jar_da Odesláno Listopad 14, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 14, 2013 Vem TSI, pokud s ním budeš jezdit normálně a měnit pořádně olej (resp. měnit si ho sám mimo servis), vykašleš se na LL servis, bude to spolehlivé a bez problémů. Většina případů problémů TSI souvisí se šlapáním TSI na krk, kdy není ještě ohřáté, závodění na dálnici ve 160 km/h apod. zacházením, máme ve firmě 1,2 TSI 63 kW a jsou bez problémů, najeto ke 100.000 km, v Yetim také tak a bez rpoblémů, ale jezdí se nimi normálně. Jediná nevýhoda TSI je dlouhý ohřev motoru, staršně trvá než se ohřeje olej na 70 stupňů a tím také trvá déle než začne topit, skutečně ohřáté to je tak po 20 km, atmosféra je na tomhle podstatně lépe, já to u 1,4 TSI vyřešil Webastem, atmosféra C-max topí hned a ohřátá je snad ještě dřív než TSI s Webastem (beru teplotu oleje) Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Listopad 14, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 14, 2013 @jardo mám 1.8 a topí mě to jako před x lety v 1.6 55kw atmoška. ohřáté na 70 stupnu u té 1.8 prakticky za 10km, pak na 80-90 to leze už rychle. Tak LL nemá vliv na špatný napínák a rozvodem, ale ovšem že je lepší krátký nebo pro ně 1 rok. TSI moc spolehlivé právě není, proč se asi po 2 nebo po 3 měnili nápínáky? Jen tak z bůh darma asi taky ne, proč garance je na 6 letech +200 000km na rozvody pokud dodržíš autorizák apod... pak je dost případů že kolem 80k km to začne žrát olej více. Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Listopad 19, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 19, 2013 Jako 1,2TSI proč ne, ale nějak po té pošramocené pověsti těm turbům nevěřím. Spotřeba o 10% menší než u atmosféry?? To teda není takový rozdíl. Navíc ho jednoho krásného dne hravě srovnají náklady na opravy toho TSI. Koupit se zárukou na 4 roky. Na ja, aber...co za ty 4 roky až záruka skončí??? Nebo si máma kupuje jen na 4 roky a pak koupí zase další auto? Že najede 1,4 16V 200 000Km tomu věřím-když bude mít olej a vodu...jestli to najede 1,2TSI na jedno turbo, vstřikovače přímého vstřikování a rozvodový řetěz - to mám trochu pochybnosti Odkaz ke komentáři
mira Odesláno Listopad 19, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 19, 2013 Že najede 1,4 16V 200 000Km tomu věřím-když bude mít olej a vodu...jestli to najede 1,2TSI na jedno turbo, vstřikovače přímého vstřikování a rozvodový řetěz - to mám trochu pochybnosti Tak tak Odkaz ke komentáři
Woody Odesláno Listopad 19, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 19, 2013 Vy jste tady nějací testeři tsi, že víte že nevydrží 200tis? Kolik máte odjeto s TSI? Anebo jste si jen přečetli něco na netu ;) Odkaz ke komentáři
mira Odesláno Listopad 19, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 19, 2013 a ty znáš nějaké 1.2TSi které má najeto 200 tis bez poruchy...já znám MPI které má najeto 200tisíc bez poruchy......co si budem povídat..TSI jsou poruchová víc jak MPI co byli..a jsou....ikdyž je pravda že pokud to auto bude mít paní která se k tomu bude chovat slušně mohlo by jí to vydržet bez poruch 200tisíc Odkaz ke komentáři
romariooo Odesláno Listopad 19, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 19, 2013 :D :lool: :lool: mě se líbí jak každý obhajuje svou motorizaci Odkaz ke komentáři
ketys Odesláno Listopad 19, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 19, 2013 Přesně, rotačka je nej :D (sry za OT) Odkaz ke komentáři
Woody Odesláno Listopad 19, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 19, 2013 :D :lool: :lool: mě se líbí jak každý obhajuje svou motorizaci A mě se nelíbi jak někdo na octavia foru tlačí všude BMW ;) a ty znáš nějaké 1.2TSi které má najeto 200 tis bez poruchy...já znám MPI které má najeto 200tisíc bez poruchy......co si budem povídat..TSI jsou poruchová víc jak MPI co byli..a jsou....ikdyž je pravda že pokud to auto bude mít paní která se k tomu bude chovat slušně mohlo by jí to vydržet bez poruch 200tisíc Ne, protože ten motor není tak dlouho aby to někdo najel. Ale vím o hodně 1.4 co mají probkémy. Odkaz ke komentáři
Lancelot Odesláno Listopad 19, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 19, 2013 Mě třeba na 1.4 16V odešly zapalovací kabely - jeden kabel, hodně to trpí na EGR ventil, rádo se odporoučí trafo, nicméně i tak je ten motor z FI to nejméně problematické :D. Otázka je kolik toho bude po 100 tis. na TSI, sám jsem na to zvědavý. By mě zajímalo, kolik už je takových TSI s náběhem větším jak 100 tis. km. Odkaz ke komentáři
romariooo Odesláno Listopad 19, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 19, 2013 Woody: ted jsi mě ranil... :( asi z toho neusnu... Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Listopad 19, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 19, 2013 já 90.000 km a ..... na motoru nic, vše o.k. servisní auta 2x TSI denně Chlumec - Praha a po Praze a okolí, 80.000 km a nic, známej Yeti 1,2 tsi 80.000 km a taky nic, no pamatuju se, že tady bylo dost chytrých, kteří říkali, že HTP taky nevydrží víc než 100.000 km a mě najelo 250.000 km bez závad a porovnání s atmosférou, no všechny atmosféry koncernu jsou motory konstrukčně z doby, kdy se dělalo ještě vše na větší výdrž, takže to srovnání není až tak přímé, to samé platí o rotačkách TDI vs. PD TDI ...... Odkaz ke komentáři
Davon Odesláno Listopad 22, 2013 Autor Sdílet Odesláno Listopad 22, 2013 :D :lool: :lool: mě se líbí jak každý obhajuje svou motorizaci No ja rozhodne bych svou neobhajoval... Myslim, ze ne uplne povedeny kus.. já 90.000 km a ..... na motoru nic, vše o.k. servisní auta 2x TSI denně Chlumec - Praha a po Praze a okolí, 80.000 km a nic, známej Yeti 1,2 tsi 80.000 km a taky nic, no pamatuju se, že tady bylo dost chytrých, kteří říkali, že HTP taky nevydrží víc než 100.000 km a mě najelo 250.000 km bez závad a porovnání s atmosférou, no všechny atmosféry koncernu jsou motory konstrukčně z doby, kdy se dělalo ještě vše na větší výdrž, takže to srovnání není až tak přímé, to samé platí o rotačkách TDI vs. PD TDI ...... Na tobe si to jardo ten nahore vybira na jinych castech na aute, nez na motoru, pravda ze? :) ;) Kazdopadne, pokud se mame bavit o najezdu 200 000km tak s tim uz by jezdila asi dcera, mozna i syn, tzn. me mamy vnoucata... :D Takze spise resme najezd treba 50 000 :D Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Listopad 22, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 22, 2013 dnes Touran 1,4TSI 103kW rok 07 - skočené rozvody, poctivých 60 000km.... Odkaz ke komentáři
Davon Odesláno Listopad 23, 2013 Autor Sdílet Odesláno Listopad 23, 2013 Tak dekuji vsem za reakce,zdarne vyreseno, nakonec rychla akce - vyhodna nabidka a ma to mama doma. 1,2Tsi Ambition, navic ovladani telefonu a radia na volantu, predni loketka, nejaky ty priplatkovy kapsy v kufru (nemam v tom prehled) i pod prednima sedackama, Alu s letnima a zimaky na discich k tomu, metaliza, sunset + nejaky maly doplnky k tomu, coz ani nevim co vse. 06/13, 1. majitel salooon, najeto 1200km. Celkova 230 000,- Dneska mela vylet 330km a prumer 5,6l/100 ve 3 dospelych (dalnice + okrsky smer Budejovice)To mi prijde sympaticky! Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Listopad 23, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 23, 2013 takže předváděčka? Odkaz ke komentáři
Lancelot Odesláno Listopad 23, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 23, 2013 Já myslím, že dobré. Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Listopad 24, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 24, 2013 Tak dekuji vsem za reakce,zdarne vyreseno, nakonec rychla akce - vyhodna nabidka a ma to mama doma. 1,2Tsi Ambition, navic ovladani telefonu a radia na volantu, predni loketka, nejaky ty priplatkovy kapsy v kufru (nemam v tom prehled) i pod prednima sedackama, Alu s letnima a zimaky na discich k tomu, metaliza, sunset + nejaky maly doplnky k tomu, coz ani nevim co vse. 06/13, 1. majitel salooon, najeto 1200km. Celkova 230 000,- Dneska mela vylet 330km a prumer 5,6l/100 ve 3 dospelych (dalnice + okrsky smer Budejovice)To mi prijde sympaticky! Dobrý, taky jsem rodičům pořizoval před třemi a půl roky Fábii, taky 1,2 tsi 63kW, tehdy Ambiente, 15´´ plechy, klima (ještě climatic), mlhy,maxidot, esp, okenní bagy, tažné, Swing .... tehdy 260.000 kč s construktem, dlouhodobá 5,3 litrů, měnily se na tom rozvody po třech letech při 28.000 km, zdarma, teď už tam jsou ty inovované. Odkaz ke komentáři
Davon Odesláno Listopad 24, 2013 Autor Sdílet Odesláno Listopad 24, 2013 Tak jeste raz diky za nazory a zdarne ukonceny ukol zamykam :) Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky