Přejít na obsah

Při volnoběhu škube


Doporučené příspěvky

Mě to taky dělalo, vyměnil jsem svíčky, kabely, vyčistil rozdělovač, snímač tlaku v sání atd. a beze změny, tak jsem se na to vykašlal :D ale nedávno jsem poslouchal motor a slyšel jsem nějaký podivný zvuky tak jsem sundal filtrbox a nastartoval bez něj a poslouchal co to může být, všiml jsem si že klapka nedrží stálou polohu, škube sebou, a to jsou ty zvuky, asi to tedy dělá klapka, nedrží si na volnoběh polohu, ale otáčky drží krásně, když klapku za běhu odpojím tak klesne volnoběh někde k 500 ot./min., klapka přestane poskakovat a už to nepocukává.

 

U vás to klidně může být něčím jiným, ale můžete si to taky zkusit zkontrolovat.

Odkaz ke komentáři

Někdy škube někdy né,musím se na to podívat. Každopádně děkuji,že se alespoň někdo ozval ! :D

mame doma 2 AEE ta moje ma cca 150 000, ta druha 250 000 netaha zere olej a nedela to a jsou tam vymene ty same dily co u moji nechapu :wallbash: zeby dalsi neduhy tohodle motoru ? klapku tam mam novou odjela si 15000 kouknu na to jeste dik za tip :palec:

Odkaz ke komentáři

Taky mi občas škubne.I po nový klapce a repasovaným rozdělovači.

V jednom servisu mi řekli,že to není závada,ale vlastnost motoru.Neřeším to.

 

Zajímavý, u mě každopádně klapka pomohla, stará už měla svoje za sebou, odsloužila si 213 tisíc :)

Už se mi to ani na chvilku nezadusí když prudce zašlápnu plyn na podlahu jako dřív :)

Odkaz ke komentáři

Hoši hoši ! to se mi nelíbí ! :D abych se zbavil škubání,tak to bych musel překopat celý motor jak tak vidím. Může to dělat spoustů věcí :lol:

presne tak zbytecny, taky neresim jak sem psal mam novou klapku rozdelovac jsem daval s ni, cidlo teploty take, svicky original take nove, filtry komplet, zmereny tlaky paliva oskouseny vstriky zmereny kabely, vag nehlasi nic :rolleyes:

jeste sem se chtel zeptat jak je na tom vas silentblok prevodovky muj uz to ma za sebou doufal jsem ze az ho konecne vymenim tk to zmizi

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
  • o měsíc později...
  • o měsíc později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
    • Dveře, jako že plech určitě stejný, ostatní věci jako zámek, spouštění okna a řj už mohou být jiné. Ale to se přehodí.
×
×
  • Vytvořit...