Přejít na obsah

Napajedlákovo RS


Doporučené příspěvky

Trošku mě mrzí, že jsem švagra neukecal na ten 2 litr. On chtěl prostě 4 kolku a ta vyšla stejně jako ten dvou litr. Říkám kdy to využiješ? Tak mi argumentoval že každý rok jezdí alpy... A ta 2.0 TDI 140kw 4x4 už byla o dost dražší. Ale jako s těma paketama fakt paráda. Sedačky, prostor vzadu. Teď nevím jestli je základ ta změna podsvícení těch led světel. Myslím že to mít v tom 2 litru, tak bych si zvykl hodně rychle :-) Když mi to na den půjčil, tak jsem měl trochu strach, abych mu to někde neodřel :-)

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Tak Superb navrácen, přebíral jsem ho s 12 najetými kilometry a vracel po 6052km, 103h jízdy a +- 484l projeté nafty ^_^ spotřeba začínala od 6l/100 klidnou jízdou (Zlín - Vídeň a zpět), z toho byl den, kdy jsem jezdil po městě + 1x Olomouc a nedostal jsem se pod 11l celý den. Na nové auto, haldex a automat super. Extrémem byla Praha, kdy jsem ze Zlína vyjížděl s plnou a cestou zpět jsem za Brnem musel zase tankovat :lool: To vše za 10dní + zpáteční cesta do Boleslavi. Byl to zápřah, ale šel bych do toho zase, spousta zajímavých lídí, zkušenost s novým autem a příští rok doufejme bude Kodiaq :wub: :D P.S. fotky jsou pouze mobilovky, až budou kvalitnější, tak jich pár dodám.

post-30712-0-36856600-1465908936_thumb.jpg

post-30712-0-70188800-1465908963_thumb.jpg

post-30712-0-45283200-1465908973_thumb.jpg

post-30712-0-28584200-1465910075_thumb.jpg

Upraveno uživatelem napajedlak
Odkaz ke komentáři

Trošku mě mrzí, že jsem švagra neukecal na ten 2 litr. On chtěl prostě 4 kolku a ta vyšla stejně jako ten dvou litr. Říkám kdy to využiješ? Tak mi argumentoval že každý rok jezdí alpy... A ta 2.0 TDI 140kw 4x4 už byla o dost dražší. Ale jako s těma paketama fakt paráda. Sedačky, prostor vzadu. Teď nevím jestli je základ ta změna podsvícení těch led světel. Myslím že to mít v tom 2 litru, tak bych si zvykl hodně rychle :-) Když mi to na den půjčil, tak jsem měl trochu strach, abych mu to někde neodřel :-)

110kw v předokolce vs. 140kw ve 4x4 i 4x2 jelo naprosto stejně. Zkoušeli jsme to několikrát. Jen 110kw vytáhlo 236kmh a 140kw 239kmh, v tomhle to bylo největší zklamání, ta 140tka je na první 4 rychlosti uškrcená, aby nehuntovala převodovku a do toho ještě dlouhé kvalty. Opravdu na 190 koní to nejelo a kluci se 110kw, nemluvě o těch třech co měli OIII Scout 135kw v manuálu, ti se nám jen smáli :D

Odkaz ke komentáři
  • o 5 měsíců později...

Tak po výměně řazení, už řadíme. Šlo tam zrovna to zkrácené, docela příjemná věc, zvykl jsem si rychle ^_^ Letos jsem koupil nové zimní Continental WC TS850P, 225/40/18, tak uvidíme. B) Jinak jediný problém, ve vyšších rychlostech a zejména na 5.a 6.st. auto jakoby úplně ztratilo dech a skoro nezrychluje, chyba nikde žádná... <_<

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o 2 týdny později...

Za dva jeté brdiče, 2 nové kotouče nějáké Polské značky a dvoje desky + plechy? Vždyť za to pomalu nakoupím vše v origininále...

Každopádně je tam sáni KO, ztrácí se chladící kapalina, DPF je dle Funa na pokraji životnosti, takže asi nebudu s brzdama moc vymýšlet...

Upraveno uživatelem napajedlak
Odkaz ke komentáři

Pěkný, máme vzhledově skoro stejný :-)
Já dával za přední třmeny z R32ky nějakých 10tis, pak jsem je u Trachty nechal za trojku přelakovat ať to pořádně vypadá a celkem s koutoučema deskama a výměnou kotoučů a destiček vzadu plus práce to vyšlo na nějakých 25tis.

Jinak 17" jsou minimum na tyhle třmeny.

Odkaz ke komentáři

header: Právě jsi byl jedním z nich, kvůli kterým jsem do nich chtěl jít s těma keramickýma deskama. Řešilo se to v sekci brzdy a docela jsi to chválil mi přišlo. Jen že jsou hlučnější se tam psalo. Co se stalo?

 

košin: tohle jsou právě děrované, drážky jsou Brembo max mám dojem. Já tam teďka mám nějáký no name, brzdí to fakt hrozně a kotouče už mám nějákých 5-6tis km pod limitem. Takže pro mě bude cokoliv skok dopředu.

Upraveno uživatelem napajedlak
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...