Přejít na obsah

Roomster 1,2TSI nebo 1,4 16v pozdeji LPG?


Doporučené příspěvky

Ahoj,po pár měsících (spíše letech :-) sem píšu znovu.

Důvod je jednoduchý - moje OI už pomalu ztrácí kondici a já hledám náhradu.

PO všech možn´ých pro a proti bych chtěl nové auto a to Roomstera.

Jediné dilema je ,jaký zvolit motor.

Teď mám v OI LPG , takže bych potřeboval vědět,zda můžu očekávat od R. 1,4 16V v LPG stejné provozní

náklady,nebo to bude "žrát" víc .

Má někdo zkušenost?Nemusí nutně s LPG,ale kolik to žere v Roomsteru.

 

U 1,2TSi (uvažuji ten 63kw) jsem našel pár příspěvků o spotřebě a neměl by být problém se dostat pod 6 litrů.

Opět - může to někdo potvrdit , nebo vyvrátit?

Potřebuji si propočítat,zda se investice do LPG vyplatí (Tartarini 29tis.Kč , jiný bych nechtěl ; a to nemluvim o ztrátě záruky na motor)

 

Ročně najedu 18-20 tis.km , jezdím takovou trať a takovým stylem,že mám vypočtenou spotřebu na OI 8,07 litru LPG/100km + 500Kč benzin každý měsíc.

(toto píšu pro představu,jak se bude s novým autem zacházet)

 

Díky všem

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Tak to nakonec dopadlo na 1,4 16V.

Nebudu resit proc,je to na dlouho , nicmene po dotankovani par nadrzi a propoctech jsem ted na spotrebe 6,15 l/100 km.

Coz si myslim OK na syrovej motor.

Bo mam skladove auto,par veci bych chtel dodelat - uz jsem psa Vasovi co a jak a urcite jeho sluzeb vyuziji (az nasetrim).

Ale jsenu vec bych chtle poresit hned a to dalkove ovladani zamykani (celtral tam je vcetne SAFE systemu).

Skodovka prodava orig. sadu za 2600 (cca) , coz si myslim ze je OK.

Je to v podstate jedna krabicka (jednotka) s dratama.

Vite nekdo,kam se ty draty pripojuji? - Nemyslim konkretni konektory nebo tak,ale jestli se to taha do dveri k zamku,nebo jestli se to pripoji "uvnitr" auta na hlavni jednotku,kableaz apod.

Bo do dveri by se me lozit nechtelo (spinac zamykani uvnitr auta pouzit nejde,nefungoval by SAFE system).

 

Dik

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...
  • o rok později...

Spíš nevyřazovat. Když vyřazuješ tak si spotřebu zvyšuješ. Potřebuješ palivo k udržení celého systému a kompresní poměr je tak malý, že to je méně výhodné než úbytek rychlosti na udržení systému v chodu.

 

Základní pravidlo jízdy na spotřebu je nebrzdit brzdama, ale pouze motorem. Pokud takhle dokážeš jezdit budeš mít nejlepší spotřeby.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...