Jump to content

Porsche 997 4S


Rolbař

Recommended Posts

Jak mnozí vědí, delší dobu jsem pokukoval po klasické 911 ideálně typu 964 4x4, víc jak rok jsem nemohl nic solidního najít. Nakonec po plno peripetiích ve mne bouchly saze (cenově se nedalo odolat) a pořídil jsem toto:

 

997 Carrera 4S model 2007, permanentní 4x4, 3,8 381PS

výbavově lepší střed: plná kůže, strop alcantara, navi, HF, parkovák, climatron, výhřev sedaček, bixenony, sportovní sedačky, tempomat, dešťák, sound systém, samostmívací zrcátka, přepínací výfuky, regulace tuhosti podvozku, chrono paket, zkrácené řazení, turbo kola

 

 

PS: Oktávce zůstávám i nadále věrný, zlaté auto

post-302-0-34760700-1382997407_thumb.jpg

post-302-0-34281700-1382997625_thumb.jpg

post-302-0-31412600-1382997641_thumb.jpg

post-302-0-83481500-1382997950_thumb.jpg

Edited by Rolbař
Link to comment

Rolbař: gratuluji k pořádnému autu! Také pokukuji po 997 ;) jen teda Carrera S. Ta 4kola má pořád více na zadku, takže je taková lépe řiditelná, mě se líbí jízdí vlastnosti klasické carrery. Jeden tip, když zatáhneš ručku jen do kontrolky, je z toho zadokolka :palec:

 

Michal K.: u cabria hrozně vrže a praská střecha ve spoji u okna :(

Link to comment

Rolbař: gratuluji k pořádnému autu! Také pokukuji po 997 ;) jen teda Carrera S. Ta 4kola má pořád více na zadku, takže je taková lépe řiditelná, mě se líbí jízdí vlastnosti klasické carrery. Jeden tip, když zatáhneš ručku jen do kontrolky, je z toho zadokolka :palec:

 

Michal K.: u cabria hrozně vrže a praská střecha ve spoji u okna :(

 

 

C4 není tak hravá jako C2, ale v zatáčkách ti to vše vrátí i s úrokem, ovladatelnost auta je čitelnější jak u zadohrabu.

Kdyby si potřeboval s něčím pak při výběru poradit, klidně napiš, těch aut je na prodej plno za zajímavé peníze, ale musí se hodně přebírat. Jak jsme psal, chtěl jsem 964. 993 je krásná, jen cenově úlet a 996 má takových chyb, že děkuji nechci a ruku an srdce, ten předek je divnej. Tomuto se nedalo odolat, 1. majitel CZ, 38t km, v zimě nejeté, skoro jsem pána podezdříval, že si to koupil jako dekoraci do garáže :D

 

zatím jsem na tom najel 2500km a až na tu spotřebu občas je to parádní povožení

 

2Jim: díky, jj, splnil jsem si sen, naši mají už skoro 20 let tu červenou 944S s kterou jsem teď jezdil a ta značka mi hodně učarovala, přemýšlel jsem o boxteru nebo caymanu, ale každý, kdo má porsche chce nakonec 911, je to ikona a kult

Edited by Rolbař
Link to comment

No tak nějak jak jsi to napsal jsem to myslel :) mě právě láká C2 díké své náročnosti na řidiče. Pro zimní driftování je zase ta C4 snadněji ovladatelná, ovšem na plnohodnotné ježdění v zimě to není, tak by stejně asi stál. Proto tu C2S :)

Mám z ní na okruhu takový větší zážitek než z C4S ;)

 

Já zatím sonduju inzerci abych měl nějakou představu a věděl jak moc šetřit :lol: Už jsem měl nutkání koupit teď 996, ale nakonec jsem pořídil S3 8P, takže mě pořádné zážitky teprve čekají :)

 

btw: když jsem nakousl tu S3, asi bych využil tvé služby

Link to comment

Tak přesně to já zkoušel :palec:

Zkoušel jsem to i na sněhu, u 997 C4S a taky u 996 Turbo.

Je fakt, že ta 4ka je pro začátečníka s 911 asi dobrá. Je čitelnější, lépe ovladatelná, má lepší rozložení váhy, ale... ta 2ka je prostě ta ikona :D to když se to utrhne a pak to prostě letí, ti dává takovou dávku respektu, že se toho auta i bojíš.. no a to je prostě zážitek :)

Třeba tvrdé tlumiče dávám pouze na suchu, jak je mokro tak ti to nedá takový ten náznak že se něco děje, tam je pak hned vymalováno.

 

Každopádně sis vybral velmi dobře, o tom žádná. Navíc bez PDK :palec: to úplně nesnáším.

Link to comment

automat do takového auta bych vůbec nechtěl, kór u předFL byl pouze tiptronic, PDK je až od MR09 a tam jsou ceny o řád jinde, není nad to si s tím hrát hezky ručně. Tvrdé tlumiče jsem použil snad jen na dálnici v De a na sprintech na letišti, ale tvrdý výfuk si rád dám skoro vždy :prcprc:

 

2roman: dík, jj trošku to jede a myslím, že z toho maximum jen tak nedostanu, jeden pokus už byl a mozek odstavil plynový pedál :)

Edited by Rolbař
Link to comment

:prcprc: :prcprc: :prcprc: :prcprc:

cca před měsícem sem se v tom svezl, sice jako spolujezdec, ale stejně vím že ho CHCI :D

 

jak je to u takovéhleho auta náročný s financováním? co stojí pojistky, např. destičky, kotouče, olej s filtrama?předpokládám že si budeš dělat servis sám, nebo? já to mám v hlavě tak, že porsche 911 je asi jedno z mála "superaut", které by se dalo finančně ukočírovat, pokud se koupí zachovalej kousek a cena u něj nebude letět dolů každým rokem o statisíce...............

Link to comment

Barva, kola, chrono... :wub: Nádherný auto Jardo. Před pár dny jsem shodou okolností viděl kousek od místa kde bydlím zaparkovanou žlutou 911, ale bez Ska. Těch žluťáků asi moc jezdit nebude. Ale říkal jsem si, co bys tu dělal. :)

Co jsi psal, tak spotřeba dle mýho názoru parádní, nekompromisní auto, precizní a halvně funční design.

Co víc napsat, snad jen že já se (jednou) opičit nebudu, mým snem je Targa, ale to už víš. :)

A máš pravdu - Okta je zlatý auto :palec:

Link to comment

Jarda se k finanční náročnosti určitě vyjádří, ale psal mi, že dlouhodobá pod 13 litrů, s tím, že to nešetří. :) Takže jak píše Jirka. A taky by mě zajímaly ty další náklady (pojistka, díly), jak zde byl dotaz.

Myslím, že za takovou spotřebu, když se "to" nešetří, jezdí i benzínová OII RS s tím rozdílem, že nejede a zážitek se porovnávat nedá. :)

Link to comment

Servis určitě sám, už teď nějaké poršáky servisuji, tak to nebudu vozit do porsche prosek...

olej 8,5l 0W40, víceméně je běžný servis v dílech cca jednou tak drahý jako na OII při použití origo dílů - origo výrobců. Diagnostiku také mám, systematicky je to dost podobné jako zbytek koncernu VW.

Samo pojistky jsou trošku jiná liga, ale zákonné a odcizení je levnější jak na nového supa v podobné cenové relaci

Link to comment

díky, díky :)

 

úpravy zatím žádné, vše co jsem od toho čekal to má, ale ono se něco najde :wub:

 

ja som to napisal trosku provokativne, kedze vybavene to uz mas celkom dost slusne :palec:

 

inak zvezenie to je paradne, mal som tu moznost sa v niecom podobnom povozit a bolo to neskutocne :prcprc:

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...