Jump to content

mikone

OctaviaClub
  • Content Count

    210
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutrální

Recent Profile Visitors

755 profile views
  1. Mám tam sice lampičky pod madlama, ale jak vozíme děti, tak kolikrát je potřeba více světla, protože i když tam mám ledky, tak to tolik neosvítí, jak toto. A šlo to tam docela dobře. Jen je potřeba uřezat ty výstupky, kterýma je to normálně přišroubované ke stropu, jinak se to tam nevleze, mezi světlem a střechou je jen asi 12mm. Jinak na vrakáči mě to dali docela v pohodě i s tím rámečkem a konektorem s kusem kabeláže, takže to stačilo jen napojit na kabely přední lampičky a hotovo.
  2. mikone

    kamera

    Díky. Zítra se podívám nad pedály, kavel by měl být dostatečně dlouhý. Tam nad pedálama bude i prostor na schování pojistkovýho pouzdra a zásuvky, vidíš 🙂 zítra to proměřím a najdu spinané. Díky. Kit uvidím, jak se popasuju se zapojením, má to konektor v 90°,coz se super, ale nevím jestli otočený nahodu nebo dolů 😄 😄
  3. mikone

    kamera

    Zdravím, využiju témata. Už nějakou dobu mám koupenou kameru, ale zatím jsem se nedostal k namontování. Nejsem elektrikář, ale něco jsem schopný si samozřejmě udělat, jen potřebuji návod jak "pro blbce" 😄 Kameru mám Cel-tec E07 napájenou 5V, na zásuvce, co je ke kameře je přibalena je i psané výstupní napětí 5V, tedy předpokládám, že nepůjde napojit napřímo bez zásuvky (ještě jsem psal na dovozce dotaz, zatím bez odpovědi, ale vlastní zapojení to nezmění). Díval jsem se do pojistek, a slot č.6 je volný, je tam pouze jeden výstupní pin, tedy asi výstup 12V. Proměřím multimetrem, jestl
  4. Zdravím. Nechci zakládat nové téma a odpověď se mi nedaří najít. Nejde mi o demontáž celé přístrojovky, ale pouze o demontáž panelu nad pojistkama u octy FL. V dílenské příručce (ta je hlavně na předFL) je pouze psané Sejmout kryt, ale nepíše se jak. Mám strach za něj zabrat, abych jej nevylomil, jestli někde není přišroubovaný. A druhý dotaz, když chci sundat plasty kolem volantu, musí volant dolů? Nevím, jak povolit ty šrouby co jsou schované po volantem (i když dám volant nakolmo, tak se tam šroubovákem pořádně nedostanu). Díky moc za rady.
  5. Tak po přestěhování, kdy auto už nestojí před barákem a mám ho více po ruce se mi na něj dostalo i více času, a konečně jsem spáchal aspoň něco z toho, co jsem chtěl a co zvládnu, a to je osvětlení v interiéru. Pořešil jsem nechtěné zhasnutí kufru při ledkách (rezistor 560 ohmů), dodělal jsem osvětlení nad zadní sedačky a osvětlení nohou u sedadel řidiče a spolujezdce. Co se jinak týka servisu tak zatím jen klasická údržba. Teď dostala octa novou baterku. Stará tam byla co máme auto, tedy skoro 5 let, tak kdoví jak dlouho tam už byla. Jsou to sice jen prkotiny, ale ja
  6. Samozřejmě že vím, že se kapalina teplem rozpíná. Jen mi přišlo velmi podivné, že tolik, že před jízdou bylo v nádržce pod minimem, po jízdě nad maximem, že do té doby i před jízdou bylo kapaliny vždy nad polovinou.
  7. A to bublání by bylo i při vypnutém ale zahřátém motoru? Jako dřiv sem si roho nevšinl, dycky když sem otevřel kapotu, tak vody bylo dost. Teď sem najednou otevřel, a byla pod minimem, včera sem ji dolil aspoň na minimum, a dneska otevři a zas v půlce a zahřívala se normálně, tak já nevím 😄 😄 asi si auto ze mě dělá šprťouchlata 😄
  8. Udravím. Nechci zakládat nové téma, ono se to ani netýka tohoto typu motoru (110kw), ale u chladící kapaliny je to podle mě asi jedno. Dříve jsem si toho nevšiml, ale začala mě kolísat hladina chladící kapaliny. Když je notor studený, hladina je cca 0,5cm pod minimem, když je zahřátý, stoupne hladina cca 0,5 cm nad maximum. Přijde mě, že je kapalina i nějak rychle ohřátá, asi tím, že je ji tam při studeném motoru tak málo. Ale jinak auto nijak nekouří, pod víčkem oleje není emulze ani v kapalině nejsou stopy oleje. Díky za radu, co by to tak mohlo být.
  9. Využiju tématu, i když se to týká standartního držáku pod ručkou. Klasicky se mi ulomil zobáček, který drží držák zavřený. Vydoloval jsem jo ven, opravil zobáček, ale při zkoušení nefunguje jak by měl, nezaklapává se. Dole je takovy bazmek, ve kterém chodí ten zobáček. Je na pružinku, nebo volně? Díky
  10. Zrovna jsem to taky řešil, mám ledky v lampách a led pasek pod stropem a v bočních kapsách (kombi). Myslel jsem, že odběr bude dostatečný, ale nepomohlo to, protože konny mi jednou napsal, že nejde o odběr, ale řj kontroluje nevím probliknutím něci, a ledka zhasíná hned, kdežto klasická žárovka si asi drží chvilku odběr, takže ledky to stlumí. Ja tam normálně mezi kontakty žárovky napájel odpor 560ohmů (tedy to bere jen nějakých 21mA, šel by dát i větší určitě podle mě) a svítí to dál bez nutnosti žárovek. Jen pozor, abys neudělal tu stejnou chybu jak já, napájel sem to tak úžasně, že jsem pa
  11. Zdravím pánové. Věděl by mi prosím někdo poradit dobrý servis okolo Břeclavi, kde by se dobře vyznali v motoru 1.8T? Co jsem zatím byl v servisech, tak buď tento notor neznají vůbec, nebo jen třeba okrajově. Díky moc za každou radu. Michal
  12. Ahojte. Je to teda docela boj, dostat ven ten držák 😄 Kolíček opravenej, obrousil sem kus tvrdýho plastu a vložil místo původního, uvidíme jak bude nebo nebude držet, dyžtak to vybrousím z hliníku. Ale kolíček je na místě, velikost stejná jako ten původní. Ale mám jinej problém. Dole je pojistka, do které ten kolíček zapadne. Ta by měla být nahoře, při zaklapnutí ji kolíček podjede, chytí se tam a při dalším zmáčknutí z jí vyjede. Ale mě se ta pojistka nevrátí zpět nahoru. Nevíte někdo, jak je to tam dělané? Chybí mi tam nějaká prilužinka? Díky moc za radu.
  13. Ahojte potřeboval bych poradit, servisáci moc neví, kde hledat. Nechci zakládat nové téma. Rozsvítila se mi oranžova kontrolka motoru a naskočila tam chyba: 16795 sekundarni vzduchovy system, p4011-35-00 prutok bez chyby. Auto se chová úplně normálně, nějaké změny jsem si nevšiml, v autě je dodělaný loni v září Lpg, a jedině sem si všiml, že to začalo ukazovat nějak moc nízkou spotřebu 😄 a nevím, jestli to má spojitost, ale v zimě klasicky kolísají otáčky při studeném startu. Motor je jinak série, bez chipu, bez měněného Bov a tak. Díky za radu. Mich
  14. Dobře díky za info… po roce i s tak malým nájezdem? Teď taky sice měním po roce, ale přece jen najedu nějakých 8tkm a mám 1.8T.
  15. Díky. A nebude mít 47kw problém s klimou? Jako že by na ni byl moc slabý. A jak je to s dálnicí, četl sem, že od 100kmh nahoru by už mohl mít problém (snad s tím teda na dálnici ani nebudu potřebovat, jinými slovy snad mě octa nevypeče 😄 )
×
×
  • Create New...