Přejít na obsah

Porucha převodovky


Doporučené příspěvky

Zdravím Vás všechny, na fóru jsem nový a kromě inzerátů bych i rád přispíval smysluplné věci, zatím tu mám ale jen jeden dotaz. Jsem úplný začátečník, takže mě prosím berte s rezervou.

 

Koupil jsem si Octavii II 2,0 FSi 110 kW v automatu (tiptronic) a nějak mi blbne převodovka, nechal jsem si to napíchnout v jednom autosalonu, pro který dělám a v diagnostice mi to mimo jiného vyhodilo mechanická závada 4. převodového stupně. Chtěl bych se zeptat, jestli se s tím někdo nesetkal, popřípadě neví, co mě čeká. Nejsem si teď jistý, jestli stačí převodovku repasovat nebo je potřeba vyměnit celá. Třeba to taky je jenom nějaká blbost, ale spíš asi ne :/

 

Ještě tu je dalších pár věcí, na které bych se chtěl zeptat. Po rozjezdu se mi na palubním počítači ukazuje "Překročili jste rychlost 0 km/h" a nechce to zmizet, nemůžu se tedy podívat na spotřebu, dojezd apod. a to mě celkem deptá :D Mám VAG kabel a nějakej ten program bych si asi taky dokázal sehnat, tak pokud se to dá nějak přes počítač vymazat, budu vděčný za každou radu.

 

Ještě přikládám věci, co mi diagnostika vypsala, tak kdyby tam ještě bylo něco, co by mě mělo zajímat, tak mi prosím dejte vědět. (Snad to půjde vidět, je to narychlo focené mobilem)

 

post-34836-0-56373200-1386880048_thumb.jpg

post-34836-0-40118400-1386880064_thumb.jpg

post-34836-0-50531500-1386880087_thumb.jpg

 

Za každou radu budu moc rád a prosím, mějte pochopení pro mou automobilovou neznalost :) Jsem spíš přes počítače než přes auta :)

 

Přeji Vám všem hezký den.

Odkaz ke komentáři

Tak jsem si s tím včera večer zkoušel hrát, do menu se dostanu buď podržením tlačítka ze spodu páčky nebo držením šipky (nahoru/dolu) z boku páčky, můžu se pomocí těchto tlačítek i v menu pohybovat, ale vůbec netuším, kterým tlačítkem pak potvrdím výběr (např. najedu na nastavení, ale nevím, jak ho mám zvolit) ... nemůže to být nějak propojené s volantem? :D

Odkaz ke komentáři

Tak už se mi to povedlo nějakým záhadným způsobem smazat (ta rychlost) :D

 

Ještě by mě celkem zajímalo, čím to může být, že mi auto tak žere. Věděl jsem, že si bude brát hodně, ještě když to dávám půl napůl s ethanolem, ale že by to žralo až tak moc (na 35 litrů jsem ujel 260 km - město i mimo) a to to nijak nehoním (max. 100-110 km/h). Myslel jsem, že to bude žrát tak okolo 10l / 100km (9 + něco navíc kvůli ethanolu), ale pokud to dobře počítám, tak tohle je celkem o dost víc. Není nějaké možnost, že to kvůli něčemu žere tak hodně?

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 4 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

Tak po cca. 20 dnech v servisu mi bylo řečeno, že oprava převodovky bude stát cca. 72 tisíc Kč. To je strašně moc a nemůžu si to dovolit. Je to těžký no, když prý jenom nějaký rozvaděč stojí 30 tisíc. Teď přemýšlím o alternativách jak se z tohoto průšvihu vyhrabat s co nejmenší zátěží na mojí kapsu. Napadá mě pár dotazů, na které by tady mohl mít někdo odpověď, přece jen jste z oboru :)

1) Nevíte o někom, kdo prodává octavii (popřípadě jiný vůz) se stejnou převodovkou např. po totální bouračce nebo po vyhoření? Potřebuji jen tu převodovku.

2) Nevíte o někom, kdo prodává převodovky a měl by zrovna i tuhle málodostupnou převodovku?

3) Nevíte o někom, kdo dělá repase převodovek a udělal by i tuto za nějakou více přijatelnou cenu? Vím, že se to třeba dělá i tak, že dovezete rozbitou převodovku, dáte peníze a obratem dostanete jinou už zrepasovanou převodovku.

Pokud jste někdo tohle řešil, poraďte mi prosím, jak se z toho dostat. Děkuji moc :)

_____________________________________________________________________


A kolko to žere teraz? ja mam tiez automat a spotrebu okolo 7,5l

Žralo mi to kolem 9-10,5 l na 100 km a to jezdím tak do 110 km / h a velmi klidně.

Odkaz ke komentáři
  • o 11 měsíců později...

Tak nakonec to dopadlo následovně:

Převodovku jsem nechal opravit - udělal se komplet repas, rozvaděč se koupil nový, použitý nemělo cenu kupovat. Nakonec to stálo 63 500 Kč.

Auto jsem pak prodal s 50 tisícovou ztrátou. Nový majitel je spokojen :D

Chvíly jsem pak měl Alhambru a teď jsem se dal zase na Oktávku, tak snad už lepší volba :)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Při brzdění vibruje volant a zahřívá se Ti zadní pravé kolo. Pokud víš, že je zadní ložisko v háji, tak jej vyměň. Pokládat otázku, když jsem si vědom toho, že mám závadu na autě je trochu mimo, nemyslíš.
    • Ahoj,prosím o radu začalo mi vibrovat pri brzdění auto a volant ... Přední brzdy a ložiska jsou rok staré, zvednul jsem auto na hever a pravé zadní kolo šlo hůř otáčet, tak jsem koupi zadní kotouče a destičky po výměně je klid ale zadní kotouč pravý  po jízdě o proti zbytku auta pálí aj litak byl teplý. Původní kotouč byl zkroucený ale desky sjeté rovnoměrně. Při výměně šel aj pistek hůř zatlačit oproti levé straně, tak jsem koupil nový třmen a brzdovku vyměnilo se to ale výsledek beze změny, takže včera ještě výměna držáku destiček + vodící čepy a vyměnil jsem i brzdovou hadici a trubku znovu se to odvzdusnilo ručka chodí nádherné na doraz kolo se točí úplně samo volně takže v brzdě problém není ale kotouč je stále rozpálený takže v brzde problém nebyl ... Moje otázka zní, může to dělat zadní náboj? Kolo nemá vůli s nábojem jde točit v pohodě ani nehuci nic ale prostě se to hřeje a hodně. Po zchladnutí jsem projel k večeru auto nebyl provoz asi 10 km zkoušel jsem nebrzdit jel jsem pomalu zastavil jsem a pravý kotouč horký takže jedině zbývá už jen náboj. Ale projevuje se takto náboj? Vím že hučí ale může se i hřát už nevím co by to mohlo dělat.
    • Tak Rapid neprošel na STK. Uvolněná spona před středním dílem výfuku. Je to ještě originál, takže budu muset vyměnit, jinak obal na zadním dílu výfuku je první vrstva již hodně zničená, tak budu muset odstávající přebytky odřezat abych byl minimálně dva roky pojízdný. průměr objímky na trubku před střední díl výfuku náhodou nevíte ? dělají se dva typy. @Lancelot, četl jsem tvůj příspěvek, že jsi také řešil zadní díl výfuku, někdy 202x. Již jsi měnil ? Nesvítí nám jedna dioda ve třetím brzdovém světle- řešil jste někdo opravu ? je to za zadním sklem a mám takové tušení, že se jedná o led.
×
×
  • Vytvořit...