Jump to content

Rachot motoru


Recommended Posts

Když jsi vyloučil rozvody (jsou po výměně), tak bych to viděl na přestavovač vačkového hřídele. Jeho cena je v Etce kolem 11 500 Kč.

Přestavovač měnili cca před rokem v rámci záruky. S tímto se ještě nesetkali a neví co s tím tak se to bude posílat do Mladé Boleslavi. Diagnostika taky nic. :pest: Pánové Já už vážně netuším čím to může být :wallbash:

Link to post

Sakra, já mám taky 58 000 km, ale u mě zatím všechno v pořádku.

Příští týden mají dojít výsledky benzínu zatím se na nic nepřišlo... Až budu vědět více dám to určitě sem čím to bylo... ;-) Doufám že mě neodbudou tím že mám špatný benzín protože jezdím jen na jednu benzínku a to na tu kterou mi doporučil chlap co mi vyřizuje opravu auta. To by mě hodně naštval :pest: kor když mi to sám doporučil a chlubil se jak to kontrolují kde je kvalitní benzín..

Link to post

Tak už mám pánové auto doma a motor je prý v nejlepší formě :palec: Tlaky válců, tlaky vstřikovačů, palivo je naprosto v pořádku. Odůvodnění z M.B. Je to že se tak zahřívá katalizátor. :blink: No snad už budu jezdit v pohodě bez dalších problémů ^_^ Děkuji vám za vaše nápady :beer:

Link to post

Dobrý den pánové.. Prosím vás o radu z čeho je tento hluk? Měl jsem to ve škodovce a jen něvěřícně kroutí hlavou a neví čím to je. Ten rachot trval cca 5-6 minut. Já mám jen krátkou ukázku co jsem natočil viz video. - http://www.youtube.com/watch?v=ov-wfTMzwxY&feature=youtu.be

To je teda divné, aby v škodovke v servise nevedeli, že katalyzátor sa zahrieva takým rachotom. Ak je to teda naozaj tak. Podľa mňa sa zahrieva zvýšením vstrekovanej dávky paliva do valca. Neviem či by to malko za následok taký zvuk. Ale mýliť sa môže každý ....

Link to post
  • 1 year later...

Sice má žena Golfa 1,4 Tsi 90 kw,ale motor shodný.právě jsem dělal výměnu rozvodu.Sice nic nerachotilo,vše i starty zatím tichounké,ale pro jistotu.Motor má najeto 54000 přesně.

 

post-49-0-08984900-1427454438_thumb.jpg

post-49-0-55424400-1427454450_thumb.jpg

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Příspěvky

    • @Radas Kamarád předloní řešil to samé jako ty, nejřív klasika, pak chtěl kadenci - koupil sigmu, zjistil, že je fajn mít ucelený systém co funguje, tak vzal 130 Garmina. V létě přesedlal na 830, jelikož běhá a plave doplnil vše hodinkama Garmin.  Myslím že nakonec ke Garminu stejnak dojdeš... ekosystém co funguje.... má podporu, aktualizace, možnosti kombinací a rozšíření. Sám jsem rád, že od klasikého drátového základu byl skok rovnou na 1030, ve výsledku ušetřené peníze za pokusy. Dvě sady snímačů, držáků a jen přenos mezi silničkou a mtb, to samé světlo s radar. Od Vánoc doma přibyla ještě váha 🙂  
    • Díky kluci... 👍 Jen mi sem nejdou už dávat fotky... Tak to nahazu někam do alba a dám odkaz, jak to vypadá krásně, trochu očištěný z novejma matickama a novým IC... 😁
    • V dnešní době jednoznačně Garmin (ideálně 520 a výš) a kdo jezdí po silnici tak včetně radaru dozadu. Ted tak vybavuju dcery.
×
×
  • Create New...