Jump to content

Strieborné "sériové" COMBI ®


tomiq07

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

sme s5 v hre.. :) aj keď bez zmien ale konečne v kráse :palec:

 

takže vyklepanie kapoty + lakovanie, takisto blatníky sú v novom laku + nárazník :)

 

lepšie fotky dodám počas víkendu, teraz len nejaké zákulisné B)

post-26073-0-06998800-1463601077_thumb.jpgpost-26073-0-30025900-1463601122_thumb.jpgpost-26073-0-59443800-1463601136_thumb.jpgpost-26073-0-92783300-1463601153_thumb.jpg

 

:asie:

a znova: poďakovanie patrí: seib, lubinob, patrik1971 a hlavne človeku ktorého mi dohodil a celé to spravil :palec: páni máte to u mňa :pivo:

post-26073-0-45983800-1463601168_thumb.jpg

post-26073-0-82798500-1463601178_thumb.jpg

Link to post
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Příspěvky

    • Zdravím, na moji Octavii II. 2004 přestaly fungovat ostrikovače. Myslel jsem, že to bude motorek. Ten ale po připojení k 12V běží bez problému. Elektřina po zmáčknutí páčky k motorku nejde. Dráty co jdou od motorku do jednotky jsem propískal a jsou v pořádku. Už opravdu nevím čím to je. Nemůže být problém v páčce? Když jí zmáčknu tak se normálně rozběhnou stěrače, ale ostřikovač nic. Díky za každou radu 
    • Netuším, žádný auto si nezvedalo otáčky kvůli klime a u 6ti hrnku bych to tuplem nepředpokládal. Odesláno z mého ONEPLUS A5010 pomocí Tapatalk
    • Nedočkal jsem se žádné odpovědi tak něco doplním sám + jednu otázku: Nakonec se závada projevovala už hned po startu. Na vstřiku jsem naměřil odpor cca 600ohm místo 200k a nulovou kapacitu místo 6uF. Usoudil jsem, že vstřik je elektricky v háji a tak jsem koupil nový vstřik na škoda-díly a bez problémů jsem ho vyměnil sám podle videa uvedeného v mém předchozím příspěvku (které je ostatně i ve shodě s postupem popsaným v dílenské příručce, kterou jsem si stáhnul) a nakódoval jsem IMA nového vstřiku do ŘJ. Nastartoval jsem, projel jsem to cca 20km a chyba už se neprojevila, zvuk i chování motoru se mi zdá stejné jako před závadou. Auto jsem nechal zchladnout do druhého dne a pak jsem je za studena při volnoběhu napíchnul na diagnostiku. A tam jsem zjistil, že mi to hlásí na tom novém vstřiku hodně velkou zápornou odchylku kolem -2,5mg/stroke. A teď mám otázku - je to problém a případně co s tím? Jestli to správně chápu tak to znamená, že ŘJ musí ten vstřik "přiškrcovat" aby to správně běželo. Dočetl jsem se různé názory - že se řeší jen plusové odchylky, jinde že i toto je špatně, jinde že se řeší jen vzájemné odchylky jednotlivých válců atd. Takže nevím, kde je pravda a případně co s tím? Budu rád ža každou radu.
×
×
  • Create New...