mikone Odesláno Leden 9, 2017 Sdílet Odesláno Leden 9, 2017 Combi to ma ale naruby. Nahore ma v originalu brzdovy a obrysovy, dole jednu mlhovku. Takze misto mlhovky sem dal dvojvlakno (5/21w ma combi, 4/21w ma sedan) a dratkem natahl na horni obrysovku, dvojvlakno sem dal i na pravou stranu (dodelaval sem i pravou mlhovku, jinak by stacilo asi jen 5w jednovlakno), nejak odstranit zaslepku v pravem svetle (nekdo pajkou, ja modelarskou bruskou, to je pak ale docela vsude neporadek, ale neni smrad :-D ) a hotovo. Staci pak natahnout kabel z leve k prave mlhovce (jen do svorkovnice u svetla, od svorkovnice do svetla sem kabel mel natahnutej). Na desce jak sou zarovky tak sem pro pridelavany obrysovky vrtal malou dirku (tak akorat na kabel), mezi objimku a zarovku se mi kabel nevesel. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tomasino Odesláno Leden 25, 2017 Sdílet Odesláno Leden 25, 2017 Combi to ma ale naruby. Nahore ma v originalu brzdovy a obrysovy, dole jednu mlhovku. Takze misto mlhovky sem dal dvojvlakno (5/21w ma combi, 4/21w ma sedan) a dratkem natahl na horni obrysovku, dvojvlakno sem dal i na pravou stranu (dodelaval sem i pravou mlhovku, jinak by stacilo asi jen 5w jednovlakno), nejak odstranit zaslepku v pravem svetle (nekdo pajkou, ja modelarskou bruskou, to je pak ale docela vsude neporadek, ale neni smrad :-D ) a hotovo. Staci pak natahnout kabel z leve k prave mlhovce (jen do svorkovnice u svetla, od svorkovnice do svetla sem kabel mel natahnutej). Na desce jak sou zarovky tak sem pro pridelavany obrysovky vrtal malou dirku (tak akorat na kabel), mezi objimku a zarovku se mi kabel nevesel. Tak dík za info asi to udělám jako tenkrát malá objímka na 5w žárovku dvě dírky a bude :) to 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mikone Odesláno Leden 27, 2017 Sdílet Odesláno Leden 27, 2017 Ono na prave strane, pokud bys nedodelaval pravou mlhovku, by stacilo podle me natahnout kabel z obrysovky do svorkovnice, odkud vede pak kabel jakoby do mlhovky, nemuselo by se pak nic pajet na zarovku a vrtat diry do zarobkove desky. Objimka je i na prave strane (teda aspon ja ji tam mel). Jinak na leve sem na 5w kontakt napajel dratrk, pripojil ke kontaktu obrysovek (trochu navrtal a ocinovanej konec dratu tam zasunul) a zaizoloval izolackou jak je v navodu a pohoda. Na druhe strane ja to udelal stejne jako nalevo. Az bych se k tomu dostal, muzu ti to nafotit (pristi tyden nekdy). 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tomasino Odesláno Únor 3, 2017 Sdílet Odesláno Únor 3, 2017 OK dík tak jak budeš mít čas tak budu vděčný za to foto. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mikone Odesláno Únor 16, 2017 Sdílet Odesláno Únor 16, 2017 Nafotim ale budu to ted opravovat, blbe sem to zaizoloval a na prave strane se mi to propojilo s mlhama a zlikvidovalo mi to pojistku tak to ceka na opravu. Svuj podil na tom mely asi i spatne odmereny dratky, ktery byly tip top, takze je budu menit za delsi a lip to zaizoluju a behem toho nafotim. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Majkl_ Odesláno Březen 6, 2017 Sdílet Odesláno Březen 6, 2017 Bezva návod :) Jen bych se chtěl zeptat, jakým směrem ty diody naletovat a jakou barvu má kablík u toho levého světla, který rozsvěcuje kontrolku mlhovky ? Díky :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Majkl_ Odesláno Březen 7, 2017 Sdílet Odesláno Březen 7, 2017 Předpokládám, že ta dioda, která propojuje brzdy - mlhovky naletovat takto (viz obrázek). ? EDIT: Sorry za double post, uvědomil jsem si to pozdě. KDyžtak poprosím o nějakého moda, aby doplňuící dotaz přesunul do předchozího příspěvku a tento smazal :) Děkuji 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Březen 7, 2017 Autor Sdílet Odesláno Březen 7, 2017 Ano, presne tak ta dioda ma byt umistena. Co se tyka barvy kabliku od mlhovky, tak to z hlavy nevim, takze bych se ti musel podivat, ale kdyz se podivas na ten drzak zarovek a najdes si tu vodivou cestu od mlhovky, tak lehce zjistis, ktery kablik je privod mlhovky ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Majkl_ Odesláno Březen 7, 2017 Sdílet Odesláno Březen 7, 2017 Díky za info :) Jinak polopaticky, jak ta kontrolka funguje ? Když zapnu mlhovku, tak ta kontrolka si bere + z kontaktu (nebo celého toho plíšku prostě) napětí zapnuté mlhovky ? Nevím jak to popsat, na co se dotazuji :D Jinak by to mělo být teda tak, že ten správný kabel před konektorem střhnu, naletuju diodu a je to OK ? Když se postavím ke kufru čelem a kabeláž vede ke mě, tak směrem ke mě má dioda proud propouštět ? Díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Březen 7, 2017 Autor Sdílet Odesláno Březen 7, 2017 Kontrolka mlhovky je zapojena na kabelaz, co jde z vypinace svetel do zadnich svetel (napajeni mlhovek), takze pokud by jsi pri zdvojenych brzdovych svetlech nedal usmernovaci diodu na privodni kabel do zadnich mlhovek, tak by ti pri kazdem slapnuti na brzdu v palubce svitila kontrolka mlhovky. Ano, u leveho svetla pred konektorem musis naletovat tu diodu na napajeci kabel mlhovek a dioda musi propoustet smerem do svetla, tzn. aby neslo napeti zpet do budiku. Jeste co se tyka velikosti diod, tak vsechny 3 diody jsem pouzil o propustnosti 5A. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Majkl_ Odesláno Březen 8, 2017 Sdílet Odesláno Březen 8, 2017 U tvého foto to vypadá, že dioda je naletována na šedobílém kabelu. Ten tam vidím ale 3x :D Rozdvojený :D Špatný úhel pohledu nebo to tak fakt je ? EDIT: Tak obrysová světla i brzdová mám už hotová, vypadá to luxusně :) Svítící kontrolku mlhovek při brždění si asi nechám, jednak nechci zasahovat do kabeláže a je to vlastně pro mě kontrola, že brzdový spínač je OK. Nejednou už mi odešel a buď jsem svítil pořád, že brzdím, a nebo nesvítil vůbec :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Březen 11, 2017 Autor Sdílet Odesláno Březen 11, 2017 Jsem ti to chtěl dnes vyfotit, ale jak vidím, tak už není potřeba :D . Jinak jsem rád, že jsi spokojenej, je to úplně něco jinýho, že? ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Majkl_ Odesláno Březen 13, 2017 Sdílet Odesláno Březen 13, 2017 Přesně tak, vypadá to mnohem mnohem lépe :) Ještě jednou díky za návod a podporu ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Majkl_ Odesláno Srpen 28, 2017 Sdílet Odesláno Srpen 28, 2017 Jen přidám perličku, nedávno mě stavěla PČR, jeli za mnou a najednou majáčky a STOPka. Tak vylezu, policista chtěl doklady, vše v pořádku a říká:,,Pane řidiči, nesvítí vám levé vrchní zadní světlo" :-D Fakt nesvítilo, vlákno na obrys bylo K.O., stačilo mu říct, že se mi to muselo stát za jízdy, a že si to hned vyměním :) Tak jeli dál, já dojel domů a už jsem startoval pájku :-D .. Takže z pohledu kontroly od PČR toto dvojité svícení zatím OK :) Dopravka by možná byla horší. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Srpen 28, 2017 Autor Sdílet Odesláno Srpen 28, 2017 Tak to se povedlo :palec: . Me s takto upravenyma svetlama staveli uz nekolikrat nebo jeli za mnou a nikdy nic nerikali, jen na STK muzou byt problemy... :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ruzipa Odesláno Prosinec 7, 2017 Sdílet Odesláno Prosinec 7, 2017 Nasel jsem na ,,sousednim" wevu navod na predelavku na svetla Octavia 2 ( jak by si tu někdo nahore pral). Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Prosinec 7, 2017 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 7, 2017 Ten navod jsem pred lety videl, jako prace dobra, ale dnes by takove auto neproslo pres STK... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Majkl_ Odesláno Prosinec 8, 2017 Sdílet Odesláno Prosinec 8, 2017 Tjn, leda si O1 světla upravit tak, aby šly před STK napasovat zpátky (přidělat ke světlům třeba plast, který by zakryl to, že je to vyřezané..). zakamuflovat a po STK přehodit nazpět, ale moc dobře si to nedokáži představit. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.