sas Odesláno Leden 20, 2014 Sdílet Odesláno Leden 20, 2014 zdar znamej ma nyni problem octa nekdy kdyz slapne na plyn tak vubec netahne a za chvily jakoby se chytla,myslel sem ze to dela turbo,tzv zakarbovany lopatky ,ae to by byly jiny priznaky,jeste sem si vsiml ze ma nyni co mu to blbne cca o 1l nizsi spotrebu,predtim kdyz mu to jelo tak mel prumer kolem 6l,navic mu zeslablo podsviceni budiku,ale to stim zrejme nesouvisi..nejaky rady?nez to hodi na pc.dik 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mario33 Odesláno Leden 21, 2014 Sdílet Odesláno Leden 21, 2014 zdar znamej ma nyni problem octa nekdy kdyz slapne na plyn tak vubec netahne a za chvily jakoby se chytla,myslel sem ze to dela turbo,tzv zakarbovany lopatky ,ae to by byly jiny priznaky,jeste sem si vsiml ze ma nyni co mu to blbne cca o 1l nizsi spotrebu,predtim kdyz mu to jelo tak mel prumer kolem 6l,navic mu zeslablo podsviceni budiku,ale to stim zrejme nesouvisi..nejaky rady?nez to hodi na pc.dik Zkus se podívat na EGR ventil.Může bejt v něm usazený karbon. Jinak na pročistění se dá použít EGR sprej. Ten ventil by měl bejt,když sundáš kryt motoru a na levé straně nahoře.Ale nejsem si jistý.Zkus se kdyžtak podívat do nějakého manuálu. Nebo jestli máš tu možnost připojit auto na diagnostiku. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
sas Odesláno Leden 29, 2014 Autor Sdílet Odesláno Leden 29, 2014 Zkus se podívat na EGR ventil.Může bejt v něm usazený karbon. Jinak na pročistění se dá použít EGR sprej. Ten ventil by měl bejt,když sundáš kryt motoru a na levé straně nahoře.Ale nejsem si jistý.Zkus se kdyžtak podívat do nějakého manuálu. Nebo jestli máš tu možnost připojit auto na diagnostiku. zdar ted je u nas celkem kosa tak se v tom nebudu rypat,akorat postreh ze to dela kdyz dam napr. trojku a dam plnej plyn tak to jede cca 40km-h a az po ujeti cca 50-100m to teprv zacne acelerovat 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest mgrKlitschko Odesláno Únor 4, 2014 Sdílet Odesláno Únor 4, 2014 zdravim, som tu novy a tiez mi nieco take robi ako tu spominate. vedel by niekto poradit ci to je ten egr ventil? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kuliboni Odesláno Únor 6, 2014 Sdílet Odesláno Únor 6, 2014 nazdar mam podobny problem -ked naštartujem tak je všetko ok až po cca 2 až 3 km auto starati vykon nedokažem ho poriadne vytočiť do otačok mal som ho na pc neukazalo žiadnu zavadu,mechanik povedal že je zanesene repas stoji cca200e a neni iste že je to turbo ako to zistiť dik peter 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ciimaa Odesláno Únor 6, 2014 Sdílet Odesláno Únor 6, 2014 zatuhlé turbo ... vyndat vyčistit i egr ventyl i svody ted nevím jak se to nazýva ale poznáš to bude to taky zasraný 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jojo_TT Odesláno Březen 31, 2014 Sdílet Odesláno Březen 31, 2014 ja mam podobny problem od vcera mi nechce poriadne tahat od 1500 do 2500 ot.ked presiahnem 2500 tak ako keby ozil, aj pri nizsich otackach ide lepsie, ale stale to nie je ono ale po neakom case to zas netaha kym ho trocha nevytocim, ale niekedy ani to nepomoze... a este by ma zaujimalo ci s tym mozem jazdit alebo radsej ho odstavit kym sa to neopravidik za rady 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tomáš Pech Odesláno Duben 1, 2014 Sdílet Odesláno Duben 1, 2014 Kluci, zkontrolujte, zda není problém v přívodu paliva. Měl jsem úplně to samý. Přicpané vedení, hlavně jednocestný ventil na palivovém čerpadlu. Auto nejelo, bylo jak před umřením, jen když bylo ohřátý a ve vyšších otáčkách se to tak nějak dalo. Vyčistil jsem palivové vedení a lítá zase jako drak. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jojo_TT Odesláno Duben 7, 2014 Sdílet Odesláno Duben 7, 2014 u mna je vadna vaha vzduchu podla diagnostiky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
sas Odesláno Květen 28, 2014 Autor Sdílet Odesláno Květen 28, 2014 no tak uz to ma taky ok vaha vzduchu byla ko 0 Citovat Odkaz ke komentáři
tomasmrazek Odesláno Květen 31, 2014 Sdílet Odesláno Květen 31, 2014 ahoj,mam podobny probém,ale trosku jiny.posledni treba 2 mesice auto tahne ale od 3 tisic zacne tahnout jeste vic.nemohlo by to byt vstriky??sou tam origo a auto ma uz 175000,na pc bez chyb.egr je vyndanej.a je tam kuzelovy vzduchovy filtr a chip chtel bych aby tahlo porad jako od tech 3 tisic.ma cenu davat jine vstriky napr. sprint 764,nebo 520 race??nepujde spotreba hodne nahoru??nebo nechat origo 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.