pravda a případně co s tím? Budu rád ža každou radu.
×
×
  • Create New...