Jump to content

Strieborné "sériové" COMBI ®


tomiq07

Recommended Posts

ale zmena je život ;)

 

tento víkend sme absolovali 4. ARS(Aktívno-relaxačný sraz) na Morave, čo bola zase parádna akcia :) chalanom patrí vďaka za to čo každý rok vymyslia a ide im to perfektne :palec:

 

Kedže ma nejako moji slovenský kamaráti :lol: vysáčkovali, za spolujazdca som mal SKAJU za čo mu patrí dík že sa obetoval a nebál :smich: , a nakoniec nečakane z toho bolo aj 2. miesto v DEZORIENTAČNOM :ph34r: behu(čudoval som sa že som minulý rok bežal viac ako teraz :loool: )

 

a po ceste z Pálavy domov sme ešte využili nádherné prostredie a zase vás zasypem 2-3 fotkami :jelen:

post-26073-0-72814600-1466365871_thumb.jpgpost-26073-0-66135800-1466366055_thumb.jpgpost-26073-0-10626000-1466366093_thumb.jpgpost-26073-0-00880200-1466366127_thumb.jpgpost-26073-0-17374300-1466366157_thumb.jpgpost-26073-0-91379400-1466366203_thumb.jpgpost-26073-0-45710800-1466366282_thumb.jpgpost-26073-0-51350000-1466366327_thumb.jpgpost-26073-0-30043900-1466366390_thumb.jpgpost-26073-0-23549100-1466366440_thumb.jpgpost-26073-0-67737700-1466366496_thumb.jpgpost-26073-0-15300500-1466366551_thumb.jpgpost-26073-0-07963800-1466366619_thumb.jpgpost-26073-0-67106700-1466366670_thumb.jpgpost-26073-0-87608300-1466366702_thumb.jpgpost-26073-0-35023700-1466366745_thumb.jpgpost-26073-0-19506500-1466366802_thumb.jpgpost-26073-0-01280600-1466366829_thumb.jpg

 

:rolleyes: vďaka ešte patrí Lubinovi & Seibovi že to celý víkend so mnou vydržali :lool:

 

Lubino že dnes spravil svojím novým super telefónom krásne fotky a Seib požičal druhú modelku do záberov ;)

 

:asie: dovidenia :P

Link to post
  • 3 months later...

Velmi pekne dakujem za pomoc pri prezuti a umyvani ;)

 

Dokonca sa stihol prezut cely vozovy park(svokrov Pažrout 207 a svokrine Suzuki Svišť)...

 

A aby sa nepovedalo.. nieco aj pribudlo :) snad uz sa nas ten maly zbojnik kazdu chvilu vypyta na svet aby som tu nalepku mohol mat opravnene :)

post-26073-14771526186924_thumb.jpg

post-26073-14771526815369_thumb.jpg

Link to post
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Takze minuly tyzden mensi servis(vymena kotucov a dosticiek, vymena dorazov na zadnych tlmicoch a tiez silenbloky na prednych ramenach + brzdova kvapalina) :)

 

Dnes uspesne absolvovana STK + EK a spolu s autom prvu STK absolvoval aj privesny vozik :)

 

Tymto podakovanie Lubinob a Seib ;)

Link to post
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Příspěvky

    • Zdravím, na moji Octavii II. 2004 přestaly fungovat ostrikovače. Myslel jsem, že to bude motorek. Ten ale po připojení k 12V běží bez problému. Elektřina po zmáčknutí páčky k motorku nejde. Dráty co jdou od motorku do jednotky jsem propískal a jsou v pořádku. Už opravdu nevím čím to je. Nemůže být problém v páčce? Když jí zmáčknu tak se normálně rozběhnou stěrače, ale ostřikovač nic. Díky za každou radu 
    • Netuším, žádný auto si nezvedalo otáčky kvůli klime a u 6ti hrnku bych to tuplem nepředpokládal. Odesláno z mého ONEPLUS A5010 pomocí Tapatalk
    • Nedočkal jsem se žádné odpovědi tak něco doplním sám + jednu otázku: Nakonec se závada projevovala už hned po startu. Na vstřiku jsem naměřil odpor cca 600ohm místo 200k a nulovou kapacitu místo 6uF. Usoudil jsem, že vstřik je elektricky v háji a tak jsem koupil nový vstřik na škoda-díly a bez problémů jsem ho vyměnil sám podle videa uvedeného v mém předchozím příspěvku (které je ostatně i ve shodě s postupem popsaným v dílenské příručce, kterou jsem si stáhnul) a nakódoval jsem IMA nového vstřiku do ŘJ. Nastartoval jsem, projel jsem to cca 20km a chyba už se neprojevila, zvuk i chování motoru se mi zdá stejné jako před závadou. Auto jsem nechal zchladnout do druhého dne a pak jsem je za studena při volnoběhu napíchnul na diagnostiku. A tam jsem zjistil, že mi to hlásí na tom novém vstřiku hodně velkou zápornou odchylku kolem -2,5mg/stroke. A teď mám otázku - je to problém a případně co s tím? Jestli to správně chápu tak to znamená, že ŘJ musí ten vstřik "přiškrcovat" aby to správně běželo. Dočetl jsem se různé názory - že se řeší jen plusové odchylky, jinde že i toto je špatně, jinde že se řeší jen vzájemné odchylky jednotlivých válců atd. Takže nevím, kde je pravda a případně co s tím? Budu rád ža každou radu.
×
×
  • Create New...