Přejít na obsah

Ložisko


Olomoučák

Doporučené příspěvky

Musí se povolit matka tisícihranu, potom povolit matku šroubu která drží těhlici a př.tlumič.

Zde něco bližšího http://skodaoctavia.cz/Exteriernavody/Vymena-tlumicu.htm

Matka tisícihranu se dotahuje myslím na 240 NM, pro představu šrouby kol na 120 NM, tu matku bývá docela problem odšroubovat, spíš se rozsekává nebo flexou nařezává, ořechem to nepovolíš, ten roztrhneš..

Najdi někoho kdo už někdy dělal, jinak je to práce na celý den

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
Takže jsem vyměnil ložisko na pravém a dělá to stale,takže to bude to levé a musím koupit ještě jedno...nevíte nemůže to být něco jiného...???

A jak jsi to lisoval ? Co jsi dával za načku ložiska? může to být i druhá strana už se mi to taky stalo !!!!

Odkaz ke komentáři
Musí se povolit matka tisícihranu, potom povolit matku šroubu která drží těhlici a př.tlumič.

Zde něco bližšího http://skodaoctavia.cz/Exteriernavody/Vymena-tlumicu.htm

Matka tisícihranu se dotahuje myslím na 240 NM, pro představu šrouby kol na 120 NM, tu matku bývá docela problem odšroubovat, spíš se rozsekává nebo flexou nařezává, ořechem to nepovolíš, ten roztrhneš..

Najdi někoho kdo už někdy dělal, jinak je to práce na celý den

Výměna ložiska trvá hodinu, ty dne :-)

Co máš za motorizaci? A proč Ti to měnily, když bylo dobré? Dá se to v pohodě poznat, jestli je špatné, když máš vyhozenou poloosu. Asi bych nadával, kdybych platil za něco zbytečně.

Kdyby to hučelo na obě strany, mohla by to dělat převodovka, respektive diferenciál.

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...
  • o měsíc později...

jestli se hodinu mění ložisko tak to je hukot:) mě to trvá hodku a půl,ne celej den...osobně jsem to řešil tak že jsem povolil centrální matku,sundal kolo,povolil z vrchu tlumič,vyndal spodní šroub na tlumiči (v těhlici) odšrouboval spodní čep,potom jsem odpojil čep řízení,stahovákem z náboje vytlačil poloosu,zaklínkoval (roztáhnul trochu) těhlici abych ji stáhnul z tlumiče,vyklepnul jsem náboj-samosebou že v něm zůstal vnitřek z ložiska,ten jsem rozříznul,roztrhnul a sundal,cočkem vyvařil kolem dokola ložisko a po vyndání segrovky jsem sundal zbytek ložiska,namazal jsem to vazelínou vlisoval-ne přes střed ale přes kraje a přes stary ložisko vlisoval novy,zasegrovkoval,nalisoval naboj a šup s tym zpatky,plus samosebou na geošku a není co řešit

při 240ti nm se teda ořech na centrálním šroubu neroztrhne,to je pěkná blbost,jinak ložisko ne skf ale originální díl škoda-k tomu samozřejmě jsem dostal v krabičce nový matky na čep,tlumič ,centrální šroub....jsou tožiž samojistící-takže jedině nový...

Odkaz ke komentáři
Guest chipmann
jestli se hodinu mění ložisko tak to je hukot:) mě to trvá hodku a půl,ne celej den...osobně jsem to řešil tak že jsem povolil centrální matku,sundal kolo,povolil z vrchu tlumič,vyndal spodní šroub na tlumiči (v těhlici) odšrouboval spodní čep,potom jsem odpojil čep řízení,stahovákem z náboje vytlačil poloosu,zaklínkoval (roztáhnul trochu) těhlici abych ji stáhnul z tlumiče,vyklepnul jsem náboj-samosebou že v něm zůstal vnitřek z ložiska,ten jsem rozříznul,roztrhnul a sundal,cočkem vyvařil kolem dokola ložisko a po vyndání segrovky jsem sundal zbytek ložiska,namazal jsem to vazelínou vlisoval-ne přes střed ale přes kraje a přes stary ložisko vlisoval novy,zasegrovkoval,nalisoval naboj a šup s tym zpatky,plus samosebou na geošku a není co řešit

při 240ti nm se teda ořech na centrálním šroubu neroztrhne,to je pěkná blbost,jinak ložisko ne skf ale originální díl škoda-k tomu samozřejmě jsem dostal v krabičce nový matky na čep,tlumič ,centrální šroub....jsou tožiž samojistící-takže jedině nový...

No já dával origo FAG a taky nic moc vydržely rok a jsou v háji na kolik vyjdou ty origo?

Odkaz ke komentáři
Guest chipmann
co to je originál ložisko fag? origo ložisko z škoda autocentra se segrovkou a matkama vyšlo kolem 2000.-Kčnemáš tam náhodou podložky pod kola? to pak jde rychle pryč...

No original prvovýroba se dává něm. FAG :palec:

Odkaz ke komentáři

ja mam taky trochu problem. nechal jsem si menit po lonskym lete nemit loziska za FAG. vse vymeneno, ale levy predni kolo melo vuli horizontalne i vertikalne (auto jsem mel pred par tydny zvednuty na rampe). tak se lozisko dotahlo (nechapu ze bylo vubec uvolnene?) a ted zacinam citi, ze je asi zase uvolnene. myslite, ze je spatne nalisovane, tim padem je v prdeli?

Odkaz ke komentáři
ja mam taky trochu problem. nechal jsem si menit po lonskym lete nemit loziska za FAG. vse vymeneno, ale levy predni kolo melo vuli horizontalne i vertikalne (auto jsem mel pred par tydny zvednuty na rampe). tak se lozisko dotahlo (nechapu ze bylo vubec uvolnene?) a ted zacinam citi, ze je asi zase uvolnene. myslite, ze je spatne nalisovane, tim padem je v prdeli?

už to tak je :rolleyes: bohužel

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...