Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

mikone

OctaviaClub
  • Content Count

    206
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

408 profile views
  1. Tak po přestěhování, kdy auto už nestojí před barákem a mám ho více po ruce se mi na něj dostalo i více času, a konečně jsem spáchal aspoň něco z toho, co jsem chtěl a co zvládnu, a to je osvětlení v interiéru. Pořešil jsem nechtěné zhasnutí kufru při ledkách (rezistor 560 ohmů), dodělal jsem osvětlení nad zadní sedačky a osvětlení nohou u sedadel řidiče a spolujezdce. Co se jinak týka servisu tak zatím jen klasická údržba. Teď dostala octa novou baterku. Stará tam byla co máme auto, tedy skoro 5 let, tak kdoví jak dlouho tam už byla. Jsou to sice jen prkotiny, ale ja jsem rád, že se mi je konečně podařilo udělat :-D
  2. Samozřejmě že vím, že se kapalina teplem rozpíná. Jen mi přišlo velmi podivné, že tolik, že před jízdou bylo v nádržce pod minimem, po jízdě nad maximem, že do té doby i před jízdou bylo kapaliny vždy nad polovinou.
  3. A to bublání by bylo i při vypnutém ale zahřátém motoru? Jako dřiv sem si roho nevšinl, dycky když sem otevřel kapotu, tak vody bylo dost. Teď sem najednou otevřel, a byla pod minimem, včera sem ji dolil aspoň na minimum, a dneska otevři a zas v půlce a zahřívala se normálně, tak já nevím 😄 😄 asi si auto ze mě dělá šprťouchlata 😄
  4. Udravím. Nechci zakládat nové téma, ono se to ani netýka tohoto typu motoru (110kw), ale u chladící kapaliny je to podle mě asi jedno. Dříve jsem si toho nevšiml, ale začala mě kolísat hladina chladící kapaliny. Když je notor studený, hladina je cca 0,5cm pod minimem, když je zahřátý, stoupne hladina cca 0,5 cm nad maximum. Přijde mě, že je kapalina i nějak rychle ohřátá, asi tím, že je ji tam při studeném motoru tak málo. Ale jinak auto nijak nekouří, pod víčkem oleje není emulze ani v kapalině nejsou stopy oleje. Díky za radu, co by to tak mohlo být.
  5. Využiju tématu, i když se to týká standartního držáku pod ručkou. Klasicky se mi ulomil zobáček, který drží držák zavřený. Vydoloval jsem jo ven, opravil zobáček, ale při zkoušení nefunguje jak by měl, nezaklapává se. Dole je takovy bazmek, ve kterém chodí ten zobáček. Je na pružinku, nebo volně? Díky
  6. mikone

    Světlo v kufru.

    Zrovna jsem to taky řešil, mám ledky v lampách a led pasek pod stropem a v bočních kapsách (kombi). Myslel jsem, že odběr bude dostatečný, ale nepomohlo to, protože konny mi jednou napsal, že nejde o odběr, ale řj kontroluje nevím probliknutím něci, a ledka zhasíná hned, kdežto klasická žárovka si asi drží chvilku odběr, takže ledky to stlumí. Ja tam normálně mezi kontakty žárovky napájel odpor 560ohmů (tedy to bere jen nějakých 21mA, šel by dát i větší určitě podle mě) a svítí to dál bez nutnosti žárovek. Jen pozor, abys neudělal tu stejnou chybu jak já, napájel sem to tak úžasně, že jsem pak nemohl roztáhnout kontakty na vložení ledky 😄
  7. Zdravím pánové. Věděl by mi prosím někdo poradit dobrý servis okolo Břeclavi, kde by se dobře vyznali v motoru 1.8T? Co jsem zatím byl v servisech, tak buď tento notor neznají vůbec, nebo jen třeba okrajově. Díky moc za každou radu. Michal
  8. Ahojte. Je to teda docela boj, dostat ven ten držák 😄 Kolíček opravenej, obrousil sem kus tvrdýho plastu a vložil místo původního, uvidíme jak bude nebo nebude držet, dyžtak to vybrousím z hliníku. Ale kolíček je na místě, velikost stejná jako ten původní. Ale mám jinej problém. Dole je pojistka, do které ten kolíček zapadne. Ta by měla být nahoře, při zaklapnutí ji kolíček podjede, chytí se tam a při dalším zmáčknutí z jí vyjede. Ale mě se ta pojistka nevrátí zpět nahoru. Nevíte někdo, jak je to tam dělané? Chybí mi tam nějaká prilužinka? Díky moc za radu.
  9. Ahojte potřeboval bych poradit, servisáci moc neví, kde hledat. Nechci zakládat nové téma. Rozsvítila se mi oranžova kontrolka motoru a naskočila tam chyba: 16795 sekundarni vzduchovy system, p4011-35-00 prutok bez chyby. Auto se chová úplně normálně, nějaké změny jsem si nevšiml, v autě je dodělaný loni v září Lpg, a jedině sem si všiml, že to začalo ukazovat nějak moc nízkou spotřebu 😄 a nevím, jestli to má spojitost, ale v zimě klasicky kolísají otáčky při studeném startu. Motor je jinak série, bez chipu, bez měněného Bov a tak. Díky za radu. Michal
  10. Dobře díky za info… po roce i s tak malým nájezdem? Teď taky sice měním po roce, ale přece jen najedu nějakých 8tkm a mám 1.8T.
  11. Díky. A nebude mít 47kw problém s klimou? Jako že by na ni byl moc slabý. A jak je to s dálnicí, četl sem, že od 100kmh nahoru by už mohl mít problém (snad s tím teda na dálnici ani nebudu potřebovat, jinými slovy snad mě octa nevypeče 😄 )
  12. Zdravím. Nevím sice, jestli se zrovna tady dočkám odpovědi, přece jen jsme tu hlavně kvůli octám 😄 A teď k mému dotazu. S octou teď dojíždím skoro denně do práce a nemůžu si dovolit nedojet, navíc manželka potřebuje doma druhé auto, aby mohla se synem třeba k doktorovi nebo k rodičům a tak. Bude ale navíc fungovat jako záloha, kdyby octa nemohla. Volba padla na Fabii 1, levné díly, podle mě kvalitní zpracování. Situace je taková že ročně bude nájezd odhaduju tak do 3000km, je to oravdu jen na popojíždění, nejdále asi 8km k rodičům po okreskách. V případě výpadku Octy by se jednalp asi o 50km po D2 (max 130kmh). Fabku bych bral asi spíš po faceliftu (ale není podmínkou), přední okna v elektrice, a klimu. To jsou snad jediná kritéria výbavy. Motor, co jsem se již díval, tak bych volil buď 1.4 16V 55KW, nebo 1.2 12V 47KW. Nájezd mě ani tak moc nezajímá. Cenově bych to viděl tak do 50000. Potřeboval bych ale poradit s tím motorem, četl jsem, že u 1.2 ty motory můžou být už dost vyběhaný, že dostavaly dost zabrat. Ae zas to bude jen spís na takový popojíždění. Díky za každý poznatek. Michal
  13. mikone

    Dvere spolujezdce

    Zdravím. Využiji tohoto tématu, i když se to týká trošku jiné věci, ale též zamku dveří. Levé zadní, a občas pravé přední dveře mají teď v zimě problém se zamčít nebo odemčít, jak kdy. Ale je slyšet, že motorky jednou, ale jak kdyby drhnou. Dá se to nejak prostříkat olejem, nebo třeba wdčkem bez nutné demontáže zámku, ideálně třeba i bez demontáže tapecu? Díky Michal
  14. No, hodně dlouho se tu jic nedělo, tak zase ukážu něco amatérského :-) není vůbec čas, a pořádně ani finance se pouštět do nějakých větších věcí který bych rád, jako třeba maxidot, nové disky a tak. Ale aspoň nějaké drobnosti v poslední dově proběhly. Kromě pravudelného servisu byly loni vyměněny zadní brzdy a letos střední díl výfuku. Doma potom proběhly drobné úpravy v kufru, přidělání sklopných háků na obě strany nad boční kapsy, a udělání dodatečného osvětlení kufru led páskem. Kouskama jsem osvětlil i kapsy pro lepší přehled. Snad ještě letos by se mi mohly podařit další úpravy. Vyměnit boční blinkry za kouřové, udělat podsvícení noh napojené na lampičky, dodělat stropní světlo nad zadní sedačky, připojit trippling a nastálo kameru.
  15. Zdravím, trochu to tu oživím. Mám též dotaz, jestli je možné dodělat vypínač airbagu spolujezdce. Mám O1 combi 2004 a nechce se mi neustále jezdit a platit v autorizáku. Nechci samozřejmě nějaký zbastlený systém, kdy by třeba hrozilo, že bag bouchne když nemá nebo naopak, ale idelálně to řešit stejně jako v originále. Tedy sehnat jiný kastlík včetně vypínače s částí kabeláže. Je reálné a proveditelné, aby to pak servis zabývajicí se autoelektrikou dal dokupy a zapojil? A co na to pak případně STK když by to bylo dodělané? Díky Michal
×
×
  • Create New...