Jump to content

Stálý dunivý zvuk v interiéru při jízdě


Guest senna1988

Recommended Posts

Není to přímo dunivý zvuk, ale když jsou pootevřená pouze zadní okna tak mi to rve uši. Setkal se s tím někdo a máte nějaký nápad?

OII MR2015 combi 1.4TSI DSG

Haha to ti bude rvat usi ale v kazdym aute :)

 

kdyz jedes vice nez 70 kmh, tak kdyz otevres jen vzadu, zacne to delat zvuky jak narazi vzduch a toci se ti vzadu v aute. to takhle bude delat ve vsech autech, jeste jsemnezazil auto, ktery by to nedelalo....

 

jinak prostor pro rezervu je nejlepsi polepit zvukovou izolaci a melo by to pomoci

Link to comment
  • 6 months later...

Tak ja mam aktualne cersve zazitky z porovnania hluku v O3 TDI a G7 TSI. Nemozem povedat, ze by bol v hluku na dialnici nejaky badatelny rozdiel.

Rozdiel je pocut hlavne v meste - benzin ide ticho, diesel huci, no.

A tiez v tlmeni kanalov, nerovnosti v meste je na tom lepsie golf.

 

Na dialnici mi to uz lepsie nepride - nemal som ziadny lepsi dolejm z G7 TSI.

 

V kazdom pripade - idem kupit tlmiaci material a kufor a zadne blatniky zvnutra si vytlmim, uvidime, co to urobi.

 

Aktualne pri 140kmh tacho, hlukomer ukazuje okolo 73 Db (iphone polozeny pri volante)

 

Link to comment
  • 4 months later...

Ahoj, povedlo se to někomu nějak vyřešit? Dřív jsem to pokládal za vlastnost projevu tvrdšího podvozku ale teď vím že je to vada. Pomáhá pouze neúplné dovření 5. dveří. Jinak mám komplet vytlumený kufr a místo pro rezervu a duní to stále, takže to musí být těmi dveřmi.

Link to comment
  • 1 year later...

Ahoj, povedlo se to někomu nějak vyřešit? Dřív jsem to pokládal za vlastnost projevu tvrdšího podvozku ale teď vím že je to vada. Pomáhá pouze neúplné dovření 5. dveří. Jinak mám komplet vytlumený kufr a místo pro rezervu a duní to stále, takže to musí být těmi dveřmi.

 

Ahoj, souhlasím s tím, že to musí dělat hlavně páté dveře. Mám liftback 1,4tsi r.v.2013 a dunění mi taky začíná dost vadit. Mám plnohodnotnou rezervu, když jsem ji vyndal, dunění se také celkem zhoršilo. Ale ještě větší rozdíl byl, když jsem na pátých dveřích trochu vyšrouboval ty gumové dorazy, a to tak, aby šel kufr ještě zavřít, dotýkaly se potom té hrany kufru. Pak bylo dunění skoro nesnesitelné. Tzn. vychází mi z toho, že díky tvrdému odpružení se při každém nárazu přenese ráz do pátých dveří, a ty pak hodí pěknej basovej sound jako subwoofer. Utvrdil měi v tom jednoduchý test - otevřel jsem zadní dveře a strčil do auta hlavu a bouchnul jsem do víka zavřeného kufru, a uvnitř byl slyšel přesně ten nepříjemnej dunivej zvuk, co vnímám, když vjedu na nějakou nerovnost.

Jinak při cestě na dálnici s plným kufrem mi to přišlo ještě horší, dokonce při jízdě nad 140 kmH se mi zdálo, že se nějak přenášejí vibrace od zadní nápravy tak nějak neustále a dunělo to skoro pořád, i když na dálnici nebyly žádné díry, stačily holt nějaké malé nerovnosti, při kterých kolo trochu poskakuje.

Asi mělo vliv i to, že jsem kvůli plnému kufru přihustil zadní gumy na 2,3. Předtím jsem tam měl 2,0 a bylo to rozhodně lepší. Logicky - tvrdší pneu = větší přenos rázů. Tak možná zkusim ještě ubrat tlak na zadní nápravě na 1,8, jestli to bude lepší ...

Link to comment
  • 1 month later...
  • 4 years later...

Zdravím, chtěl bych se zeptat, zda-li někdo tenhle problém definitivně eliminoval, či značně zlepšil? Mám Seat Toledo 2014 1.2tsi 77kw a dělá mi to úplně to samé. Až mi z toho hlava jde kolem. Auto má navíc najeto jen 40tkm. Díky!

Edited by PNCZ
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Kvôli inému problému som včera vymenil cievku zapaľovania (Delphi), zapalovacie káble (MagnetiMarelli) a veko rozdeľovača s palcom (Bosch) a cítim že chvenie od klapky je menej časté a keď sa chveje, tak je o dosť jemnejšie. Súdim podľa toho že to má súvis s nejakou zo spomínaných súčiastok ale určite aj s niečim iným. Teraz to je v stave, kedy mi to už skoro nevadí. 
    • Ahojte, obraciam sa na vás s prosbou o pomoc pri nastavení rádia Columbus.    Po výmene čínskeho rádia za Columbus mi nehrá, resp. nejde zvuk. SoundSystem mám a pri kódovaní (VCDS) v Byte 01 vyskočí tabuľka, prikladám v prílohe. Ďalej som radšej nepokračoval a zrušil som to.    Aký najnovší softvér s mapami môžem nahrať na tento typ rádia a kde si ho viem dohľadať? Za akúkoľvek informáciu vopred ďakujem. Výpis chýb.doc
    • borci prisel teda nekdo na to co to muze byt?dostal se mi do ruk romster 1,9 77kw ,ze nejde nastartovat ,vymnenil jsem zasekly palivovy ventil na filtru,pretesnil a nastavil vstriky,,vymnenil tandemove cerpadlo.podavaci cerpadlo v nadrzi tlaci pekne.a auto porad nestartuje ....zkontroloval jsem roztvody a taky v poradku.diagnostika nepise nic ale auto nestartuje..prosim o radu jsem uz zoufaly
×
×
  • Create New...